با بهترین رستوران های جدید دنیا در سال 2019 آشنا شوید.

با بهترین رستوران های جدید دنیا در سال 2019 آشنا شوید.


منبع: همگردی

623

1398/6/16

12:11


از میامی تا توکیو و از بریزبن تا دهلی نو، برخی از معروف ترین رستوران های جدید دنیا در سردترین مکان ها وقتی به لیست جدیدترین رستوران های دنیا اضافه شوند، دهان علاقمندان جهانی به غذا را آب می اندازد.
در حالی که تعدادی از آشپزان آن رستوران ها اساطیری، حقیقی و دارای ستاره میشلین هستند، دیگران، تازه به دوران رسیده های پر هیجانی هستند که کارها را به روش خود انجام می دهند.
در مورد غذا، همه چیز از استیک پنیری لذیذ فیلی تا هنر بی عیب و نقص سوشی ادوما، و هر چیزی بین این دو، را در بر می گیرد.
بنابراین اگر سفر کردن برای تست غذا و نوشیدنی را دوست دارید، در ادامه با همگردی همراه باشید تا با 15 تا از بهترین رستوران های جدید دنیا برای لذت بردن از غذا در سال 2019 آشنا شوید.

رستوران و آشپزخانه ی حیاط هنر (Art Yard)، هتل "بنک ساید"، لندن

سرآشپز "لی استریتون"، برای چند رستوران برتر در لندن کار کرده است و رویکرد غیررسمی اما متمرکز خود را به رستوران و آشپزخانه ی Art Yard در هتل جدید "بنک ساید" لندن، درست روی تایمز آورده است.
پیتزای کوچک با صدف های کرنیش و سیر یا خرچنگ دورست با آووکادو و پسته، غذاهای کوچک (در بشقاب های کوچک) را تشکیل می دهند، در حالی که غذاهای اصلی این رستوان شامل مرغ میلان با سالاد سبزیجات زمستانی و برخی موارد دیگر نیز می شود.
ساندویچ خرچنگ مرده ترمیدور گزینه ای برای کسانی است که غذای مشترک را دوست ندارند. همانطور که از نام آن پیداست، رستوران خانه ی هنر (art yard)، به نحوی طراحی شده است که ارزش هنر را نشان می دهد و از نقاشی های "داینا لی" در کارگاه هنری مشهور نوار قدرت در لس آنجلس الهام گرفته شده است که بی شک آن را به یکی از بهترین رستوران های جدید دنیا بدل می کند.

بهترین رستوران های جدید دنیا

بهترین رستوران ها جدید دنیا

اُمر، هتل مونت کارلو پاریس، موناکو

اُمر، بازی با کلمات فرانسوی "au mer" به معنی "کنار دریا" است. دلیل آن این است که رستوران هتل افسانه ای مونت کارلو پاریس در موناکو یکی از نفس گیر ترین مناظر قابل تصور را در بالای دریای لاجوردی مدیترانه دارد و به همین خاطر این رستوران را در لیست معروف ترین رستوران های جدید دنیا قرار داده است.
یکی از دلایل دیگر این است که غذای دریایی نقش بزرگی در رستوران دارد که دومین بخش قلمرو استاد آشپزی، "آلین دوکاس" را نشان می دهد. تم های دریایی در دکوراسیون شگفت انگیز آن به کار رفته اند که حس سفر در یک کشتی لوکس یا قایق تفریحی بزرگ را القا می کنند و پذیرایی با انواع مختلف غذاها مانند کیک تارتار ماهی که به زیبایی با توت فرنگی، گل و ... تزیین شده است، انجام می شود.

معروف ترین رستوران های جدید دنیا

رستوران (سرخ کردنی) فیلی وینگ، بازار اتحادیه، واشنگتن

سالن غذای لذیذ بازار اتحادیه ایالت مرکزی، از بزرگترین و بهترین رستوران ها پایتخت ایالت متحده آمریکا و یکی از بهترین رستوران های جدید دنیا نیز است و به عنوان یک مزیت، آشپز معروف کوام اونواچی به اعتبار رستوران فیلی وینگ اضافه شده است.
دانش آموخته ی "آشپزی برتر"، استیک پنیری ساده اما خوش طعم فیلی (Phily)را ارائه می کند که از گوشت دنده ی خشک شده ی 50 روزه ی مزرعه ی رزدا، با پوشش پنیر پرولون آب شده، سس سیر برشته و ترشی پیاز تهیه شده است. گزینه ی دیگری نیز برای گیاه خواران با قارچ مهیا می شود.
از سوی دیگر، این گزینه ها شامل بال مرغ نیز می شود که قبل از لعاب دادن با سس تامارین تند و شیرین، در روغن خود مرغ پخته می شود. چیپس وفل نیز، به خاطر ترکیب ادویه ای اتیوپیایی به نام بربر، طعم بی نظیر و شگفت انگیزی دارد.

معروف ترین رستوران ها جدید دنیا

موشاشی، امان توکیو

توکیو به خودی خود شهر بزرگ و پر جاذبه ای است، اما یکی از جدیدترین رستوران های دنیا به نام موشاشی، که توسط امان ساخته شده است، دلیل دیگری برای سفر به پایتخت ژاپن ارائه می دهد. دلیل آن این است که سرآشپز موشاشی رستوران بنام خود را به مکانی بسیار لوکس برای گردشگران تبدیل کرده است.
بالاترین کیفیت سوشی با پخت بسیار خوب، در پیشخوان فوق العاده ی ساخته شده از چوب هینوکی سرو می شود که تنها هشت مهمان پشت آن می نشینند. منوی سبک اوماکاس، که سرآشپز با در نظر گرفتن حال و هوای روزانه در ساعات اولیه ی صبح تصمیم می گیرد به مهمانان ارائه کند، حدود 25000 ین می ارزد، که معادل 220 دلار است.
اما برای طرفداران بهترین غذاهای ژاپنی، این یک خرید ارزان است.

 جدیدترین رستوران های دنیا

جدیدترین رستوران ها دنیا

رستوران آقای پرسیوال، بریبان، استرالیا

یکی از جدیدترین رستوران های دنیا، رستوران آقای پرسیوال در شهر استرالیایی بریسبان که در اوایل دسامبر افتتاح شده و به خاطر طراحی زیبای آن مورد تحسین واقع شده است، رستورانی عالی است و جوی مانند باشگاه ساحلی دارد.
سبک سرآشپز دمین پخت مرغ "کلاه دار" بوده است، که معادل غذای استرالیایی ستاره های میشلین است و علاقه ی خود به غذاهای دریایی را داخل منو وارد می کند. معنی آن این است که مواد اولیه توسط ماهیگیران ساحل شرقی استرالیا و تولیدکنندگان خاویار، صدف، خرچنگ دندان دار جزیره ی فریزر و خرچنگ دریایی تهیه می شوند.
غذاهای دیگر شامل کتلت های گوشت خرد شده ی بره با نخودهای بهاره یا جوجه ذرت دار با کاسنی کبابی می باشند، در حالی که از گیاه خواران با غذاهایی مانند تره (فرنگی) های کبابی با سرکه ی فندق پذیرایی می شود.

جدید ترین رستوران های دنیا

جدید ترین رستوران ها دنیا

بازار وقفه (زمان استراحت)، میامی

به دلیل افتتاح در فوریه، بازار وقفه (Time out) درآمریکا 17 آشپزخانه را زیر یک سقف جمع کرده است که غذای محلی را با هزینه ی میانگین 20 دلار برای هر نفر سرو می کنند. پس از افتتاح بازار این برند در لیسبون با موفقیت راه اندازی شد، و به سرعت با بیش از 3.5 میلیون بازدید سالانه در پرتغال معروف شد و شاید به همین دلیل است که به سرعت به یکی از معروف ترین رستوران های جدید دنیا تبدیل شد.
آشپزان این مجموعه به ترتیب جرمی فورد با غذاهای کره ای خود، آلبرتو کابررا با آشپزی سنتی کوبان، و اسکات لینکوییست با دستور پخت ران مخصوص خود، و کویا تاکو، می باشند.
سوزی باتل، که به نام "ملکه ی بستنی کوبان" معروف است، مدیر بخش پذیرایی چند دسر است، که طعم ماریا آبولا به اسم مادربزرگ او نامگذاری شده است، و دارای انواع وانیلی، گواوا، پنیر خامه ای و شیرینی های ماریا است.

 رستوران های جدید دنیا

کباب ساحلی، استراحتگاه چهار فصل موریس، آناهیتا

غذا خوردن در هیچ مکانی آرامش بخش تر از استراحتگاه چهار فصل موریس در آناهیتا، یکی از جدیدترین رستوران های دنیا که اخیرا رستوران کباب ساحلی جدیدی در آن افتتاح شده است، نیست. نشستن روی ساحل شنی و تماشای آب های نیلگون اقیانوس هند بسیار آرامش بخش است و برای رسیدن به آن مکان باید از استراحتگاه اصلی سوار یک قایق موتوری کوچک شوید.
عجیب نیست که غذای دریایی غذای اصلی در منوی این رستوران است، که بهترین شکارهای روزانه ی ماهیگیران را پس از کباب کردن روی ذغال سرو می کند. سالاد، گوشت و دیس های مشترک گزینه های دیگر منو هستند، و نوشیدنی های محلی و کوکتل های تابستانی را به همراه دارند.

 رستوران ها جدید دنیا

بهترین دوست، روی چوی (موسس)، لاس وگاس

روی چوی یکی از پیشگامان صحنه ی حمل و نقل (با کامیون) مواد غذایی LA بود و اولین رستوران خود، بهترین دوست، را خارج از ایالت گلدن در پارک "ام جی ام" در وگاس افتتاح کرد. در حالی که فرهنگ آشپزی کره را حفظ می کند اما تاثیراتی از مکان های دیگر مانند کوگی و رستوران ها اداری برگرفته است.
این رستوران غذاهایی مانند ماهی کاد با سس تامارین تند و ورمیشل، فلفل سبز مکزیکی (هالوپینو) و جوانه های لوبیا، یا گوشت خوک کبابی تند که به صورت ورقه های نازک به سبک ژاپنی (شابو-شابو) برش داده شده است، و تندی خود را از سس معروف فلفل گوچیانگ گرفته است، ارائه می دهد.
غذای منحصر بفرد او، ساندویچ کالباس (بولونیا) سرخ شده، که یکی از غذاهای مخصوص رستوران او است، با پنیر سوییسی سرو می شود. ورودی رستورانِ بهترین دوست به سبک محل بار است، که حس کشف را در انسان زنده می کند.

 رستوران های جدید دنیا در سال 2019

 رستوران ها جدید دنیا در سال 2019

مترونوم، مانیل

همانطور که آشپزی فیلیپینی روز به روز قوی تر می شود و غذاهای آن متنوع تر می شود، آخرین ترکیب در پایتخت روی اغذیه فروشی (بیسترونومی) فرانسوی (یا به عبارتی پخت خوش طعم در محیطی آرام) متمرکز شده است.
مدیر مترونوم مایکو کالو یکی از جدیدترین رستوران های دنیا، فارغ التحصیل اکول گریگور-فراندی در پاریس است، که روی رستوران ها ژول روبوشان در لندن، سنگاپور و پاریس کار کرده است.
در مانیل تمرکز او بر طعم های کشورش بود، و بیشترین و بهترین بهره را از مهارت هایی که طی شغل خود به دست آورده بود، می برد. یک منوی آزمایشی برای جذب مشتری در رستوران مانیل ارائه می شود که بسیار جالب است.

مترونوم در مانیل

آشپز بریتانیایی سیمون روگان، از طریق دو رستوران برتر میشلین در کشور انگلیسی کامبوج، به مدت طولانی یکی از برترین های آشپزی کشور بوده است.
علاقمندان به غذا در هنگ کنگ آماده ی دریافت یک لذت عظیم هستند چرا که روگان شهر را برای افتتاح اولین رستوران خارجی خود و یکی از بهترین رستوران های جدید دنیا انتخاب کرده است.
مهمانان خوش شانس پشت میزی با 12 صندلی در شلوغ ترین منطقه ی شهر، بندر کازوی، 8 الی 10 منوی متفاوت را امتحان می کنند که بر اساس بهترین و تازه ترین محصولات موجود تغییر می کنند.
آلیس به احترام آلیس لتیمکی، آشپز فنلاندی نام گذاری شده است که همکار اصلی روگان در "انکلومه" بود.

 رستوران جدید

آشپزخانه ی نیکولا، چانگشا، چین

آشپزخانه ی نیکولا در شهر چانگشا، یک رستوران محلی و یکی از جدیدترین رستوران های دنیا است که در ارتفاعات قرار دارد و منظره ی بسیار خیره کننده ای دارد. دلیل آن این است که رستوارن همه روزه با ارائه غذاهای مدیترانه ای، در طبقه ی 93 ام هتل نیکولا قرار دارد، و منظره ی روبه روی آن چندین مایل رودخانه ی زیانگ و منظره ی شهر زیر پای آن است.
فضای آشپزخانه آزاد است و به مهمانان امکان می دهد شاهکار آشپزان مانند پاستای بولونیایی، سوپ میگو یا کباب دنده انگوس سیاه آمریکایی را ببینند.
در بخش دیگری از منو ماهی هالیبوت سیاه و اردک بایجینگ برای مشتریان رستوران تدارک دیده شده است.

آشپزخانه ی نیکولا در چانگشا

خانه ی اجتماعی کینگ، سنت موریتز، سوییس

یکی از جدیدترین رستوران های جدید دنیا، باشگاه کینگ در هتل قصر بادروت در سنت موریتز است که برای مدتی طولانی محل اجتماع شبانه ثروتمندانی است که وارد شهر آلپ سوییس می شوند. با راهنمایی آشپز بریتانیایی و مدیر رستوران جیسون آترتون، به عنوان خانه ی اجتماعی کینگ مجددا متولد می شود.
آترتون سرآشپز سوئدی مارکوس رولن را استخدام کرده است که قبلا با او در لندن و در رستوران مشهور بنتلیز و مایفیر کوریگان کار کرده است.
منوی او شامل قارچ های وحشی کبابی روی غذاهای برشته و خوشمزه مانند کباب ترافل (قارچ دنبلان) و قارچ های (مورکلای) خوراکی، یا خرچنگ کبابی با سیب زمینی سرخ شده در روغن اردک (که سه بار سرخ شده است) است. پیشنهادات بسیار عالی این رستوران بدون شک با همراهی نوازندگان بین المللی که در باشگاه شبانه می نوازند، کامل می شود و تجربه لذت بخشی را در یکی از معروف ترین رستوران های جدید دنیا برای شما به وجود می آورد.

خانه ی اجتماعی کینگ در سوییس

خانه ی اجتماعی کینگ در سنت موریتز

کیک ها و حباب ها، هتل کافه رویال، لندن

آلبرت آدریا توسط بسیاری از آشپزان برتر جهان دیده شده است، اما به عنوان افسانه ی آشپزی شناخته شده است چرا که رستوران افسانه ای البالی اسپانیا را به همراه برادر خود فران ساخته است. وی طراح رستوران "کیک ها و حباب ها" است که در هتل تاریخی کافه رویال لندن واقع شده است و تنها دسر سرو می کند.
کسانی که دسر (یا غذای) شیرین دوست دارند غذاهای قدیمی مانند کیک تخم مرغی با کارامل تیره یا دونات های خانگی را باید امتحان کنند، در حالی که غذاهای خاص دیگر مخالف این عقیده هستند.
یکی از این موارد، کیک پنیری جالبی است که شبیه پنیر چدار به نظر می رسد اما در واقع از پنیر کولومیر، شکلات سفید و خمیر فندق ساخته شده است و به نوبه ی خود جایگاه خوبی در اینستاگرام به خود اختصاص داده است. عجیب نیست که حباب ها با نوشیدنی های انتخابی همراه هستند. به شما توصیه می کنیم لذت چشیدن بهترین مزه ها را در یکی از بهترین رستوران های جدید دنیا از دست ندهید.

کیک ها و حباب ها در هتل کافه رویال در لندن

کیک ها و حباب ها در هتل کافه رویال

"وان65"، سانفرانسیسکو

آشپز فرانسوی کلاود لوتوهیک، رهبر رستوران شیک و بی نظیر "وان65" است، که یک رستوران شش طبقه ی غذای فرانسوی عادی تا عالی و یکی از معروف ترین رستوران های جدید دنیا است که در ساختمان بوکس آرتز در منطقه ی سانفرانسیسکو قرار دارد.
ستاره میشلین و برنده ی جایزه ی جیمز بیرد، بر یک رستوران و سالن اغذیه فروشی و کبابی، بوتیک کیک و شیرینی و رستوران شیک با غذاهای عالی به نام "اوو" نظارت می کند.
مشتریان می توانند بازه ی وسیعی از غذاها و دسرها، از شکلات های خانگی، بستنی و کیک و شیرینی، تا گوشت های کبابی و برنامه ی نوشیدنی اضافی را درخواست کنند. فضای وسیع که در اوایل 2019 افتتاح خواهد شد، توسط استودیو "دی اسکیم" طراحی شده است.

بارن بیوتا، ویلز جنوبی نو، استرالیا

یکی از جدیدترین رستوران های دنیا در صد مایلی جنوب سیدنی، یک خانه ی روستایی به نام "بارن" است که توسط بیوتا راه اندازی شده است، و یکی از بهترین تجارب غذاخوری در سال 2019 را رقم می زند و خود را در لیست بهترین رستوران های دنیا جای داده است.
کانگالون جنوبی در هایلند جنوبی جایی است که جیمز ویلز یک رستوران محلی ترکیبی افتتاح می کند که با جستجوی گیاهان یا بازدید از کندوهای عسل در اطراف زمینی به اندازه ی 100 هکتار، امکان غرق شدن در تجربه ای خوش طعم غذا را به مشتریان می دهد.
تمام مواد اولیه از چند کیلومتری آشپزخانه فراهم شده است، به این معنی که حتی ماهی در منو نیست چرا که ساحل بسیار دور است و نمی تواند به عنوان یک غذای محلی محسوب شود
صندلی های محدود این رستوران و سرو شام به صورت محدود، فرصت عالی برای علاقمندان به غذای های این رستوران است. خلاقیت آشپزی در تمامی غذاها به چشم می خورد.

بارن بیوتا در ویلز جنوبی نو

بارن بیوتا در استرالیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو