دانلود نسخه هک شده بازی Rayman Legends برای PS4 – ریلیز PRELUDE

دانلود نسخه هک شده بازی Rayman Legends برای PS4 – ریلیز PRELUDE


منبع: دانلود ها

394

1398/6/12

00:06


اگر بخواهیم لیستی از شخصیت های محبوب و قدیمی صنعت بازی را نام ببریم ، قطعا شخصیت دوست داشتنی Rayman هم جزو این لیست می باشد، این شخصیت بامزه که برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ توسط Michel Ancel خلق شد و در قالب یک بازی دو بعدی بسیار خوش آب و رنگ عرضه شد توانست به لطف طراحی بسیار جالبش و به همراه شیرین کاری های خود محبوبیت زیادی در بین گیمر ها به دست آورد و راه را برای ساخت عناوین بعدی هموار سازد.

داستان و نحوه ی روایتی که بازی Rayman Legends روایت می کند ، در عین سادگی بیش از حدی که دارد اما به مانند نسخه قبلی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد. بعد از آن که در Origins، دوست شدن Rayman با گلوباکس و تغییر شخصیت او را از یک موجود مسخره به یک قهرمان که به دنبال نجات دیگران است را دیدیم ، حال Legends قصد دارد تا باری دیگر ما را با ماجراجویی های جدید Rayman همراه سازد.

Rayman Legends (CUSA-00031) PS4-PRELUDE

قابل اجرا بر روی Exploit 4.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Rayman-Legends

داستان بازی Rayman Legends از آن جایی اغاز می شود که Rayman با دوستان همیشگی خود یعنی Globox و Teensies خودشان را در یک جنگل طلسم شده سرگردان می بینند. این سه دوست در همان حین که تلاش فراوانی را برای خارج شدن از این جنگل انجام می دهند با یک چادر مرموز روبرو می شوند که در داخل آن نقاشی های فریبنده ی بسیاری به چشم می خورد.

این سه نفر از همه جا بی خبر ! همان طور که به این نقاشی ها بیشتر نزدیک می شوند ، با دقت فراوان متوجه می شوند که هر کدام از این نقاشی ها که مشخص نیست از کجا آمده اند و چه کسی آن ها را کشیده است ، داستانی از یک دنیای افسانه ای را روایت می کند. اما در این بین یکی از این نقاشی ها بیش از بیش چشم آن ها را به خود می گیرد چرا که در این نقاشی سرزمینی از دوران قرون وسطا به نمایش درآمده است و از آن جا که این سه نفر همیشه به دنبال دردسر هستند ! ناگهان نیرویی عجیب آن ها را به درون این نقاشی قرون وسطایی می کشاند و با ورد به این جهان عجیب ماجراویی های تازه ای برای آن ها آغاز می شود.

حال Rayman و دوستان برای حفظ جان خود باید در هر کدام از جهان های بازی ، بدوند ، بپرند و مبارزه کنند و در همین حین هم متوجه اسراری که در هر کدام از این نقاشی های افسانه ای است بشوند. موتور مورد استفاده در بازی همانند نسخه قبلی UbiArt Framework نام دارد که تمرکز اصلی آن حذف کلیه موانع فنی است تا به بازی ساز اجازه بدهد که فازغ از مسایل تکنیکی ، روی بخش های هنری بازی تمرکر کند. بهتر است اول در مورد گرافیک هنری بازی صحبت کنیم چرا که بازی Rayman Legends را می توان یک معجزه ی هنری دو بعدی نامید.

یکی از دستاورد های بزرگ هنری در این بازی استفاده ی عالی و به جا از رنگ ها برای آشکار کردن جزییات صحنه می باشد. ترکیب رنگ فوق العاده غنی و شادبازی به هر عنصری در صحنه ها غنا بخشیده تا جایی که در نگاه اول گرافیک این عنوان را بیشتر شبیه به یک نقاشی بسیار زیبا در نظر خواهید گرفت تا تصاویر داخل بازی. در بعد فنی هم Rayman Legends حرف های زیادی برای گفت دارد و جلوه های گرافیکی زنده و زیبایی را دارا می باشد که دنیای خیره کننده ای را به صورت ۱۰۸۰p و در ۶۰ فریم در ثانیه به ارمغان خواهد آورد. در این بین نمی توان از طراحی بسیار خوب شخصیت ها و مکان ها وبه خصوص ظاهر بامزه ی Rayman چشم پوشی کرد.

info

The Glade of Dreams is in trouble once again! During a 100-year nap, the nightmares multiplied and spread, creating new monsters even more terrifying than before! These creatures are the stuff of legend… Dragons, giant toads, sea monsters, and even evil luchadores. With the help of Murfy, Rayman and Globox awake and must now help fight these nightmares and save the Teensies!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود
ADs

دانلود نسخه هک شده بازی Rayman Legends برای PS4 – ریلیز PRELUDE

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو