مدل دامن پلیسه جدید و جذاب برای خانم های با سلیقه

مدل دامن پلیسه جدید و جذاب برای خانم های با سلیقه


منبع: آرگا

1,242

1398/6/11

14:24


در این مطلب تصاویری از انواع مدل دامن پلیسه دخترانه و زنانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن دامن با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

دامن یکی از مهم ترین بخش ها در استایل زنانه و دخترانه می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل دامن پلیسه و مدل دامن ساده و … حساسیت لازم را به خرج دهید تا استایل و تیپی متفاوت داشته باشید.

مدل دامن پلیسه با طرح های شیک و جدید

دامن های پلیسه امروزه به یکی از محبوب ترین طرح ها تبدیل شده اند و این دامن ها به تازگی جای خود را در صنعت دنیای مد باز کرده اند. در ادامه تصاویری از انواع مدل دامن پلیسه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

مدل دامن پلیسه

طرح های دامن کوتاه پلیسه

دامن های پلیسه نوعی از طرح های دامن چین دار می باشند که این دامن ها برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل محسوب می شوند و اگر شما دارای فرم اندامی درشت و توپر می باشید بهتر است از پوشیدن این طرح دامن ها خودداری کنید.

دامن های دخترانه و زنانه پلیسه دار در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ظاهر و تیپی به روز داشته باشید بهتر است طرح های کوتاه این دامن را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین دامن های پلیسه کوتاه برای خانم هایی که دارای پاهایی خوش فرم و جذاب هستند انتخابی مناسب می باشند.

طرح دامن مشکی پلیسه

دامن پلیسه دخترانه

مدل دامن پلیسه طرح دار

دامن طرح دار دخترانه

مدل دامن زیبا و شیک

طرح دامن پلیسه

دامن پلیسه

دامن دخترانه پلیسه

طرح دامن کوتاه

طرح دامن پلیسه

دامن های پلیسه کوتاه را می توانید با تاپ و بلوزهای نیم تنه بپوشید همچنین این طرح دامن ها را در صورت تمایل می توانید به همراه شومیزهای مجلسی بپوشید. انتخاب کفش مجلسی و اکسسوری های مناسب در هنگام پوشیدن دامن های کوتاه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما در هنگام انتخاب اکسسوری ها و طرح کفش هایتان حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل دامن زیبا و پلیسه

مدل دامن شیک و کوتاه

مدل دامن شیک

مدل دامن مجلسی

دامن پلیسه زیبا

مدل دامن مشکی

مدل دامن کوتاه

مدل دامن مجلسی و شیک

طرح های دامن بلند پلیسه

دامن های پلیسه بلند زیبایی و سادگی خاصی دارند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ظاهر و تیپی پوشیده داشته باشید بهتر است این طرح دامن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

برای دوخت دامن های پلیسه از پارچه های ساده و براق و طرح دار و گلدار استفاده می شود که انتخاب طرح پارچه دامن به طرح و رنگ بلوز یا تاپی که قرار است دامن را با آن بپوشید بستگی دارد همچنین می توانید طرح و رنگ بلوز و تاپ و … را با طرح و رنگ دامن ست نمایید.

دامن مشکی پلیسه

مدل دامن بلند

مدل دامن

دامن رنگی پلیسه

دامن گلدار

دامن گلدار پلیسه

مدل دامن طرح دار

مدل دامن پلیسه طرح دار

مدل دامن سفید

مدل دامن بلند و شیک

دامن بلند و ساده

دامن شیک و بلند

مدل دامن زیبا

دامن زنانه بلند پلیسه

طرح دامن زنانه

دامن دخترانه

دامن براق پلیسه

دامن پلیسه براق

دامن مشکی و سفید پلیسه

دامن مشکی و سفید پلیسه دار

توجه داشته باشید که دامن های بلند پلیسه برای خانم ها با اندازه قد بلند و متناسب انتخابی مناسب می باشند و اگر شما قد کوتاه هستید و تمایل دارید این طرح دامن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است آن ها را با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا فرم اندام و اندازه قدتان متناسب تر به نظر برسد همچنین خانم های قد کوتاه بهتر است دامن هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که بلندی آن ها تا قوزک پا است زیرا با پوشیدن دامن های خیلی بلند قد آن ها کوتاه تر به نظر می رسد.

مدل دامن شیک

 دامن پلیسه دار

دامن طرح دار

مدل دامن گلدار

دامن شیک و طرح دار

دامن زنانه

دامن رنگ روشن

طرح دامن پلیسه دخترانه

دامن قرمز

مدل دامن پلیسه قرمز

دامن بلند زنانه

دامن زنانه بلند

دامن مجلسی پلیسه دار

دامن براق مجلسی

دامن دخترانه

طرح دامن مجلسی بلند

دامن زیبا و پلیسه دار

طرح دامن اسپرت پلیسه دار

دامن طرح دار

دامن طرح دار پلیسه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع مدل دامن پلیسه جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو