10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! (قسمت2

10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! (قسمت2


منبع: سیمرغ

979

1398/6/16

14:17


10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! (قسمت2

 امروز می خواهیم صحنه هایی از فیلم های بازیگران معروف را یاداوری کنیم که خودشان دلشان می خواهد آن صحنه ها را فراموش کنند

 بازیگران هالیوود از بازی از این صحنه ها شرمگین اند!

بازیگران اغلب اوقات به صحنه های قشنگی که در فیلم هایشان بازی کرده اند افتخار می کنند. گاهی اوقات در پروژه هایی شرکت می کنن که به آنها مطمئن نیستند، یا گاهی انقدر از نظر روحی و فیزیکی خسته می شوند که کار را تعطیل می کنند و گاهی اوقات هم بدون اینکه بفهمند ظاهراحمقانه ای پیدا می کنند.
بازیگران گاهی اوقات بعدا که در صحنه های خجالت آور خودشان را می بینند از بازی خودشان خنده شان می گیرد و آنها قطعا دوباره موافق بازی در چنین صحنه هایی نیستند.
امروز می خواهیم صحنه هایی از فیلم های بازیگران معروف را یاداوری کنیم که خودشان دلشان می خواهد آن صحنه ها را فراموش کنند:

بیشتر بدانید : 10 صحنه شرم آور در فیلم ها که بازیگران می خواهند فراموش کنند! + عکس

بیشتر بدانید : این بازیگران به نقش های معروفی که بازی کردند افتخار نمی کنند! + عکس

بیشتر بدانید : این بازیگران به نقش های معروفی که بازی کردند افتخار نمی کنند! + عکس (قسمت2)

الفی آلن- بازی تاج وتخت
در بین اپیزودهای مجموعه بازی تاج و تخت رتبه بدترین اپیزود به اپیزود Unbowed, Unbent, Unbroken تعلق گرفت. الفی آلن بازیگر نقش تئون گریجوی با طرفداران سریال موافق است و خودش نیز اعتراف کرد شب ازدواج سانسا استارک و رمزی بولتون بدترین صحنه ای بوده که در آن حضور داشته است. در این صحنه بولتون به به تئون دستور داد در اتاق بماند و حقارت سانسا را تماشا کند.

این صحنه دردناک به قدری الفی را تکان داد که تا مدتهای طولانی حاضر نبود در موردش حرف بزند. این بازیگر گفت: واقعا نمی خواستم زیاد در موردش حرف بزنم، چون آن روز موقع فیلمبرداری صحنه ازدواج سانسا و رمزی بولتون روز وحشتناکی برای من رقم زده شد. سوفی ترنر یک دختر بالغ بود، دختر بامزه ای که زندگی و نور را به سر فیلمبرداری می آورد، اما ان روز روز سختی برای من بود. با اینکه آن روز خیلی وحشتناک بود، اما سوفی خیلی متفاوت با این قضیه برخورد کرد.

Alfie Allen.jpg

 

جسیکا آلبا- چهار شگفت انگیز2: قیام موج سوار نقره ای
جسیکا آلبا سال 2007 در قسمت دوم چهار شگفت انگیز در نقش ابرقهرمانی سوزان استورم بازی کرد  و این فیلم تجربه بدی برای این بازیگر بود. تیم استوری کارگردان فیلم کاری کرد که این بازیگر احساس بی فایده بودن بکند.

جسیکا قرار بود در یکی از صحنه های فیلم گریه کند. او سعی داشت تمام تلاشش را برای طبیعی جلوه دادن این صحنه بکند، اما تیم استوری از او ایراد گرفت و گفت: این خیلی واقعیه! زیادی دردناکه! می تونی خوشگل تر گریه کنی؟! سپس از جسیکا البا خواست هیچ حالتی به صورتش ندهد.
سپس ادامه داد: هیچ کاری انجام نده. فقط صورتت بدون حس باشد. ما بعدا با کامپیوتر برایت اشک درست می کنیم!
جسیکا آلبا این جمله را به خودش گرفت و همیشه از بازی در این فیلم و این صحنه ابراز پشیمانی کرده است.

 

Jessica Alba.jpg

بیشتر بدانید : پشیمانی معروف ترین بازیگران بخاطر فیلم های بد: از بهرام رادان تا بهاره رهنما

بیشتر بدانید : ستاره های باحیایی که فیلم غیراخلاقی بازی نکردند! + عکس


 ریس ویترسپون و رابرت پتینسون- فیلم اب برای فیل ها


یک نفر یک اسپری بینی برای پتینسون بیاورد! احتمالا این جمله ای است که ریس ویترسپون در مورد صحنه بوسیدن رابرت پتینسون در فیلم آب برای فیل ها در ذهن دارد.
طبق فیلمنامه قرار بود ویترسپون بازیگر بیمار گرگ و میش را در صحنه ای ببوسد، اما او این صحنه را منزجرکننده توصیف می کند. این بازیگر توضیح داد: رابرت آبریزش بینی داشت و این صحنه اصلا خوشایند نبود!!

بازی در این صحنه برای رابرت پتینسون نیز سخت بود. او گفت که من سرماخوردگی بدی داشتم و مدام آبریزش بینی داشتم و باید چند بار این صحنه فیلمبرداری می شد و در نهایت آب بینی من به کلاه گیس ریس مالیده شد!!

 

Reese Witherspoon.jpg

لئوناردو دی کاپریو و توبی مگوایر- آلوی دان (Don’s Plum)

برای لئوناردو دی کاپریو و توبی مگوایر خیلی سخت است که در فیلم Don’s Plum  صحنه ای را پیدا کنند که از بازی در آن احساس شرمندگی نداشته باشند!
این دو شخصیت با هم شوخی های مبتذل می کردند، به هم می خندیدند، دست داخل بینی شان می کردند، و در طول 86 دقیقه مونولاگ های احساسی شان را جلوی آینه می گفتند!

این بازیگران اعقتاد دارند که شرکت در چنین پروژه ای وجهه خوبی از آنها به نمایش نگذاشت. برای همین دی کاپریو و مگوایر تصمیم گرفتند درخواست ممنوعیت نمایش فیلم در آمریکا و کانادا را بدهند. تهیه کننده Dale Wheatley در یک نامه باز به این بازیگران ناراضی آنها را با رفتاری عاری از صمیمیت سرزنش کرده و عنوان کرد که قصد دارد قانون پخش فیلم در این کشورها را به جریان بیندازد.

Leonardo DiCaprio.jpg

 

 

بیشتر بدانید : جنجال برانگیزترین فیلم‌های تاریخ سینما!! (+عکس)

بیشتر بدانید : این فیلم ها را موقع غذا خوردن نگاه نکنید!!

بیشتر بدانید : لحظات دیوانه کننده سانسور در فیلم های هالیوود!! (+عکس)

بیشتر بدانید : 10 صحنه ماندگار فیلم‌های هالیوودی در 40 سال گذشته!! (+عکس)


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو