تاریخ پخش سریال Watchmen اعلام شد

تاریخ پخش سریال Watchmen اعلام شد


منبع: بلاکس آپ

140

1398/6/13

18:06


تاریخ پخش سریال Watchmen اعلام شد

به تازگی شبکه HBO با انتشار پوستر و تصویری جدید از سریال Watchmen ، تاریخ و زمان شروع این سریال را اعلام کرده است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش و در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 شاهد انتشار تریلر جدیدی از فصل اول سریال Watchmen بودیم، که در آن تریلر تصاویری جدید وجود داشت. حال به تازگی نیز تاریخ شروع فصل اول این سریال اعلام شده است. شبکه HBO اعلام کرد که پخش سریال Watchmen قرار است از روز یکشنبه، 20 اکتبر 2019 (28 مهر 1398) شروع شود. در ادامه شبکه HBO یک تصویر و پوستر جدید از این سریال منتشر کرده که پوستر حاوی تصویر خاصی نیست و تنها برای اعلام تاریخ شروع پخش سریال منتشر شده، اما در تصویر جدید سریال Watchmen شاهد حضور شخصیت آنجلا آبار با بازی رجینا کینگ هستیم. در ادامه می توانید این تصایر را مشاهده کنید:

شورانر سریال Watchmen دیمون لیندلوف است که پیش از این سازنده سریال هایی چون سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) بوده است. فصل اول سریال Watchmen در 10 قسمت ساخته شده است. 

جرمی آیرونز در نقش ادرین وایت (آزیمندیس)، رجینا کینگ در نقش آنجلا آبراهام، دان جانسون در نقش رئیس جاد، تیم بلیک نلسون در نقش Looking Glass، جین اسمارت در نقش مامور بلیک، لوئیس گوست جونیور در نقش Old Man، آدلاید کلمنس در نقش Pirate Jenny، اندرو هاوارد در نقش Red Scare، یحیی عبدالمتین دوم در نقش کال آبراهام، تام میسون در نقش مارکوس ماز (مایم)، فرانسیس فیشر در نقش جین کراوفورد، جیکوب مینگ-ترنت در نقش پاندا، سارا ویکرز در نقش اریکا منسون (Marionette)، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو در نقش لیدی تی (Lady T) و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو