بازیگر سریال بازی تاج و تخت به دنیای سینمایی مارول ملحق شد

منبع: بلاکس آپ

103

1398/6/5

18:20


بازیگر سریال بازی تاج و تخت به دنیای سینمایی مارول ملحق شد

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت، به دنیای سینمایی مارول ملحق شده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

سریال Game of Thrones را می توان جزء بهترین سریال های تاریخ تلویزیون دانست، این سریال در طول چند فصلی که داشت بازیگران زیادی را به شهرت و محبوبیت رساند. بازیگرانی که شاید اگر این سریال ساخته نمیشد حتی نام آنها را نیز نمی دانستیم. یکی از بازیگرانی که سریال بازی تاج و تخت او را به بالاترین میزان شهرت رساند، کیت هرینگتون (Kit Harington) بود. حال بعد از پایان سریال بازی تاج و تخت اعلام شده که هرینگتون قرار است به دنیای سینمایی مارول ملحق شود. براساس خبری که توسط وب سایت ددلاین منتشر شده، کیت هرینگتون که او را برای بازی در نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت می شناسیم، قرار است در پروژه های جدید کمپانی مارول ایفای نقش داشته باشد. البته باید گفت که این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده و هنوز مشخص نیست که هریگتون در چه پروژه ای حضور خواهد داشت. آیا او در یک سریال حضور خواهد داشت و یا در یک فیلم ابر قهرمانی مارول؟

در هر حال انتظار می رود اکنون که نمایشگاه D23 در جریان است، اطلاعاتی رسمی از این خبر منتشر شود. لازم به ذکر است که پیش از این نیز ما شاهد این بوده ایم که بازیگران سریال  Game of Thrones به دنیای مارول ملحق شوند. مدتی پیش ریچارد مدن، بازیگر نقش راب استارک در سریال «بازی تاج و تخت»، برای بازی در نقش ایکاریس به جمع بازیگران فیلم The Eternals (اترنالز) اضافه شده بود و پیش از این نیز شاهد حضور پیتر دینکلیج، بازیگر نقش تیریون لنیستر، در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) بودیم که نقش شخصیت ایتیری را بر عهده داشت. در آخر لازم به ذکر است که برای دیدن سریال Game of Thrones، می توانید به بخش دانلود سریال بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو