به روزرسانی از راه دور محصولات ب ام و

منبع: نوداد

79

1398/3/9

07:08


چند وقتی است که به روزرسانی نرم افزاری از راه دور در صنعت خودرو وجود دارد و مخصوصاً خودروسازانی همچون تسلا از آن استفاده می کنند. سرانجام ب ام و هم در حال معرفی سرویس بی سیم خود برای برخی از محصولاتش می باشد. تمامی خودروهای مجهز به سیستم عامل ۷.۰ می توانند هم اکنون از ویژگی های ارتقای نرم افزاری از راه دور سود ببرند.

درست همانند به روزرسانی های نرم افزاری عادی، این ویژگی ها باعث به روز ماندن جدیدترین سیستم عامل منتشر شده توسط خودروساز می شوند. اولین به روزرسانی ارائه شده برای محصولات ب ام و شامل دستیار شخصی هوشمندی است که طیفی از عملکردها را دربرمی گیرد.

دیگر به روزرسانی های در دسترس باعث تحت تأثیر قرار گرفتن سیستم های کمک راننده همچون کروز کنترل فعال و حفاظت از برخورد جانبی می شود. همچنین گفته شده این به روزرسانی ها به مشتریان اجازه خواهند داد تا عملکردهای جدید را از طریق BMW ConnectedDrive Store پیدا و فعال کنند.

به روزرسانی های نرم افزاری از راه دور برای خودروهایی همچون X۵، سری ۳ و سری ۸ جدید در دسترس می باشند. همگی این خودروها از سیستم عامل ۷.۰ جدید ب ام و سود می برند. این خودروساز قول داده تا به صورت روتین به روزرسانی هایی را برای تکامل بی وقفه ی دستیار شخصی هوشمندش ارائه کند. شایان ذکر است این به روزرسانی ها بدون دریافت هزینه ای در دسترس هستند.

به روزرسانی از راه دور محصولات ب ام و

از جمله خودروسازان دیگری که به روزرسانی های از راه دور را ارائه می کنند می توان به اوپل، آئودی، ولوو، فورد و… اشاره کرد.

به روزرسانی از راه دور محصولات ب ام و

اکثر این خودروسازان به روزرسانی هایی را ارائه کرده اند که روی ویژگی های فرعی سیستم اطلاعات سرگرمی تمرکز دارند. این به روزرسانی ها در برخی موارد می توانند باعث بهبود برخی عملکردهای خودرو شوند. برای مثال می توان به اتوپایلوت ۲ تسلا اشاره کرد که کاملاً ارتقا یافته است.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو