تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم ترسناک Annabelle Comes Home اعلام شد

منبع: بلاکس آپ

202

1398/6/5

18:20


تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم ترسناک Annabelle Comes Home اعلام شد

در جدیدترین اخبار تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم سینمایی Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می‌آید) به کارگردانی گری دابرمن (Gary Dauberman) اعلام شده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش بود که فیلم Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می آید) اکران خود را آغاز کرد و توانست در نهایت 221,7 میلیون دلار در کل دنیا بفروشد. این فیلم که محصولی از کمپانی برادران وارنر است در آمریکا تنها توانست 72 میلیون دلار بفروشد که نسبت به دو قسمت قبلی خود بسیار کمتر بوده است. در هر حال به تازگی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم اعلام شده است. شرکت برادران وارنر و استودیوی فیلمسازی نیو لاین سینما اعلام کردند که در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Annabelle 3 (آنابل 3) در تاریخ ۱۷ سپتامبر امسال (۲۶ شهریور) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل بلوری و DVD می‌شود،‌در تاریخ ۸ اکتبر امسال (۱۶ مهر) خواهیم بود. در ادامه می توانید کاور نسخه بلوری را تماشا کنید:

در خلاصه داستان این فیلم آمده:

اد و لورین وارن که متخصص مسائل عجیب و غریب و ناشناخته محسوب می‌شوند، کاملا مصمم هستند که هر طور شده، آنابل را از اقدام به ویرانی‌ها و خرابی‌های بیشتر حفظ کنند. به همین ترتیب آنها این عروسک تسخیر شده را در یک اتاق بسیار امن که در خانه خودشان قرار دارد و مخصوص نگه‌داری اشیاء مخصوص است، نگه‌داری می‌کنند. آنها او را در یک محفظه شیشه‌ای کوچک قرار دادند و تشریفات مذهبی و مقدسی هم روی آن اجرا کردند تا از هر نظر آن را در جای امنی نگه دارند. اما نقشه آنطور که باید و شاید پیش نرفت و بالاخره آن شب نحس و شوم سر رسید؛ شبی که در آن آنابل روح‌های شیطانی درون اتاق را بیدار می‌کند. آنها هم بعد از بیدار شدن، تمام تمرکز خود را روی اهداف جدید خود می‌گذارند. این هدف‌ها هم کسی نیستند جز دختر ۱۰ ساله‌ی وارن‌ها و همچنین دوستان او.

در فیلم ترسناک Annabelle Comes Home بازیگرانی چون مکینا گریس در نقش جودی، پاتریک ویلسون در نقش اد وارن، ویرا فارمیگا در نقش لورین وارن، کتی ساریف، مدیسون ایزمن، مایکل کیمینو در نقش باب پالمری، پاول دین در نقش آقای پالمری، استیو کولتر در نقش پدر گوردن و استیون بلک هارت در نقش توماس ایفای نقش دارند. گری دابرمن که پیش از این فیلمنامه فیلم های ترسناکی چون فیلم The Nun (راهبه)، فیلم It (آن)، فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت)، فیلم Annabelle (آنابل) و فیلم It Chapter Two (آن: بخش دوم) را برعهده داشته است، نویسندگی آنابل به خانه می آید را با همکاری جیمز وان برعهده داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو