حمایت 10 میلیاردی معاونت هنری از هنر استان‌ها در سال 97

128

1398/6/5

18:18


در سال گذشته مبلغ 9 میلیارد و 875 میلیون و پانصد هزار تومان از محل اعتبار معاونت امور هنری به استان‌ها پرداخت شده است.

حمایت 10 میلیاردی معاونت هنری از هنر استان‌ها در سال 97

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی؛ مشاور اجرایی معاونت امور هنری گفت: در راستای حمایت از توسعه هنر در استان‌ها و براساس تفاهم معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1397 مبلغ 9 میلیارد و 875 میلیون و پانصد هزار تومان از اعتبار خود را در زمینه موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی و مد و لباس و همچنین آموزش هنر و هنرستان‌ها به 32 استان و منطقه آزاد قشم و منطقه آزاد اروند اختصاص داده است.

قبادی در ادامه گفت: این حمایت در قالب تولید آثار، برگزاری رویدادها، کمک به انجمن‌ها یا مراکزی مانند هنرستان‌ها و ... انجام شده است.

مشاور اجرایی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه به استان‌ها و حمایت از توسعه هنر در برنامه‌های معاونت امور هنری قرار دارد و سعی می‌شود که این حمایت‌ها با در نظر گرفتن اولویت‌ها در استان‌ها برای طرح‌ها و برنامه‌های مؤثر انجام شود.

قبادی در ادامه گفت: روند حمایت از استان‌ها در برنامه‌های سال جاری معاونت امور هنری نیز قرار دارد و براساس اعتبار و امکان موجود معاونت و فعالیت‌های استان‌ها، حمایت‌ها تداوم خواهد داشت.

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو