چگونه در کنار آموزش در کلاس های زبان، مکالمه زبان انگلیسی خود را توسعه دهید؟

منبع: ایران ناز

319

1398/6/13

15:39


چگونه در کنار آموزش در کلاس های زبان، مکالمه زبان انگلیسی خود را توسعه دهید؟

چگونه در کنار آموزش در کلاس های زبان، مکالمه زبان انگلیسی خود را توسعه دهید؟

 

آیا شما علاقه مند به یادگیری و تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی هستید و در کلاس های زبان نیز برای تقویت مکالمه انگلیسی خود شرکت می کنید؟

 

پس بیایید به روش هایی اشاره کنیم که با استفاده از آن بتوانید روان تر و بهتر به زبان انگلیسی صحبت کنید تا در هنگام سفر و برقراری ارتباط با دیگران به آسانی منظور خود را برسانید.

 

چگونه در کنار آموزش در کلاس های زبان، مکالمه زبان انگلیسی خود را توسعه دهید؟

 

اگر که شما قصد شرکت در بهترین کلاس مکالمه انگلیسی را دارید، بدون شک کلاس های مکالمه آموزش زبان دایلو برای بهبود مهارت مکالمه انگلیسی شما بسیار موثر می باشد.

 

در کلاس های زبان دایلو علاوه بر استفاده از نوین ترین منابع آموزشی، می توانید با مدرسین با تجربه زبان صحبت کنید و مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

 

اما به طور کلی لازم است که در هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید با تسلط بیشتری صحبت کنید. در ادامه به برخی از این نکات می پردازیم.

 

اولین چیزی که لازم است به خاطر بسپارید این است که سعی کنید در هنگام صحبت کردن با مخاطب خود از نظر ذهنی آرامش داشته باشید، یک نگرش مثبت داشته باشید و با اعتماد به نفس بالا مکالمه کنید.

 

برای مثال در هنگام صحبت کردن اگر مطلبی را به طور اشتباه بیان می کنید و یا عبارتی را در حین صحبت کردن فراموش می کنید، کاملا طبیعی است و نباید به این دلیل احساس اضطراب یا ترس در خود ایجاد کنید.

 

فردی که شما با او صحبت می کنید کاملا شما را درک خواهد کرد و صبورانه به صحبت های شما گوش خواهد داد. اگر که احساس اعتماد به نفس کمی در حین صحبت کردن داشته باشید، انجام مکالمه روان برای شما دشوار تر خواهد شد.

 

در نتیجه در جملات خود بیان نکنید که برای مثال زبان انگلیسی شما خیلی بد است. این یک نظر و نگاه منفی هست و به شما کمکی نخواهد کرد.

 

در عوض قبل از هر کدام از مکالمه های خود اینگونه فکر کنید که می توانید به زبان انگلیسی صحبت کنید تا اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و بتوانید به شکل بهتری صحبت کنید.

 

عبارت های رایج مرتبط با زندگی روزمره را بیاموزید:

یکی از کار های بسیار موثری که می توانید انجام دهید، یادگیری کلمات و عبارت های پر کاربردی است که در زندگی روزمره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

شما این فرصت را دارید که در کلاس های مکالمه انگلیسی دایلو عبارت های پر کاربردی که مرتبط با زبان انگلیسی محاوره ای است را یاد بگیرید.

 

در چنین کلاس هایی از روش های ساده و موثر برای یادگیری عبارت ها و اصطلاحات زبان انگلیسی استفاده می شود که موجب تقویت توانایی مکالمه زبان آموزان می گردد.

 

هر کدام از درس ها بر اساس یک مکالمه می باشد و گوش دادن به مکالمه های زبان انگلیسی و خواندن متون مرتبط موجب بهبود درک زبان شما می گردد.

 

بخش های دیگر کلاس مرتبط با یادگیری اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی می باشد و با تمرین قادر خواهید بود که از آن ها در مکالمه انگلیسی خود استفاده کنید.

 

عبارت های زیادی وجود دارد که شما با گوش دادن به آن ها و تکرار قادر خواهید بود که اسپیکینگ زبان انگلیسی خود را توسعه دهید.

 

در پایان هر درس، آزمون های کوچکی برگزار می گردد تا به شما کمک کند که خود را بیازمایید و عبارت های جدید را به خاطر بسپارید. اما منظور از موضوعات رایج برای یادگیری در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی چیست؟

 

شما می توانید برای مثال به یادگیری زبان انگلیسی روزانه که شامل افزایش توانایی صحبت تلفنی به زبان انگلیسی، مکالمه در هنگام رفتن به رستوران ها و مراکز خرید، صحبت کردن در فرودگاه ها، هتل ها و در هنگام سفر، صحبت کردن درباره سرگرمی ها و فعالیت های روزانه خود است بپردازید.

 

همچنین شما قادر خواهید بود که عبارت های مهم در ارتباط با زبان انگلیسی اجتماعی را بیاموزید تا بتوانید با افرادی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند به صورت موفق و با اعتماد به نفس بالا مکالمه کنید.

 

در چنین دوره های آموزشی خواهید آموخت که چگونه در ارتباط با نظری موافقت یا مخالفت خود را به شکل دوستانه بیان کنید، دیدگاه و پیشنهاد خود را ارائه دهید، سوال بپرسید و افکار و احساسات خود را به صورت واضح بیان کنید.

 

اما تنها یادگیری زبان انگلیسی محاوره ای یا عامیانه کافی نیست و لازم است که عبارت های انگلیسی رسمی و دستور زبان یا گرامر مرتبط را نیز بیاموزید و در صحبت های خود از آن استفاده کنید.

 

به همین جهت بهتر است که در برنامه مطالعاتی روزانه خود هم زبان انگلیسی محاوره ای را تمرین کنید و هم انگلیسی رسمی.

 

بسیاری از زبان آموزان بیان می کنند که کلمات مورد نظر را در هنگام صحبت کردن به خاطر نمی آورند و با اینکه لیست های زیادی از کلمات را حفظ کرده اند و یا حتی ممکن است که با کلیه مباحث گرامری برای انجام مکالمه بهتر آشنا باشند، اما در هنگام بیان منظور خود با دشواری مواجه می شوند. چنین حالتی علل گوناگونی دارد که برخی از آن ها واضح تر از دیگر علت ها می باشد.

 

اما به خاطر داشته باشید که با آموزش موثر و تمرین مکرر قادر خواهید بود که مکالمه انگلیسی خود را توسعه دهید. همچنین به خاطر داشته باشید که سریع صحبت کردن به معنای بهتر صحبت کردن نمی باشد.

 

ممکن است که شما در زبان بومی خود بتوانید بسیار سریع و روان صحبت کنید. اما اگر که چنین استاندارد هایی را در هنگام صحبت کردن به یک زبان خارجه انتظار داشته باشید، خیلی واقع بینانه نیست. به خصوص هنگامی که شما تازه شروع به مطالعه و یادگیری کرده اید.

 

در هنگام صحبت کردن سعی کنید که نگران اشتباهات خود در بیان جملات نباشید، اما این مسئله نیز حقیقت دارد که شما می خواهید ذهنیت خوبی در مخاطب خود ایجاد کنید.

 

برای حل این مسئله می توانید سرعت صحبت کردن خود را کاهش دهید. در چنین حالتی قادر خواهید بود که با سرعت کمتر و واضح تر صحبت کنید و می توانید با تفکر بهتری کلمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

همچنین صحبت کردن آهسته تر می تواند نشان احترام به مخاطب شما نیز باشد و نشان می دهد که شما مایل هستید که بهترین پاسخ را به آن ها ارائه دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو