این اکسسوری ها استایل خانم ها را جذاب تر می کنند!

این اکسسوری ها استایل خانم ها را جذاب تر می کنند!


منبع: زیبامون

203

1398/6/9

17:46


استفاده از اکسسوری ها اگر به شکل درست و اصولی باشه میتونه استایل ساده شما رو هم خیلی جذاب تر و زیباتر نشون بده. در این بخش از زیبامون با تعدادی از اکسسوری های لازم و ضروری برای استایل خانم ها آشنا خواهید شد.

این اکسسوری ها استایل خانم ها را جذاب تر می کنند!

گاهی اوقات ممکنه وقت کافی برای آرایش کردن و یا فرصت مناسبی برای ست کردن لباس هاتون نداشته باشید و در دسترس ترین و ساده ترین لباس رو انتخاب کنید اما همچنان دوست داشته باشید ظاهر و استایل زیبا و شکیلی داشه باشید. در این مواقع بهترین کار این هست که به سراغ اکسسوری هایی بروید که بتونن خیلی سریع و راحت استایل و ظاهر شما رو بهتر و جذاب تر نشان دهند.

ما در این بخش از زیبامون دات کام به چند تا نکته ساده و کاربردی در رابطه با استایل و انتخاب اکسسوری از زبان ویکتوریا بکهام رو برای شما همراهان عزیز آماده کردیم که میتونید با استفاده از این نکات، استایل ساده و روزمره خودتون رو زیباتر و منحصر به فردتر کنید. با ما همراه باشید.

 

عینک آفتابی ضروری ترین اکسسوری برای استایل خانم هاست

 

دختری با عینک آفتابی

 

عینک آفتابی بلافاصله میتونه هم ظاهر شما رو زیباتر نشون بده و هم اینکه استایل شما رو کامل تر و جذاب تر خواهد کرد. گاهی اوقات ممکنه خواب خوبی نداشته باشید و یا اینکه یک پرواز طولانی مدت داشته باشید و آثار خستگی بر روی چهره شما نمایان باشه. در این مواقع بهترین کار این هست که عینک آفتابی بزنید و خیلی سریع و راحت تمام خستگی های چهره و چشم هاتون رو در پشت عینک آفتابی پنهان کنید و کسی متوجه خستگی چهره شما نشه. علاوه بر این عینک آفتابی استایل شما رو خیلی جذاب و پر زرق و برق نشان خواهد داد!

 

پوشیدن کفش پاشنه بلند دومین اکسسوری ضروری برای خانمها

 

کفش پاشنه بلند

 

دومین اکسسوری که به شما کمک میکنه تا بلافاصله استایلی شکیل و خانومانه داشته باشید، کفش های پاشنه بلند هستند! یک جفت کفش پاشنه بلند با هر مدل استایل و لباسی تناسب داره و باعث میشن تا خیلی راحت، زیباتر و جذاب تر به نظر برسید. اگرچه این کفش ها برای پیاده روی و استفاده روزانه مناسب نیستند اما برای مواقعی که دوست دارید خیلی راحت و سریع احساس پر زر و برق بودن داشته باشید، گزینه بسیار مناسبی خواهند بود!

 

سومین اکسسوری ضروری برای خانم ها، اعتماد به نفس هست!

 

زنان با اعتماد به نفس

 

این لوازم جانبی یا اکسسوری اگرچه نامرئی هست اما اگر به اندازه کافی از اعتماد به نفس برخوردار باشید، نه تنها کمک میکنه تا پر رزق و برق دیده بشید بلکه جذابیت و ظرافت خیلی زیادی رو برای شما به همراه داره و باعث میشه تا از نظر همه بسیار جذاب و منحصر به فرد دیده شوید! هیچ چیزی به اندازه اعتماد به نفس خوب و مثبت نمیتونه احساس رضایت رو در شما ایجاد کنه پس لازم هست که این حس رو در خودتون تقویت کنید تا همیشه عالی و خاص دیده شوید!

 

پس به یاد داشته باشید که عینک آفتابی، کفش پاشنخ بلند و اعتماد به نفس واقعی بلافاصله میتونن احساس فوق العاده ای رو در شما ایجاد کنند و باعث میشن تا همیشه احساس رضایت از خودتون داشته باشید!

 

مطالب پیشنهادی:

زیباترین مدل های اکسسوری خانم ها - ترند 2018

اکسسوری، 5 اکسسوری جذاب سلبریتی ها

روش های افزایش اعتماد به نفس در خانم ها

عینک آفتابی زنانه 2019

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو