آیا ورودی گوگل روی سئو تاثیر گذار است و بهترین سایت های این حوزه کدامند ؟

منبع: نمکستان

58

1398/6/9

20:43


آیا خرید ورودی گوگل روی سئو تاثیر گذار است ؟

آیا ورودی گوگل روی سئو تاثیر گذار است و بهترین سایت های این حوزه کدامند ؟

بحث داغ و پرحاشیه سئو این روزهای ایران و جهان ، سیستم های بازدید ساز و سایت های شبیه ساز ورودی گوگل هستند . بسیار از سئوکاران بر این عقیده اند که خرید ورودی گوگل از این سایت ها اشتباه است زیرا که گوگل به راحتی متوجه فیک بودن این بازدید ها میشود و به سایت خاطی امتیاز منفی میدهد . بسیاری از سئوکاران دیگر سایت های خرید ورودی گوگل مانند وی ترافی (wetrafi) ، بازدیدیار (bazdidyar) و بای اورگانیک ویزیتس (buy organic visits) را پیشنهاد میکنند و بر این عقیده اند که این سایت ها با دقت بسیار بالایی این شبیه سازی را انجام میدهند و گوگل به هیچ وجه متوجه فیک بودن این بازدید ها نمیشود . اما واقعیت چیست و کدام راست میگویند ؟

در درجه اول باید بگوییم که شاخص های طبیعی بودن یک بازدید (ورودی گوگل) در یک کشور با یک کشور دیگر کاملا متفاوت است . به عنوان مثال در ایران ۷۰ درصد مردم از مرورگر گوگل کروم استفاده میکنند ولی در فرانسه ۶۰ درصد مردم از مرورگر اوپرا استفاده میکنند (به عنوان مثال) حال اگر در فرانسه بازدیدها با گوگل کروم انجام شود قطعا گوگل متوجه فیک بودن این بازدید خواهد شد و سایت شما را جریمه میکند .

شاخص هایی که باید در خرید ورودی گوگل رعایت کنید بسیار زیاد است و اگر بخواهیم به مهمترین آنها اشاره کنیم  ، میتوانیم به user agent  ، ip  ، isp  ، os و نحوه رفتار کاربر در سایت اشاره کنیم . توجه کنید که ui   کار بسیار مهم میباشد و آن سیستم بازدید زن باید بتواند در سایت اسکرول کند و به صفحات مختلف برود و کاملا مثل یک انسان در سایت عکس العمل نشان دهد .

توجه کنید که در صورت واقعی بودن بازدید گوگل شما باید بتوانید این بازدیدها را در بخش google webmaster tools performance مشاهده نمایید . یک پیشنهاد دوستانه اینکه سایت خود را به گوگل آنالیتیکس مجهز نمایید و در زمان سفارش به آن بروید و رفتار بازدید های ارسالی و تمام موارد گفته شده در بالا را زیر نظر بگیرید ، حال وقت آن است که این رفتارها را با رفتارهای یک کاربر عادی مقایسه نمایید تا به نحوه عملکرد آن سایت و یا نرم افزار پی ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو