موج افزایش زگیل تناسلی در ایران

منبع: ایران ناز

153

1398/6/5

17:45


موج افزایش زگیل تناسلی در ایران

زگیل تناسلی را جدی بگیرید…

 

زگیل تناسلی با عنوان condylomata acuminate شناخته می شود. ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) عامل اصلی زگیل های تناسلی در زنان و مردان است. این زگیل ها قابل درمان می باشند اما ممکن است که مجدد بروز پیدا کنند.

 

این زگیل ها بافتی نرم داشته و همیشه با چشم قابل مشاهده نیستند. بر روی اندام های تناسلی و یا اطراف آن ها  ظاهر می شوند. به طور معمول زگیل های تناسلی از یک عفونت جنسی منتقل می شوند و با خود درد و خارش به همراه دارند.

 

به طور عادی زگیل های تناسلی 3 ماه پس از عفونت های عادی ظاهر می شوند.  به مرحله عفونت رسیدن ویروس زگیل تناسلی یا همان HPV در زنان بسیار خطرناک می باشد چرا که می تواند عامل اصلی سرطان دهانه رحم شود.

 

به طور عادی هر شخص که دارای فعالیت جنسیتی باشد ممکن است که در معرض خطر ابتلا به زگیل تناسلی باشد. این گونه افراد بیشتر از سایرین در معرض این بیماری قرار دارند :

 

  • افراد کمتر از 30 سال
  • افرادی که از دخانیات و سیگار استفاده می کنند
  • افرادی که به هر دلیل سیستم ایمنی بدنشان ضعیف است
  • کودکانی که در بدو تولد این بیماری را از مادر گرفته باشند

 

بیشتر پزشکان در معاینات لگنی قادر به تشخیص زگیل تناسلی در زنان می باشند. در صورت نیاز استفاده از یک محلول اسیدی بسیار ملایم نیز می تواند به این امر کمک کند. علاوه بر آن انجام آزمایش پاپ اسمیر نیز می تواند وجود ویروس HPV را اطلاع دهد.

 

بیش از 100 نوع ویروس HPV وجود دارد که هر کدام می توانند یک نوع زگیل تناسلی را ایجاد کنند. تمامی راه های درمانی برای انواع مختلف آن نتیجه بخش نخواهد بود ولی راه های درمانی رایج که معمولا می تواند این مشکل را برطرف کند به این قرار است.

 

استفاه از داروهای موضعی، کریوتراپی، Electrocautery، جراحی و درمان لیزر می تواند نتیجه بخش باشد.

 

موج افزایش زگیل تناسلی در ایران

 

هولوگرام ، تضمین اثالت اجناس

برچسب های براق و هفت رنگی که بر روی بسیاری کالاها از جمله داروها و لوازم پزشکی مشاهده می شود یک نوع کارت اعتباری کالا می باشند که با نام هولوگرام شناخته می شوند.

 

این برچسب ها حاوی اطلاعاتی مانند بارکد و یا ارزش مالی کالا نیستند بلکه فقط یک علامت یا متنی هستند که به صورت رمز در اختیار کاربر قرار می گیرند. هولوگرام ها خاصیت اپتیکی دارند.

 

به این معنا که تنها به کمک نور اشعه لیزر قابل تشخیص می باشند. در واقع این برچسب های براق یک نوع رمز می باشند که توسط دستگاه منعکس کننده اشعه لیزر قابل خواندن هستند.

 

برچسب های هولوگرام در سه نوع ساخته می شوند: انتقالی، انعکاسی و بازتابی. به منظور پیشگیری از ثبت جعلی محصولات دارویی، محصولات پزشکی، محصولات دندان پزشکی و سایر محصولات و کالاهای بسیار حساس از برچسب هولگرام استفاده می شود تا ویژگی امنیتی در این کالاها به درستی رعایت گردد.

 

پیشرفت های اخیر در تکنیک ضبط هولوگرام و در اختیار گرفتن دستگاه های تفاضل هولوگرافی امکان تصویر برداری به کمک هولوگرافی از طریق بافت، چشم پزشکی، اورولوژی، آسیب شناسی و ارتوپدی همگی بر پایه هولوگرافی یا همان تکنیک هولوگرام را ایجاد کرده است.

 

در این برچسب های امنیتی می توان شماره سریال، متن سفارشی، آرم تک رنگ یا چند رنگ حک شود. جوهرهای به کار گرفته شده در برچسب های امنیتی هولوگرام هم از نوع نقره ای وجود دارد و هم از نوع مخفی.

 

جوهرهای مخفی تنها به کمک نور UV  قابل مشاهده می باشند. در این حالت می توان یک سری ویژگی های خاص که نیاز به مخفی نگه داشتن آن ها می باشد را استفاده کرد.

 

کارتن اسباب کشی، راه حلی ساده برای جابجایی وسائل منزل

برای همه ما پیش آمده که نیاز داشته باشیم تا وسائل خود را جابجا کنیم. این جابجایی میتواند برای اسباب کشی منزل، جابجایی وسائل از منزل به محل کار با برعکس یا … باشد. یکی از عواملی که این جابجایی را برای ما راحت میکند، کارتن اسباب کشی است.

 

این کارتن باید سبک، منعطف و جادار باشد. زودپک با تولید و ارائه کارتن اسباب کشی به شما کمک می کند تا وسائل خود را به سادگی جابجا کنید. کارتن های اسباب کشی زودپک در ابعاد و مقامت های مختلف عرضه شده است.

 

امکان ارسال کارتن اسباب کشی در تهران در همان روز و در سراسر ایران تا حداکثر 3 روز وجود دارد. زودپک، سامانه فروش لوازم بسته بندی در ایران است.

 

کیفیت متفاوت جعبه لمینتی و کارتن لمینتی را با ما احساس کنید

لمینت روندی است که طی آن یک یا چند لایه پوشش با استفاده از عامل پیوند‌ دهنده، روی سطح چاپی کارتن و جعبه و انواع محصولات چاپی دیگر قرار می‌گیرند.

 

لایه زیرین ممکن است غشاهای مختلف، کاغذ یا فویل‌های آلومینیومی باشد. به طور کلی در روند لمینت کردن، ماده‌ای چسبنده به لایه‌ای که خاصیت جذب کمتری دارد چسبانده می‌‌شود. سپس لایه دوم روی آن پرس می‌شود تا لمینتی دولایه ایجاد شود.

 

احتمالاً تا به امروز بدون اینکه متوجه باشید، بارها با سطوح لمینت شده مواجه بوده‌اید. برای مثال، از این روش برای پوشش جلد کتاب‌ها، بسته‌بندی و کارت‌های ویزیت استفاده می‌شود. دو دلیل عمده برای افزودن پوشش لمینت به سطح محصول چاپی وجود دارد:

 

  • اول، برای بهبود ظاهر و حس بهتر محصول
  • دوم، برای محافظت از محصول چاپی و افزایش طول عمر آن

 

اضافه کردن پوشش لمینت به محصول می‌تواند به جلوگیری از ایجاد ترک و شکستگی در سطوح مورد نظر کمک کند. این پوشش همچنین از پاره شدن سطح محصول چاپی‌هم جلوگیری می‌کند، خصوصاً وقتی سطح پوشیده با جوهر، وسیع باشد.

 

ترک‌خوردگی یا شکستگی در سطح کاغذ یا مقوا به دلیل الیاف کوتاه‌تر‌آنها ایجاد می‌شود. پوشش لمینت به متوقف کردن روند ترک‌خوردگی کمک کرده و ظاهری زیباتر به محصول می‌بخشد.

 

همین امروز برای سفارش خود با ما تماس بگیرید.

 

کارتن سازی یک تخصص است، به متخصصین اعتماد کنید

مجموعه صنایع چاپ و بسته بندی صفا از سال ۱۳۶۳ تاسیس گردیده است. افتخار ماست که تا کنون افتخار خدمت رسانی به بسیاری از شما عزیزان را داشته ایم.

 

کارتن سازی صفا فعالیت خود را در زمینه کارتن سازی، تولید انواع جعبه های لمینتی دایکاتی، کارتن های سه لایه و پنج لایه در ابعاد و مدل های گوناگون و با همکاری برخی از شرکت های پیمانکار معتبر خود و با تجهیز خود به دستگاه های پیشرفته و به روز، نیروی کار با تجربه و زبده در این زمینه ادامه می دهد.

 

صنعت بسته بندی از جمله مهم ترین صنایع روز دنیا و رو به پیشرفت در کشورمان است، صنایع چاپ و بسته بندی صفا با استفاده از دانش روز جهانی و ابزار های مدیریتی و ارتباطی با مشتری در جهت بهبود سطح کیفی کالا و خدمات، فعال می باشد.

 

مجموعه کارتن سازی و صنایع بسته بندی صفا می کوشد با به روز کردن ابزارها و با هدف جلب رضایت مشتری نسل سوم بازاریابی و مدیریتی را به وجود آورد و ارتباط مستمر و صداقت با مشتریان را در راس کار خود قرار دهد تا بدین وسیله به وقت آنها احترام گذاشته و در هزینه آنها صرفه جویی کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو