آموزش کشیدن خط چشم برای مبتدی ها + تصویر

آموزش کشیدن خط چشم برای مبتدی ها + تصویر


منبع: زیبامون

532

1398/6/12

17:49


در ادامه با زیبامون همراه باشید و آموزش تصویری کشیدن خط چشم برای مبتدی ها رو ببینید.

آموزش کشیدن خط چشم برای مبتدی ها + تصویر

اگر در آرایش کردن مبتدی هستید حتما این طور تصور میکنید که کشیدن خط چشم مایع کار خیلی سختی هست و ممکنه به خاطر همین تصور، به سمت این محصول آرایشی پرطرفدار نرفته باشید!

اگرچه کشیدن خط چشم کمی سخت هست اما میتونید با دیدن آموزش های مربوط به آن و کمی تکرار و تمرین، بهترین مدل خط چشم رو بکشید و زیبایی چشم هاتون رو چندین برابر بیشتر نشون بدید. البته استفاده از محصولات آرایشی باکیفیت و مناسب هم تاثیر خیلی زیادی در زیباتر شدن آرایش چشم هاتون داره و همچنین احتمال ایجاد آسیب رو هم برای پوست اطراف چشم و هم برای چشم ها تا حد ممکن کاهش میده.

ما در این بخش از زیبامون دات کام به طور تصویری آموزش کشیدن خط چشم ساده و پرکاربرد رو آماده کرده ایم. این آموزش برای افراد مبتدی بسیار عالی بوده و کمک میکنه تا خط چشم زیبایی بکشند.

 

چگونه چشم ها رو برای کشیدن خط چشم مایع آماده کنیم؟

بهترین کار این هست که قبل از شروع آرایش چشم حتما پلک رو برای آرایش آماده کنید. این آماده سازی نه تنها کمک میکنه تا آرایش چشم ماندگارتری داشته باشید بلکه تاثیر خیلی زیادی هم در زیباتر دیده شدن آرایش چشم و خط چشم خواهد داشت.

برای این کار بهتره از پرایمر چشم و یا یک لایه کانسیلر یا کرم پودر استفاده کنید تا سطح پلک صاف و یک رنگ شده و برای کشیدن خط چشم آماده شود. علاوه بر این بهتره مژه هاتون رو هم قبل از کشیدن خط چشم با فرمژه حالت بدید. 

 

آموزش مرحله به مرحله کشیدن خط چشم مایع

 

وسایل مورد نیاز 

خط چشم مایع

فر مژه

مژه مصنوعی  و ریمل

 

شما میتونید از هر مدل خط چشم مایع که دوست دارید استفاده کنید. خط چشم استفاده شده در این آموزش " Smashbox Limitless Waterproof Liquid Liner Pen" هست. این خط چشم مایع دارای قلموی باریک و نوک تیز هست، فرمولاسیون رنگی فوق العاده ای داره و در تمام طول روز بدون محو شدن و پاک شدن روی پلک باقی میمونه.

کشیدن خط چشم، آموزش 6 مدل آرایش سریع (ویدیو)

 

مرحله اول: براش خط چشم رو صاف نگه دارید

برای شروع ابتدا براش یا اپلیکاتور خط چشم رو درون بطری بچرخانید تا مایع خط چشم روی براش قرار بگیره. بهتره براش خط چشم رو به صورت صاف و تخت در کنار گوشه بیرونی چشم نگه دارید. این کار کمک میکنه تا خط چشم دقیق تر و بدون کثیف شدن اطراف چشم داشته باشید.

5 ترفند جالب برای کشیدن خط چشم سریع و زیبا

 

کشیدن خط چشم مرحله اول

 

مرحله دوم: کشیدن خط چشم رو از وسط پلک شروع کنید

براش خط چشم رو تا جایی که ممکن هست نزدیک خط مژه ببرید و از قسمت وسط پلک شروع به کشیدن خط چشم کنید و این خط رو تا گوشه بیرونی چشم ادامه بدید.

برای قسمت داخلی چشم هم با استفاده از باقی مونده مواد روی براش، یک خط باریک تا گوشه داخلی چشم بکشید. البته می تونید این بخش رو با توجه به سلیقه خودتون حذف کنید.

آموزش کشیدن خط چشم سریع برای غیر حرفه ای ها - ویدیو

 

کشیدن خط چشم مرحله دوم

 

مرحله سوم: درست کردن دنباله برای خط چشم

برای اینکه خط چشم زیباتر و جذاب تری داشته باشید بهتره یک دنباله ضخیم تر برای آن ایجاد کنید. برای این کار باید یک خط باریک و به سمت بالا در امتداد خط مژه پایین بکشید و به خط مژه بالایی که قبلا کشیدید، وصل کنید و بعد فضای خالی ایجاد شده در گوشه بیرونی چشم رو به طور کامل با خط چشم پوشش بدید. بهتره دنباله خط چشم در امتداد مژه ها باشه تا حالت چشم هاتون کشیده تر دیده بشه.

چگونه خط چشم دنباله دار بکشیم؟ آموزش

 

کشیدن خط چشم مرحله سوم

 

مرحله چهارم: استفاده از مژه مصنوعی یا ریمل زدن به مژه ها

در این مرحله میتونید برای تکمیل شدن آرایش چشم هاتون از مژه مصنوعی استفاده کنید و یا اینکه با چند لایه ریمل، مژه هاتون رو پررنگ تر و زیباتر کنید. علاوه بر این میتونید با مقداری سایه چشم تیره، خط واترلاین چشم رو هم کمی تیره کنید تا زیبایی چشم ها بیشتر بشه. به همین راحتی شما یک خط چشم زیبا و آرایش چشم ساده و جذاب خواهید داشت! آموزش کشیدن 3 مدل خط چشم برای مهمانی - ویدیو

 

گذاشتن مژه مصنوعی

 

چهره زیبا با خط چشم ساده و شیک

 

خط چشم زیبا و ساده

 

مطالب پیشنهادی و مرتبط:

آموزش کشیدن خط چشم نامرئی و محو + عکس

خط چشم مایع: اشتباهات کشیدن خط چشم در مبتدی ها

خط چشم گربه ای، آموزش کشیدن خط چشم برای هر مدل چشم

آموزش کشیدن خط چشم برای انواع چشم ها (اینفوگرافی)

کشیدن خط چشم سفید چگونه باید باشد؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو