D23: رونمایی از پوستر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier

منبع: گیمفا

146

1398/6/6

21:20


D23: رونمایی از پوستر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier

طی مراسم D23 از پوستر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier محصول استودیو مارول رونمایی شد. پوستری که برای اولین بار نیم‌نگاهی به دو شخصیت اصلی این سریال دارد. انتظار می‌رود ساخت این سریال از ماه اکتبر و پخش آن از اوت ۲۰۲۰ آغاز شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

خالق John Wick یعنی درک کلستد (Derek Kolstad) نیز به تیم سازندگان این سریال پیوسته است. با اینکه جزئیات زیادی از این سریال فاش نشده است ولی به نظر می‌رسد داستان این سریال ادامه داستان فیلم Avengers: Endgame را از سر خواهد گرفت.

انتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (sebastian stan) در نقش‌های سم ویلسون و باکی بارنز در این سریال حضور دارند. همچنین دنیل بروجل (Daniel Brujl) و امیلی ون کمپ (Emily VanCamp) نیز در نقش دو شخصیت دیگر از دنیای سینمایی مارول یعنی هلموت زمو و شارون کارتر در این سریال حضور خواهند داشت. شخصیت‌های این دو بازیگر پس از فیلم Captain America: Civil War در سال ۲۰۱۶ در هیچکدام از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول حضور نداشته‌اند.

همچنین در مراسم D23 اعلام شد که ویات راسل (Wyatt Russell) نیز در نقش یک مامور امنیتی به این سریال اضافه شده است. گرچه سریال The Falcon and the Winter Soldier احتمالا فقط در ۶ اپیزود پخش خواهد شد ولی داستان آن به اتفاقات گسترده‌تر دنیای سینمایی مارول مرتبط است.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو