سایمون پگ و جی کی سیمونز ستارگان تنها آفتاب من خواهند بود

منبع: گیمفا

167

1398/6/6

21:21


سایمون پگ و جی کی سیمونز ستارگان تنها آفتاب من خواهند بود

سایمون پگ (Simon Pegg) و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، جی.کی سیمونز (J.K. Simmons) در My Only Sunshine نقش‌آفرینی خواهند کرد. این اثر در ژانر کمدی-سرقت-هیجان‌انگیز توسط مارک پالنسکی (Mark Palansky)، کارگردان Penelope کارگردانی خواهد شد. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط جی. تی پتی (J.T. Petty) و کی. رید پتی (K. Reed Petty) نوشته شده است و تولید آن در پاییز آغاز خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان فیلم در مورد زوجی است که توسط یک مشاور ازدواج (به عنوان کاری نامتعارف) ترغیب می‌شوند تا دست به سرقت از یک بانک بزنند. آن‌ها به همراه اسرار شوکه کننده‌ی رابطه‌شان در حین گروگان‌گیری که درحال انجامش هستند، تلاش می‌کنند تا با مذاکره‌کننده‌ی پلیسی که در گذشته تجربه‌ی بررسی جرمی مشابه را داشته است، صلح برقرار کنند.

لارنس متیس (Lawrence Mattis) و مت اسمیت (Matt Smith) از Circle of Confusion و مایکل مندلسون (Michael Mendelsohn) از Patriot Pictures تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده خواهند داشت. مندلسون توسط شرکتش با نام Union Patriot Capital Management به طور کامل سرمایه‌گذاری این اثر را برعهده خواهد داشت. جی. تی پتی، ناتالی پروتا (Natalie Perrotta) و جیم استیل (Jim Steele) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

پگ که در مجموعه‌های Star Trek و Mission: Impossible نقش‌آفرینی کرده است، در عنوان مورد انتظار Netflix یعنی The Dark Crystal: Age of Resistance نیز حضور خواهد داشت.

سیمونز اخیرا در فیلم‌های Spider-Man: Far From Home و ۲۱ Bridges حضور پیدا کرده است.

منبع: Deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو