اوساسونا 2 – 2 بارسلونا ؛ دست و پا زدن والورده بدون حضور مسی

منبع: آسمونی

123

1398/6/10

17:39


به گزارش ورزشی آسمونی ، شب گذشته دیدار دو تیم اوساسونا و بارسلونا در چارچوب رقابت های لالیگا اسپانیا برگزار شد که طی آن هر دو تیم به تساوی رضایت دادند و یک امتیاز از این مسابقه کسب کردند .

تیم اوساسونا بازی را بسیار عالی آغاز کرد و تیم بارسلونا را خیلی زود غافلگیر کرد . در دقیقه 7 مسابقه بود که ارسال براندون با ضربه والی استثنایی روبرتو تورس همراه شد تا حساب کار خیلی زود یک بر صفر به نفع تیم اوساسونا شود .

برتری تیم اوساسونا همچنان ادامه داشت و تیم بارسلونا هرچه حمله میکرد به در بسته می خورد . موقعیت های متعدد تیم بارسلونا روی اشتباهات فردی و همچنین دفاع مستحکم اوساسونا به گل تبدیل نمیشد تا بازی در نیمه اول با نتیجه 1 بر صفر به نفع اوساسونا به پایان برسد .

در نیمه دوم اما تیم بارسلونا در نهایت موفق شد قفل دروازه اوساسونا را بشکند . تنها 6 دقیقه بعد از شروع مسابقه در نیمه دوم ، کارلس پرز پا به توپ شد و با ارسالی تماشایی موفق شد انسو فاتی را پیدا کرده تا این بازیکن با ضربه سر تماشایی حساب کار را یک بر یک مساوی کند .

بعد از به ثمر رسیدن این گل بود که بازیکنان بارسلونا نفس راحتی کشیدند و توانست موقعیت های خود را این بار بدون استرس دنبال کنند تا اینکه در دقیقه 64 گل دوم بارسلونا به ثمر رسید . باز هم کارلس پرز به توپ رسید و با پاسی آرتور ملو را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک ضربه دقیق موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا این بار تیم بارسلونا پیش بیافتد .

اما برتری تیم بارسلونا تنها 17 دقیقه دوام آورد و در دقیقه 80 مسابقه بود که روی اشتباه جرارد پیکه و اعلام خطای هند داور نقطه پنالتی را نشان داد تا روبرتو تورس بار دیگر تراشتگن را مغلوب کرده و گل مساوی را به ثمر برساند . با کسب این نتیجه تیم بارسلونا از سه بازی اش در لالیگا تنها موفق شده است 4 امتیاز کسب کند که آماری ضعیف برای این تیم به شمار می رود .

0/5 ( 0 نظر )


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو