لیست کامل پردرآمدترین بازیگر زن سال 2019 منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

149

1398/6/5

18:20


لیست کامل پردرآمدترین بازیگر زن سال 2019 منتشر شد

در تازه ترین اخبار لیست کامل پردرآمدترین بازیگر زن سال 2019 منتشر شده است و نام اسکارلت جوهانسون در صدر این لیست به چشم می خورد. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ما باشید.

براساس آماری که وب سایت فوربز منتشر کرده، اسکارلت جوهانسون بازیگر فیلم های ابرقهرمانی مارول برای دومین سال پیاپی پردرآمدترین بازیگر زن سینمای هالیوود شد. طبق لیستی که مجله فوربز منتشر کرده جوهانسون  در سال 2019 توانسته مجموعا 56 میلیون دلار در آمد داشته باشد. باید گفت که بخش بزرگی از این در آمد مربوط به دستمزدهایی است که کمپانی مارول به او داده است. او برای بازی در فیلم Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی) 35 میلیون دلار دستمزد گرفته است و از طرفی دیگر برای بازی در فیلم Black Widow (بلک ویدو) نیز قراردادی بسیار خوب بسته است. 

بجز جوهانسون افراد دیگری هم مانند بازیگران تازه‌ کار در این فهرست‌ ها یعنی الیزابت ماس و مارگو رابی و همچنین هنرمندان قدیمی مانند سوفیا ورگارا و ریس ویترسپون به چشم می خورند.  تمام این 10 بازیگر زن پردرآمدی که در این فهرست قرار گرفته‌اند، درکنار هم، توانستند از تاریخ 1 ژوئن 2018 (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) تا 1 ژوئن 2019 (۱۱ خرداد ۱۳۹۸) چیزی حدود ۳۱۴.۶ میلیون دلار به دست بیاورند. در ادامه شاهد لیست 10 بازیگر پردرآمد زن در سال 2019 هستید:

10- الن پامپئو: ۲۲ میلیون دلار

9- شارلیز ترون: ۲۳ میلیون دلار

8- مارگو رابی: ۲۳.۵ میلیون دلار

7- الیزابت ماس: ۲۴ میلیون دلار

6- کیلی کوئوکو: ۲۵ میلیون دلار

5- جنیفر آنیستون: ۲۸ میلیون دلار

4- نیکول کیدمن: ۳۴ میلیون دلار

3- ریس ویترسپون: ۳۵ میلیون دلار

2- سوفیا ورگارا: ۴۴.۱ میلیون دلار

1- اسکارلت جوهانسون: ۵۶ میلیون دلار

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو