معرفی 5 هتل نزدیک به حرم امام رضا (ع)

معرفی 5 هتل نزدیک به حرم امام رضا (ع)


منبع: تالاب

132

1398/3/8

20:11


معرفی 5 هتل نزدیک به حرم امام رضا (ع)

شهر مقدس مشهد همیشه یکی از پرترددترین شهر‌های ایران بوده و علت اصلی سفر به این کلان شهر، وجود حرم بابرکت امام رضا (ع) است. تعدد سفرهای به مشهد تا حدی بوده که بر طبق آمار سال ۱۳۹۴ سالانه این شهر میزبان ۲۵ میلیون نفر بوده است.

با توجه به عزیمت هرروزه‌ی مسافرین و زائرین مشهد مقدس به حرم مطهر امام رضا (ع)، بهترین مکان برای اقامت در این شهر، هتل‌های مجاور حرم مطهر رضوی خواهد بود.

رزرو هتل

اگر قصد دارید رزرو هتل در مشهد انجام بدهید و هنوز درمورد محل اقامت خود تصمیم نگرفته‌اید، ما برای شما به معرفی اجمالی از ۵ هتل نزدیک به حرم مطهر امام رضا(ع) خواهیم پرداخت. کلیه هتل های معرفی شده در سایت جامع جاباما قابل رزرو هستند.

لازم به ذکر است علاوه بر این 5 هتل، هتل های دیگری همچون هتل اترک مشهد، هتل درویشی و هتل الماس 2 مشهد و… نیز به راحتی از سایت جاباما قابل رزرو هستند، اما در این جا به معرفی این 5 هتل نزدیک حرم پرداختیم

هتل مدینه الرضا

اگر قصد دارید دقیقا در مجاورت حرم مطهر سکونت کنید، پیشنهاد ما به شما هتل مدینه الرضاست. در میان هتل های مشهد، این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های پنج ستاره به حرم امام رضا (ع) است و تنها ۱۵۰ متر با ورودی حرم فاصله دارد.

این هتل پنج ستاره در ۱۷ طبقه واقع در ابتدای خیابان شیرازی بنا شده است. معماری منحصر به فرد این هتل، برگرفته از سبک معماری ایرانی اسلامی است.

در طبقه دوازدهم این هتل، رستوران گردان آن با نام آفتاب قرار دارد که علت این نامگذاری، منظره‌ی رو به حرم تابناک حضرت رضا (ع) است. این رستوران در هر بار دور زدن کامل که به مدت ۶۰ دقیقه به طول می‌انجامد، چشم تمامی ۴۵۰ نفر ظرفیت خود را به این منظره تابناک روشن می‌کند.

تعداد ۹ طبقه از تمام ۱۷ طبقه‌ی هتل مدینه الرضا، به اتاق‌های مسافرین اختصاص داده شده که اتاق هایی نیز مخصوص جانبازان و معلولین گرامی با امکانات ویژه شرایط جسمی این عزیزان در تمامی طبقات این هتل موجود است.

این هتل از امکاناتی از جمله سالن کنفرانس، لابی لوکس، کافی‌شاپ، اتاق بازی کودکان، کتابخانه، سالن همایش، خدمات منشی‌گری، مجموعه‌های آبی، رستوران سنتی، لاندری، پارکینگ و تاکسی سرویس و ترانسفر برخوردار است.

معرفی 5 هتل نزدیک به حرم امام رضا (ع)

هتل جواد

این هتل ۴ ستاره یکی دیگر از هتل ‌های مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. این هتل چهار ستاره واقع در فلکه آب اول، خیابان امام رضا 3 است.

هتل جواد از سال ۱۳۸۹ تاسیس شده و تازه‌ساخت است. هتل جواد از معدود هتل هایی است که به کارشناسی مدیریت، ضیافت و جلسات متینگ مجهز می باشد.

معرفی 5 هتل نزدیک به حرم امام رضا (ع)

هتل رضویه

هتل بزرگ رضویه، هتلی سه ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) است. این هتل در سال ۱۳۷۵ بنا شده است و از یک سو به صحن باب الرضای حرم مطهر و از سوی دیگر به بازار رضای مشهد منتهی می‌شود و برای زائرین یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در مشهد با بودجه کمتر نسبت به هتل‌های پنج ستاره است.

این هتل از امکاناتی همچون اینترنت پرسرعت، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، آرایشگاه مردانه، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن برخوردار است. هم‌چنین برای رفاه حال مسافران این هتل مجهز به رستوران و کافی‌شاپ‌ با منوهای روز ایرانی و فرنگی است.

معرفی 5 هتل نزدیک به حرم امام رضا (ع)

هتل توس

هتل توس، نزدیک‌ترین هتل چهار ستاره مشهد به حرم مطهر رضوی است. این هتل در ابتدای خیابان شیرازی، مجتمع ونک (مجتمع توس) واقع شده است.

هتل توس از واحدهای اقامتی متنوعی برخوردار است که از انواع آن‌ها می‌توان به آپارتمان‌های اشراف و اشراق، تویین و سوییت رضوی اشاره کرد.

 

این هتل از امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت، مجموعه ورزشی آبی ویژه آقایان، کافی‌شاپ و رستوران‌ برخوردار است.
رستوران و کافی‌شاپ این رستوران از سرآشپزان ماهر و زبده بهره‌مند است و غذاهای ایرانی و فرنگی و با کیفیت بسیار بالا در این هتل سرو می‌شوند.

معرفی 5 هتل نزدیک به حرم امام رضا (ع)


هتل قصر الضیافه

هتل قصر الضیافه تنها هتل پنج ستاره است که بخشی از آن داخل صحن هدایت و در ضلع شرقی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. تا این حد از نزدیکی هتل قصرالضیافه به حرم مطهر باعث می‌شود میهمانان و مسافرین این هتل بدون هیچ دغدغه‌ای در هر ساعتی از شبانه‌روز بتوانند به حرم مطهر رضوی عزیمت کنند و به دعا و نماز بپردازند.

این هتل با امکاناتی بسیار لوکس در خدمت زائرین علی ابن موسی الرضا قرار دارد. از جمله‌ی امکانات این هتل می‌توان به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های با کیفیت، اینترنت بسیار پر سرعت، صندوق امانات، خودپرداز، لاندری، سالن کنفرانس و اجتماعات و روم سرویس اشاره کرد.

رزرو هتل مشهد با داشتن اطلاعات کافی چندان کار سختی نخواهد بود و می‌توانید با رزو هتل درست، اقامت خوبی در مشهد یا هر شهر دیگری در سراسر کشور داشته باشید.

در این مقاله ما به معرفی ۵ هتل نزدیک به حرم مطهر رضوی پرداختیم اما هتلهای مشهد و مخصوصا هتل‌هایی در محدوده حرم مطهری رضوی به این تعداد محدود نمی‌شوند.

امیدواریم که این مقاله به شما در رزرو هتل و انتخاب تور مشهد کمک کند. شما می توانید در سایت جاباما به راحتی رزرو هتل کیش و مشهد و تهران و…. را انجام دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو