دانلود نسخه هک شده بازی Blackguards 2 برای PS4 – ریلیز DarKmooN

دانلود نسخه هک شده بازی Blackguards 2 برای PS4 – ریلیز DarKmooN


منبع: دانلود ها

122

1398/3/9

17:52


بازی Blackguards 2 عنوانی نقش آفرینی استراتژی مبتنی بر خود می باشد که نبردهای چالشی خاص خود را به همراه داستانی شجاعانه مملو از خشونت و جنایت ارائه می نماید. شیوه بازی خود را انتخاب کنید: مهم نیست که در مقابل شما هیولا، جادوگر یا جنگجوی دورزنی قرار گرفته باشد، همه چیز بستگی به شما دارد که چطور می خواهید شخصیت خویش را پیشرفت دهید. هر اکشنی عواقبی دارد، بنابراین تصمیمات خویش را آگاهانه بگیرید، مرگ می تواند در هر گوشه ای انتظار شما را بکشد.

Blackguards 2 (CUSA-07275) PS4-DarKmooN

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Blackguards-2

سه سال از ماجراهای Count Uria گذشته است، Vanquisher های Nine Hordes مدتهاست که از هم جدا شده اند اما زندگی در Aventuria همچنان ادامه دارد. Cassia بانوی جوانی از طبقه اشراف تنها یک هدف در سر دارد: او می خواهد به هر قیمتی که شده بر تاج و تخت Shark تکیه زند، حتی اگر برای یک روز هم که شده! متاسفانه دو مشکل وجود دارد که نقشه های او را بی اثر می کند، اول از همه او روزها را در سیاهچالی زندانی است و دوم این که فعلا مردی به نام Marwan بر تختی که او می خواهد حکمرانی می کند. او نه به مسایل سیاسی و نه دیپلماسی علاقه دارد و نه در آن ماهر می باشد. بنابراین رویکردی محتاطانه تر بکار می بندد. او قصد در فرار از زندان و سرنگون کردن Marwan دارد تا خود بر تخت بنشیند.

اکشن بازی Blackguards 2 بسیار درگیر کننده است و از عناصر فعال زیادی برخوردار است. عناصری نظیر درها، صندوق ها و جعبه هایی که می توانید به سمت دشمنان پرتاب کنید. این بازی به معنای واقعی کلمه آزادی عمل بسیار زیادی را برای شما به وجود می آورد. اما نکته‌ای که بازی Blackguard 2 را نسبت به نسخه قبلی خود به طرز شگفت انگیزی جذاب تر می کند، میزان ضربه و خطای بهبود یافته است. در بازی گذشته زیاد پیش می آمد که یک ورد را که زحمت زیادی برای به وجود آمدن آن نیاز است، خطا بزنید.

اما در این نسخه، تمام این مسائل برطرف شده و تقریبا تمام ورد ها به هدف می خورند. حتی بهتر از آن، طراحی جلوه های ویژه آن نیز بهتر شده و برای شما لذت بخش تر خواهد بود تا آنها را تماشا کنید. البته این نکات بازی Blackguards 2 را آسان نمی کند، اما به شما زمانی را می دهد تا بیشتر به جا گیری خود فکر کنید و نگران ضربه های ناگهانی که دریافت می کنید، نباشید.

info

Having succumbed to madness following years of incarceration at the hands of her husband, disgraced noblewoman Cassia now has only goal: to take revenge on him and seize his throne, no matter the cost. Teaming up with the infamous Blackguards and a loyal but ruthless army of sellswords, she heads out to wage an unrelenting war against the entirety of southern Aventuria. But for Cassia, time itself is a mighty foe, with each passing day taking a greater toll on her sanity…

With Blackguards 2, experience a turn-based tactic-RPG delivering challenging hexfield battles and a gritty story of revenge.

• Recruit mercenaries, find upgrades and build an indomitable army!

• Blackguards 2 offers an open, dynamic world map which changes according to your strategic decisions!

• A story with many twists and turns, fateful decisions and more than 20 hours of challenging gameplay awaits you!

• Tyrant or saint: On your path of vengeance, choose to be a feared conqueror or merciful liberator!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو