عطر و ادکلن های زنانه با رایحه دلنشین و ماندگار

عطر و ادکلن های زنانه با رایحه دلنشین و ماندگار


منبع: زیبامون

461

1398/6/11

17:48


در این بخش از زیبامون با چند تا از بهترین عطر و ادکلن های زنانه که رایحه دلنشین و ماندگاری دارند، آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

عطر و ادکلن های زنانه با رایحه دلنشین و ماندگار

عطرها و احساسات درونی ما عمیقا با یکدیگر در ارتباط هستند. مثلا انتخاب یک عطر و رایحه مناسب میتونه تاثیر خیلی خوبی در تقویت اعتماد به نفس شما داشته باشه و روحیه بهتری رو براتون ایجاد میکنه. علاوه بر این با انتخاب عطر و رایحه ای دلنشین و جذاب میتونید تصویری فراموش نشدنی از خودتان در خاطر دیگران برجای بگذارید و دیگران شما رو با آن رایحه به یاد خواهند آورد!

برای اینکه بتونید در انتخاب عطر و ادکلن زنانه خیلی خوب و حرفه ای عمل کنید، لازم هست ابتدا با بهترین عطرهای زنانه که رایحه دلنشین و ماندگاری دارند آشنا شوید و سپس متناسب با سلیقه خودتون، بهترین و مناسب ترین عطر و ادکلن رو انتخاب کنید. در ادامه با زیبامون همراه باشید و با چند تا از بهترین عطر و ادکلن های زنانه آشنا شوید.

 

عطر زنانه Tom Ford Black Orchid

 

عطر زنانه Tom Ford Black Orchid

 

این عطر زنانه از روایحی همچون ترافل سیاه، یلانگ یلانگ، پانچولی و روایح گلدار ساخته شده است. از دیگر روایح به کار رفته در این عطر زنانه میشه به چوب صندل، ارکیده، ترنج، وانیل، یاس و راویح میوه ای و ادویه جاتی نیز اشاره کرد. 

عطر زنانه بلک ارکید از برند تام فورد دارای رایحه ای قوی و مشک دار هست و حاوی ترکیبی پیچیده از روایح مورد علاقه خانمهاست! اگرچه انتخاب عطر و ادکلن امری کاملا سلیقه ای هست اما این عطر زنانه جز عطرهای خوشایند و دوست داشتنی برای تمام خانومهاست!

 

عطر زنانه و دخترانه Chanel Chance Eau Tendre

 

عطر زنانه و دخترانه Chanel Chance Eau Tendre

 

از روایح به کار رفته در این عطر زنانه میشه به مشک سفید، گل یاسمن، گل صدتومانی، گل رز و روایحی از درخت به و گریپ فروت اشاره کرد. به طور کلی این عطر دارای رایحه ی میوه ای و گلدار شیرین و تازه هست و میتونه یکی از انتخاب های عالی و رمانتیک برای استفاده روزانه باشه زیرا موندگاری خیلی بالایی هم داره.

 

عطر زنانه Yves Saint Laurent Black Opium

 

عطر زنانه Yves Saint Laurent Black Opium

 

این عطر زنانه از رایحه های همچون وانیل شیرین، قهوه، شکوفه نارنج، گل یاس، گلابی، مشک و نعنا هندی ساخته شده است. این عطر دارای رایحه ای دلنشین، قوی و شفگت انگیز هست که تمام خانوم ها آن را دوست خواهند داشت. این عطر یکی از انتخاب های خوب برای استفاده در شب هست و فقط یک اسپری از آن دوام و ماندگاری خیلی بالایی داره!

 

عطر زنانه Lancome La Vie Est Belle

 

عطر زنانه Lancôme La Vie Est Belle

 

از روایح به کار رفته در این عطر زنانه میشه به رایحه نعنا هندی و دانه تونکا که با رایحه زنبق، گل یاس، گلابی و انگور سیاه مخلوط شده است اشاره کنیم. این عطر ترکیبی از روایح گلدار شیرین و تند هست. این عطر نه تنها ماندگاری خیلی بالایی داره بلکه باعث میشه تا در طول روز احساس تازگی و شادی داشته باشید.

 

عطر زنانه و دخترانه  Marc Jacobs Daisy

 

عطر زنانه و دخترانه  Marc Jacobs Daisy

 

این عطر دارای روایحی همچون مشک، چوب و وانیل بوده و برای نت های بالایی آن از روایح برگ بنفشه، گریپ فروت، توت فرنگی و ترکیبی از رایحه گلدار گل شمعدانی و یاس استفاده شده است. این عطر در یک بطری جذاب و شیک بسته بندی شده و میتونه یکی از انتخاب های خیلی عالی برای روزهای گرم تابستانی باشه. این عطر شما رو تشویق میکنه تا حس بازیگوشی و شوخ طبعی خیلی خوبی پیدا کنید.

 

عطر زنانه Victoria’s Secret Bombshell

 

عطر زنانه Victoria’s Secret Bombshell

 

در این عطر زنانه از رایحه های همچون مشک، چوب، خزه بلوط، گل ساعتی، مرکبات، آناناس، گل یاس، انواع توت قرمز و گل صدتومانی استفاده شده است. این عطر زنانه فوق العاده جذاب، رمانتیک، خاص و پر شور هست و دارای رایحه ای دلنشین و مورد پسند برای تمام خانمهاست. این عطر باعث میشه تا توجهات خیلی زیادی رو به خودتون جلب کنید!

 

عطر زنانه Viktor & Rolf Flowerbomb

 

عطر زنانه Viktor & Rolf Flowerbomb

 

این عطر زنانه شامل رایحه هایی همچون مشک، نعنا هندی، ارکیده، گل رز، یاسمن، ترنج، اسمانتوس و چای سبز هست. این عطر زنانه یک ترکیب باورنکردنی از روایح گلدار، مشک و وانیل هست و دارای رایحه ای شگفت انگیز و فانتزی بوده و به عنوان "بمب گل" شناخته شده است. اگر دوست دارید احساس ویژه ای داشته باشید حتما این عطر رو امتحان کنید.

 

عطر زنانه Dolce & Gabbana Light Blue

 

عطر زنانه Dolce & Gabbana Light Blue

 

این عطر زنانه از برند دولچه و گابانا دارای روایحی همچون عنبر، مشک، سدر سفید، بامبو، گل رز، گل یاس، لیمو و سیب هست. اگر دوست دارید عطر و ادکلن تازه ای رو امتحان کنید اما از عطر و بوی گل خسته شده اید، عطر لایت بلو میتونه انتخاب مناسبی برای شما باشه. 

 

مطالب پیشنهادی:

معرفی بهترین عطر و ادکلن برای پاییز 2019

راهنمای خرید اینترنتی عطر

ادکلن اسپلندور، بررسی تمام عطرهای سریس مدل اسپلندور + قیمت

ادکلن لالیک مشکی + معرفی بهترین عطر و ادکلن لالیک زنانه و مردانه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو