«ماتریکس ۴» با بازی کیانو ریوز ساخته می‌شود

منبع: برترین ها

89

1398/5/30

04:14


بازگشت به دنیای «ماتریکس» با اعلام این خبر که لانا واچوفسکی چهارمین فیلم این مجموعه را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند، جدی شد. بخصوص که قرار است کیانو ریوز و کری آن ماس با نقش‌های نیو و ترینیتی بازگردند.

آی سینما: بازگشت به دنیای «ماتریکس» با اعلام این خبر که لانا واچوفسکی چهارمین فیلم این مجموعه را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند، جدی شد. بخصوص که قرار است کیانو ریوز و کری آن ماس با نقش‌های نیو و ترینیتی بازگردند.

به گزارش ورایتی، برادران وارنر همراه با کمپانی ویلج رودشو «ماتریکس ۴» را تهیه می‌کنند و پخش جهانی آن را هم بر عهده می‌گیرند. رئیس گروه فیلمسازی برادران وارنر این خبر را اعلام کرده و گفته لانا واچوفسکی فصل جدید جهان ماتریکس را کارگردانی می‌کند.

«ماتریکس ۴» با بازی کیانو ریوز ساخته می‌شود

واچوفسکی فیلمنامه را همراه الکساندر همون و دیوید میچل نوشته و خودش یکی از تهیه کنندگان فیلم هم خواهد بود. این در حالی‌ست که برادران وارنر در دو سال اخیر مترصد بازگرداندن جهان «ماتریکس» بود اما مشکلات مربوط به مالکیت این مجموعه روند ورود به مرحله پیش تولید را آهسته کرده بود.

با موفقیت «جان ویک ۳» در تابستان امسال و فیلمنامه‌ای که واچوفسکی ارائه کرده، وارنرها و ریوز متقاعد شده‌اند که چهارمین فیلم «ماتریکس» را بسازند. پیش بینی شده که فیلمبرداری این فیلم در سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.

امسال بیستمین سالگرد اکران اولین فیلم «ماتریکس» که با نمایش این فیلم در چند سالن سینما در روز ۳۰ اوت جشن گرفته خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو