اسامی سریال های مخصوص محرم سال ۹۸ + زمان دقیق پخش و بازپخش

اسامی سریال های مخصوص محرم سال ۹۸ + زمان دقیق پخش و بازپخش


منبع: کولاک

402

1398/6/10

03:45


مجموعه تلویزیونی تاریخی و پر طرفدار «مختارنامه» از شب نهم‌ شهریور ماه که شب اول محرم الحرام است از شبکه آی‌فیلم فارسی بر روی آنتن می‌رود. علاوه بر آن سه سریال «هاتف»، «خون‌بها» و «راز پنهان» نیز در برنامه های این شبکه به مناسبت ماه محرم قرار گرفته است که در ادامه این مطلب از زمان دقیق پخش و بازپخش آنها مطلع خواهید شد .


به نقل از روابط عمومی معاونت برون‌مرزی صداوسیما، سریال «مختارنامه» به‌ کارگردانی داود میرباقری در ایام محرم نمایش داده می‌شود. این سریال از امشب نهم شهریور ماه پخش خود را آغاز می‌کند.

«مختارنامه» به قیام مختار ثقفی با بازی فریبرز عرب‌نیا می‌پردازد. مهدی فخیم‌زاده، فرهاد اصلانی، رضا رویگری، رضا کیانیان، الهام حمیدی، فریبا کوثری، شهرام حقیقت دوست، امین زندگانی، ژاله علو، نسرین مقانلو، بهنوش طباطبایی، محمد فیلی از جمله بازیگران این سریال پربازیگر بوده‌اند.

«مختارنامه» از امشب، هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های هفت صبح و ۳ بعدازظهر بعد خواهد بود.

مجموعه تلویزیونی «هاتف» نیز به‌ کارگردانی داریوش یاری، برای مخاطبان این شبکه در داخل کشور نمایش داده می‌شود.

زیبا بروفه، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، مریم کاویانی و الهه حسینی در این سریال ۱۰ قسمتی‌ نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است، در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رودرروی خانواده و زندگی زناشویی‌اش قرار می‌دهد، اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند پشت در خانه آدم جا بماند …

مجموعه «هاتف» محصول سال ۱۳۹۷، هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های ۳ و ۱۱ تکرار آن پخش خواهد شد.

پخش سریال «خون‌بها» با بازی پولاد کیمیایی، از یکشنبه (۱۰ شهریور ماه) در شبکه آی‌فیلم آغاز می‌شود. این سریال محرمی را جواد مزدآبادی کارگردانی کرده و سعید نعمت‌الله فیلمنامه آن را نوشته است.

سریال خون‌بها داستان بوکسوری به نام رسول است که پس از مسابقات جهانی به ایران برمی‌گردد، اما در بازگشت متوجه مرگ مشکوک برادرش می‌شود که در یک پیتزافروشی کار می‌کرده است، صاحب این پیتزافروشی زنی به نام فرشته است. رسول تصمیم می‌گیرد با همکاری پلیس قاتل یا قاتلان برادر خود را پیدا کند و در این مسیر به باند قاچاق مواد مخدر می‌رسد.

از بازیگران این سریال می‌توان به پولاد کیمیایی، لیلا اوتادی، عبدالرضا اکبری، سیاوش طهمورث، شهرام عبدلی و حشمت آرمیده اشاره کرد.

«خون‌بها» قرار است در ایام محرم، هر روز ساعت ۱۷ پخش و ساعت‌های یک و ۹ بازپخش شود.

مجموعه تلویزیونی «راز پنهان» به‌ کارگردانی فلورا سام، از اول محرم روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. این سریال در سال ۱۳۹۱ از شبکه یک سیما پخش شد.

«راز پنهان» داستان مردی است متأهل که به علت معاشرت با دوستان نابابی که در جوانی و دوران دانشجویی داشته، آلوده به خلافکاری و پولشویی می‌شود و در اثر تصادف حافظه خود را از دست می‌دهد…

داریوش ارجمند، پروانه معصومی، علیرضا جلالی تبار، الهام حمیدی، کامران تفتی، لادن طباطبایی، محمود عزیزی و لیلا بلوکات بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی‌اند.

این مجموعه از ساعت ۱۸ در جدول پخش آی‌فیلم فارسی قرار گرفته است و بازپخش آن نیز در ساعت ۲ بامداد و ۱۰ صبح روز بعد خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو