قایق مفهومی و پرقدرت لامبورگینی A43 + تصاویر

قایق مفهومی و پرقدرت لامبورگینی A43 + تصاویر


منبع: نمناک

157

1398/6/7

16:03


بی شک یکی از لذت بخش ترین تفریحات در فصل گرم تابستان، قایق سواری است که در این مطلب شما را با قایق مفهومی و خارق العاده لامبورگینی آشنا خواهیم کرد.

قایق مفهومی و پرقدرت لامبورگینی A43 + تصاویر

قایق مفهومی و پر قدرت لامبورگینی A43

در میان بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت های دنیا می توان به شرکت لامبورگینی اشاره کرد که در زمینه ساخت اتومبیل های مسابقه ای و لوکس یکی از پرطرفدارترین ها می باشد که برای خرید هر یک از آنها باید چند صد هزار دلار هزینه کنید. با این حال این شرکت برای اولین بار در سال 1963 میلادی تاسیس شد و این روزها داری بیش از نیم قرن تجربه در این صنعت می باشد.

قایق مفهومی

اما مهندسان این شرکت تنها بر روی طراحی و ساخت اتومبیل فعالیت ندارند و بلکه در زمینه های مختلف نیز فعالیت دارند که یکی از آنها طراحی و ساخت قایق های سریع می باشد. از این رو اخیرا آنها قایق مفهومی و بسیار خاصی را به نام " A43 " که توسط " Officina Armare " طراحی شده است را رونمایی کرد و توانست با واکنش های مختلفی روبرو شود.

لامبورگینی

این قایق خیره کننده و بسیار جذاب لامبورگینی طبیعتا یکی از منحصر بفرد ترین و سریع ترین قایق هایی است که تاکنون ساخته شده است و همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، بی شک دارای طراحی و رنگ بسیار زیبایی می باشد که دلیل بر متفاوت شدن آن نسبت به سایر قایق های این رده شده است.

قایق لامبورگینی

جالب است بدانید در این قایق از دو موتور قدرتمند مرکوری که هر کدام از آنها دارای توان 540 اسب بخاری است، استفاده شده که در جمع می توان گفت که این قایق مفهومی دارای 1080 اسب بخار توان می باشد که یکی دیگر از مزایای آن نیز عبارتند از مایکروویو، یخچال و قهوه ساز و 4 صندلی با کیفیت و منحصر بفرد می باشد. از این رو هنوز قیمت دقیق و سال عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

قایق مفهومی بسیار زیبا و پرقدرت لامبورگینی A43

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو