سرقت مسلحانه برای ۲۵۰ گرم طلا در اسلامشهر

منبع: برترین ها

93

1398/6/13

02:41


فرماندار اسلامشهر با تایید وقوع سرقت مسلحانه در این شهرستان گفت: عصر امروز دو سارق از یک طلافروشی کمتر از ۲۵۰ گرم طلا سرقت کردند.

ایرنا: فرماندار اسلامشهر با تایید وقوع سرقت مسلحانه در این شهرستان گفت: عصر امروز دو سارق از یک طلافروشی کمتر از ۲۵۰ گرم طلا سرقت کردند.

مسعود مرسل‌پور شامگاه سه‌شنبه افزود: امروز حوالی ساعت ۱۵ خبر دادند که در یکی از خیابان‌های شهر اسلامشهر به نام مهدیه سرقت مسلحانه انجام شده است.

وی یادآور شد: بلافاصله پس از دریافت این گزارش در محل حاضر شدم; سرقت از مغازه‌ای کوچک در حد ۶ متری در محلی غیر از منطقه‌ای که سایر طلافروشان اسلامشهر به طور معمول حضور دارند رخ داده است.

مرسل‌پور اظهارداشت: این طلافروشی که فاقد مجوز کسب نیز بوده کمتر از یک ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و تنها کار خوبی که برای حفظ امنیت مغازه انجام داده بود نصب شیشه های ضد گلوله محسوب می‌شد.

فرماندار اسلامشهر گفت: سارقان که اسلحه ساچمه‌ای همراه داشتند وارد مغازه می‌شوند و ابتدا گلوله‌ای هوایی و سپس گلوله‌ای به سمت شیشه ها شلیک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آنان برای سرقت طلاها نیز یک کیف لپ تاپی به همراه داشته چ‌اند که به علت کم بودن و سبک بودن طلاهای مغازه از یک سو و از سوی دیگر کمبود جا در کیف نتوانسته اند طلای بیشتری را به سرقت ببرند.

مرسل‌پور ادامه داد: فرمانده انتظامی اسلامشهر نیز در این بازید حضور داشت و قول داد پیگیری ها را برای شناسایی و یافتن سارقان به سرعت انجام دهد.

فرماندار اسلامشهر گفت: برآوردهای اولیه نشان می‌دهد سارقان یا آماتور بوده‌اند یا قصدی غیرسرقت از مغازه مطرح است.

شهرستان اسلامشهر به مرکزیت شهر اسلامشهر در جنوب پایتخت قرار دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو