بهترین رستوران های دریایی تهران | لذت بردن از طعم و عطری بی نظیر

بهترین رستوران های دریایی تهران | لذت بردن از طعم و عطری بی نظیر


منبع: همگردی

270

1398/6/13

21:01


غذاهای دریایی از دسته غذاهایی در جهان بشمار می روند که فوق العاده مغذی و برای سلامتی تک تک انسان های روی کره زمین مناسب هستند، اما خوب هنوز تعداد طرفداران این نوع از غذاهای خوشمزه و مقوی در جهان به عدد قابل توجهی نرسیده و به نوعی می توان گفت در تمام دنیا کمتر رستورانی را می توان پیدا کرد که بطور کاملا تخصصی و با استفاده از متریال های دریایی تاره و باکیفیت رو به طبخ انواع و اقسام غذاهای دریایی آورده باشد. با این حال در این بلاگ قصد پرداختن به بهترین رستوران های دریایی تهران و همچنین ارضای حس چشیدن طعم فوق العاده ای از این نوع غذاهای اعجاب انگیز جهانی را برایتان کرده ایم تا اگر روزی روزگاری، قصد امتحان کردن یک غذای دریایی اصیل با مزه ای خاطره انگیز را در دل تهران داشتید، بدانید کدام رستوران های پایتخت می توانند شایسته میزبانی از شما با بهترین غذاهای دریایی خود باشند. دوستان عزیز توجه داشته باشید تهیه غذاهای دریایی تنها مختص به استفاده از میگو و ماهی نیست و در حال حاضر نیز می توان با معروف ترین رستوران های دریایی تهران مواجه شد که مثلا برای طبخ غذاهای دریایی خود از هشت پا و همچنین خرچنگ استفاده می کنند! ولی خوب از جایی که هیچ وقت میل کردن چنین غذاهایی در فرهنگ غذایی اصیل و متنوع ما جایی نداشته، مراد از گفتن این حرف ها تنها هوشیاری شما در خصوص تنوع غذاهای دریایی است که در بهترین رستوران های دریایی تهران طبخ و برای مشتریان سرو می شوند.

بهترین رستوران های دریایی تهران

رستوران دریایی ماهی سفید (وایت فیش)

ماهی سفید یا وایت فیش نام یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران است که بی اغراق باید گفت به دلایل بسیاری کمتر مشتری از این رستوران با نارضایتی خارج خواهد شد. ارائه غذاهای دریایی با بهترین کیفیت ممکن به جهت مهارت تیم آشپزی این رستوران در کنار استفاده از تازه ترین مواد غذایی دریایی در طبخ و ارائه غذاهایشان، برخورد فوق العاده محترمانه کارکنان و خدمه رستوران، محیط دنج این رستوران دریایی و کلی دیگر از موارد اینچنینی که اگر یک رستوران باز حرفه ای باشید، قطعا با اولین حضورتان در رستوران دریایی ماهی سفید متوجه آن ها خواهید شد، سبب شده تا بتوان با اطمینان نام رستوران دریایی وایت فیش را در فهرست معروف ترین رستوران های دریایی تهران قرار دهیم. ناگفته نماند که دیزاین تک تک غذاها و بخصوص بشقاب ویژه سرآشپز از شهرت بالایی در بین علاقمندان غذاهای دریایی در پایتخت برخوردار است.

آدرس رستوران دریایی ماهی سفید: تهران - زعفرانیه - سه راه آصف - به طرف کاخ سعدآباد - خیابان طاهری - جنب بانک سامان

شماره تلفن رستوران دریایی ماهی سفید: 22704829-021

رستوران دریایی ماهی سفید (وایت فیش)

رستوران دریایی لاوآنسی (Love on Sea)

چنانچه در کل شهر تهران به دنبال یک رستوران کاملا مدرن با غذاهای دریایی جدید و امروزی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به بخش فودکورت مرکز خرید پالادیوم تهران بزنید. در فودکورت این بخش از مجتمع تجار پالادیوم یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران به نام لاوآنسی قرار گرفته که بی تردید تنها یکبار کافی است تا مزه غذاهای دریایی این مجموعه را امتحان کنید تا تبدیل به یکی از مشتریان اصلی غذاها و خوراک های دریایی آن شوید. جالب است بدانید در کنار تنوع غذاهای دریایی، استفاده از ماهی های دریای شمال و جنوب ایران در کنار بهره گیری از میگو که سرشار از ویتامین های مفید برای بدن است، سبب شده تا شما با هر نوع سلیقه دریایی که از آن برخوردار هستید، بتوانید به راحتی به این رستوران نقلی مراجعه کرده و یکی از بهترین غذاهای دریایی عمرتان را دسته کم در پایتخت ایران نوش جان نمایید. فراموش نکنید که حتما فیش اند چیپس این رستوران را امتحان نمایید، زیرا از نام و آوازه بسیار زیادی در تهران برخوردار است.

آدرس رستوران دریایی لاوآنسی تهران: تهران - زعفرانیه - خیابان مقدس اردبیلی - پس از میدان الف - جنب کوچه عروضی - مجتمع تجاری پالادیوم - طبقه 3

شماره تلفن رستوران دریایی لاوآنسی تهران: 22660795-021

رستوران دریایی لاوآنسی (Love on Sea)

رستوران دریایی لاکان

معمولا اغلب رستوران های دریایی با توجه به اینکه می دانند ممکن است خیلی با استقبال مردم و مشتریان عام و خاصی مواجه نشوند، سعی می کنند از ظاهری جذاب و چشم نواز چه در فضای بیرونی رستوران خود و چه در فضای داخلی آن استفاده کنند تا به این نحو رونقی به کسب و کار خود ببخشند که باید به سمع و نظرتان برسانیم، رستوران دریایی لاکان هیچ کدام از این اصول جذب مشتری را رعایت نکرده و برخلاف معروف ترین رستوران های دریایی تهران که در این مطلب به آن ها پرداخته و خواهیم پرداخت نیز از ظاهری فوق العاده ساده و بی زرق و برق امروزی برخوردار است! نمای کلی رستوران دریایی لاکان شاید در وهله اول جالب نباشد، اما مطمئن باشید این نارضایتی نسبی با آماده شدن یک وعده غذایی دریایی فوق العاده خوشمزه و باکیفیت و سرو آن برای شما و دیگر همراهانتان، قطعا سبب ایجاد لحظاتی خوش و ماندگار برایتان خواهد شد. مخاطبان عزیز توجه داشته باشید که در بین تمام غذاهای دریایی رستوران لاکان، این خوراک ماهی سیلور و همچنین ماهی سفید بوده که از طرفداران بیشماری برخوردار است و توصیه می کنیم حتما در اولین مراجعه خود به این غذاخوری دریایی، یک کدام از این 2 نوع غذا را امتحان نمایید.

آدرس رستوران دریایی لاکان تهران: تهران - ابتدای میدان جمهوری

شماره تلفن رستوران دریایی لاکان تهران: 66427848-021

رستوران دریایی لاکان

رستوران دریایی سیماسیم (Simasim)

کم لطفی است اگر در خصوص بهترین رستوران های دریایی تهران صحبت کنیم، اما اشاره ای به یکی از قدیمی ترین مجموعه های فعال در این حیطه غذایی نکنیم! رستوران دریایی سیماسیم در حقیقت یک مجموعه غذاخوری مدیترانه ای بحساب می آید که در گذر زمان تیم آشپزی این رستوران به آنچنان مهارتی در طبخ و تهیه انواع و اقسام غذاهای دریایی دست یافته اند که قطعا می توانند سبب افزایش طرفداران غذاهای دریایی شوند. در اغلب خوراک های دریایی رستوران سیماسیم از میگو و ماهی استفاده می شود. استیک ماهی این مجموعه از شهرت بالایی برخوردار بوده و لابستِرهای آن نیز از مشتریان خاص خود برخوردار هستند. بد نیست بدانید موقعیت مکانی اولیه رستوران دریایی سیماسیم در خیابان پاسداران قرار داشت و مدیران این رستوران بنا به دلایلی مجبور به تغییر محل کسب و کار خود شدند و رستوران سیماسیم را به محله ای در شمال شهر تهران یعنی چیذر منتقل کردند. برخلاف از دست رفتن مشتریان رستوران های مختلف که ناشی از تغییر محل کار آن ها بوده، رستوران سیماسیم به دلیل کیفیت و خوشنامی غذاهایش از همان روز نخست کاری در محله جدید با مشتریان پرشماری مواجه شد و کاری کرد که امروزه مردم تهران خود را برای صرف یک وعده غذای دریایی خاطره انگیز از اقصی نقاط پایتخت به این رستوران دریایی برسانند.

آدرس رستوران دریایی سیماسیم تهران: تهران - چیذر - خیابان سلیمانی شرقی - خیابان خراسانی - ساختمان سپید - طبقه اول

شماره تلفن رستوران دریایی سیماسیم تهران: 22200515-021

رستوران دریایی سیماسیم (Simasim)

رستوران دریایی کوبابا

از معروف ترین رستوران های دریایی تهران که از کیفیت مطلوبی برخوردار است و می توان به مزه های ایجاد شده برای انواع غذاها و خوراک های دریایی آن اعتماد کرد، رستوران دریایی کوبابا هست. در این رستوران شما می توانید در کنار سفارش انواع و اقسام غذاهای دریایی با انواع خوراک های ترکی و عربی نیز رو به رو شوید و هر چیزی که دوست دارید را در محیط این رستوران زیبا و لاکچری نوش جان نمایید. ناگفته نماند که قیمت نهایی تعیین شده برای هر یک از بشقاب های غذایی این مجموعه لوکس و مجلل نیز در مقایسه با دیگر رستوران های هم رده، کاملا منصفانه و منطقی تلقی می شود.

آدرس رستوران دریایی کوبابا تهران: تهران - جردن - خیابان گلخانه - شماره 257 - طبقه اول

شماره تلفن رستوران دریایی کوبابا تهران: 26208016-021

رستوران دریایی کوبابا

رستوران دریایی فیش اند چیپس

فیش اند چیپس نام یک رستوران یا بهتر است بگوییم یک فست فود مشهور در شهر تهران است که از منوی دریایی بسیار متنوعی جهت پذیرایی از میهمانان و مشتریان خود برخوردار نیست و بیشتر غذاهای دریایی آن همانطور که از نامش نیز مشخص است، ترکیبی از ماهی گریل شده و در کنار مقداری سیب زمینی سرخ شده بوده که واقعا می تواند سبب جلب توجه هر مخاطب و مشتری شود. ظاهر غذاهای این رستوران عالی است و می توانید حتی بدون چشیدن طعم و مزه غذاهای آن نیز با دیدن نمای کلی غذا و تزئیناتی که روی آن صورت گرفته، حسابی متوجه افزایش اشتها در وجودتان شوید! در کنار تمام غذاهای دریایی این رستوران که اغلب همراه با فیله سوخاری ماهی در کنار سیب زمینی سرخ شده و مقداری سس مخصوص هست، یک کاسه سوپ منحصر بفرد به عنوان پیش غذا در کنار سینی غذای شما سرو خواهد شد تا صرف یک وعده غذا در رستوران فیش اند چیپس تا مدت ها برایتان خاطره انگیز تلقی شود.

آدرس رستوران دریایی فیش اند چیپس تهران: تهران - شهرک غرب - بلوار فرحزادی - بلوار دادمان - خیابان بهارستان - مقابل مرکز خرید سپهر

شماره تلفن رستوران دریایی فیش اند چیپس تهران: 88580710-021

رستوران دریایی فیش اند چیپس

رستوران سنسو

دنبال کنندگان بخش شکم گردی و رستوران گردی، قطعا یادشان هست که ما پیشترها از رستوران سنسو به عنوان یکی از بهترین رستوران های شیک پایتخت یاد کردیم و الان نیز باید به دلیل میزان رضایت بالای مراجعه کنندگان و مشتریان این رستوران ایتالیایی از غذاهای دریایی آن، نامش را در فهرست معروف ترین رستوران های دریایی تهران قرار دهیم. حقیقتش را بخواهید سنسو یکی از موفق ترین رستوران های دایر در کلانشهر تهران بوده که هم از غذای ایتالیایی بسیار خوشمزه ای برخوردار است و هم از غذاهای دریایی متنوع و لذیذی در منوی غذایی خود بهره می برد. در کنار سالاد سزار، پاستای آلفردو و همچنین موهیتوهای بی نظیر سنسو که واقعا از شهرت بسیاری در تهران برخوردار هستند، این رستوران با بشقاب های دریایی و فیش اند چیپس های جادویی خود، خیلی خوب توانسته تا در زمینه تهیه و پخت انواع غذاهای دریایی نیز ظاهر شود و با خروجی های باکیفیت خود ما را مجاب کند تا نام این رستوران را نیز در بین بهترین رستوران های دریایی تهران درج نماییم.

آدرس رستوران دریایی سنسو تهران: تهران - بلوار فردوس شرق - رامین جنوبی - شماره 21

شماره تلفن رستوران دریایی سنسو تهران: 44956697-021

رستوران سنسو

رستوران دریایی رافائل

از ظاهر و دکوراسیون و نوع برخورد کارکنان و خدمه رستوران دریایی رافائل است که بدون شک مورد توجه و ذائقه تمام ایرانیانی که حتی یکبار در طول عمرشان به این رستوران مراجعه کنند، خواهد بود. که بگذریم، کیفیت غذاهای دریایی این رستوران است که باعث می شود کمتر بتوان میزها و صندلی های آن را خالی از مشتری دید! بخش زیادی از غذاهای دریایی موجود در این مجموعه پذیرایی مطابق با سبک آشپزی غذاهای جنوبی ایران تهیه و پخته می شود و شاید به همین خاطر است که معمولا هیچ مشتری و میهمانی از این رستوران تهرانی ناراضی خارج نمی شود. طعم نزدیک و آشنای غذاهای این رستوران دریایی با طبخ کبابی و یا سرخ کردن ماهی ها و اضافه کردن چاشنی های فوق العاده جنوبی به آنان سبب ایجاد یک غذای خوشمزه برای هر کسی در این مجموعه خواهد شد. علاوه بر کیفیت بالا و مثال زدنی غذاهای این رستوران دریایی، باید به نورپردازی های جذاب و نواختن موسیقی زنده پیانو نیز در محیط رستوران رافائل اشاره نماییم که هم سبب ایده آل تر شدن محیط کل این رستوران شده و هم فضایی کاملا دوستانه و گرم را برای مشتریانش ایجاد نموده است.

آدرس رستوران دریایی رافائل تهران: تهران - پل کریمخان - ابتدای میرزای شیرازی - شماره 30

شماره تلفن رستوران دریایی رافائل تهران: 88906383-021

رستوران دریایی رافائل

رستوران دریایی کنزو

رستوران کنزو را باید یکی از نخستین رستوران های ژاپنی یا بهتر است بگوییم شرق آسیایی در پایتخت قلمداد کنیم که انصافا از همان روزهای نخست از زرق و برق خاصی به نسبت دیگر رستوران های دریایی و حتی کل رستوران های مجلل و سوپرلوکس تهرانی برخوردار بود. در رستوران کنزو همه چیز مطابق یک غذاخوری ژاپنی است! در بین تمام غذاهای این رستوران، بخش مربوط به غذاهای دریایی آن یکی از کامل ترین منوهای ممکن است که شما می توانید به عنوان یک علاقمند به غذاهای دریایی با آن مواجه شوید. البته فراموش نکنید که بشقاب دریایی این رستوران از شهرت و محبوبیت بالایی در بین مشتریان پروپاقرص این مکان برخوردار بوده و این نکته را در نظر داشته باشد که اگر هزینه صرف یک وعده غذای دریایی اصل و خوشمزه در رستوران دریایی رافائل گرانتر از مابقی رستوران های دیگر است، در رستوران کنزو هزینه نوش جان کردن یک غذای دریایی لذیذ حتی از رستوران رافائل نیز می تواند گرانتر باشد!

آدرس رستوران دریایی کنزو تهران: تهران - میدان ونک - خیابان خدامی - نبش کوچه لیلی - شماره 26

شماره تلفن رستوران دریایی کنزو تهران: 88888222-021

رستوران دریایی کنزو

رستوران دریایی نگین

به جرات می توان گفت یکی از معدود رستوران های دریایی کل ایران که سعی کرده با بهره گیری مناسب از الگوها و طراحی های دریایی حس و حال صرف یک غذای دریایی تمام عیار را به مشتریان خود القا کند، رستوران دریایی نگین است. همانطور که از ظاهر این رستوران نیز کاملا مشخص بوده، رستوران نگین که در بخش غربی شهر تهران واقع شده، یک رستوران دریایی است که البته می توان در آن با سایر غذاهای ایرانی و فست فودهای گوناگون نیز مواجه شد که این امر سبب منطعف بودن منوی انتخاب غذا از سوی شما عزیزان در این مجموعه پذیرایی خواهد بود. اما خوب باید بپذیریم که سهم زیادی از تمرکز کادر آشپزی این مجموعه بر روی تهیه و طبخ انواع غذاهای دریایی آن هم با بهترین کیفیت ممکن گذاشته شده تا شما به عنوان یک مصرف کننده غذای دریایی بتوانید یک وعده غذای دلچسب و لذیذ را در این رستوران تهرانی نوش جان نمایید. رستوران نگین علاوه بر پذیرایی از مشتریان و میهمانان خود در سالن های داخلی، از بخش حیاط و پشت بام خود نیز نهایت استفاده کرده و شما می توانید در صورت مطلوب بودن شرایط آب و هوایی غذای مورد علاقه خودتان را در کنار سایر اعضای خانواده و دوستانتان در این محوطه های باز میل کنید.

آدرس رستوران دریایی نگین تهران: تهران - فلکه دوم صادقیه - بلوار آیت الله کاشانی - تقاطع جنت آباد جنوبی - جنب خیابان نیرو

شماره تلفن رستوران دریایی نگین تهران: 44001045-021 | 44001280-021 | 44014574-021

رستوران دریایی نگین

رستوران دریایی روشا

روشا یا بهتر است بگوییم رستوران جاده ابریشم یکی دیگر از بهترین رستوران های دریایی تهران است که خیلی کم لطفی بحساب می آمد، اگر نام آن را در میان بهترین و پرطرفدارترین رستوران های دریایی پایتخت قرار نمی دادیم. رستوران روشا تحت لیسانس یک رستوران آسیایی که در کشور امارات قرار گرفته، فعالیت می کند و بی اغراق همه چیز در آن از نحوه برخورد پرسنل گرفته تا دیزاین داخلی و بشقاب غذاها و کیفیت آنان در بالاترین حد ممکن قرار گرفته اند. رستوران دریایی روشا از تازه ترین متریال های غذایی برای پخت و پز استفاده می کند.

آدرس رستوران دریایی روشا تهران: تهران - خیابان فرمانیه - نبش عمار - مجتمع تجاری روشا

شماره تلفن رستوران دریایی روشا تهران: 22758515-021

رستوران دریایی روشا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو