کامکارها خواننده جدید رو می‌کنند

منبع: ایران آرت

139

1398/5/30

16:06


کامکارها در کنسرتی تحت عنوان "چیروک" با خوانندگی شاهرخ هدایتی به صحنه می‌روند

ایران آرت: کنسرت "چیروک" با حضور ارسلان، اردوان، اردشیر و ارژنگ کامکار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی، پنجشنبه 31 مرداد 1398 در سالن هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود.

این کنسرت با عنوان "چیروک" به معنی داستان، با آثاری از ساخته‌های ارسلان، اردوان و اردشیر کامکار اجرا می‌شود.

قطعه‌های این اجرا انتخاب شده از آلبوم‌های "ئاگری زیندو"، "کانی سپی" و "پرشنگ" هستند. همچنین چند قطعه جدید هم در رپرتوار "چیروک" قرار دارد.

همکاری شاهرخ هدایتی با کامکارها با شکل‌گیری ارکستر مانجین به رهبری ارسلان کامکار از سال 1396 شکل گرفت. قرار است این همکاری ادامه داشته باشد و کنسرت "چیروک" در شهرستان‌ها و برخی کشورهای خارجی به صحنه رود.

شاهرخ هدایتی از شانزده سالگی با یادگیری آواز ایرانی فعالیتش را در عرصه موسیقی آغاز کرده و از بیست سالگی هم به فراگیری مقام‌های کردی پرداخته است. او در سال‌های فعالیتش با گروه‌های بسیاری همکاری کرده و اجراهای بسیاری را به صحنه برده است. هدایتی در نواختن دف و سازهای کوبه‌ای نیز چیره دست است.

کنسرت "چیروک" با حضور برادران کامکار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی، پنجشنبه 31 مرداد 1398 ساعت 21:30 در سالن هتل اسپیناس پالاس پالاس برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از سایت تیوال تهیه کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو