اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال Westworld منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

168

1398/6/16

16:24


اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال Westworld منتشر شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال Westworld (وست ورلد) منتشر شده است. برای اطلاعات جدید در ادامه پست با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید تریلر رسمی فصل سوم سریال Westworld (وست ورلد) مدتی پیش در کامیک کان سن دیگو منتشر شد و ما در تریلر شاهد تصاویر جذابی از فصل سوم این سریال بودیم و دیدیم که دو شخصیت مهم فصل های قبل در این فصل نیز حضور خواهد داشت. به تازگی اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال وست ورلد منتشر شده است، که طبق این اطلاعات فصل سوم دارای قسمت های کمتری نسبت به فصل اول و دوم خواهد بود. دو فصل اول سریال Westworld در 10 اپیزود ساخته شده بود و حال گفته شده که فصل سوم دارای 8 اپیزود است و زمان کمتری دارد. باید این را اضافه کرد که سازندگان این خبر را هنوز تایید نکرده اند.

البته باید این را نیز گفت که کم شدن قسمت ها دلیل بر کوتاه شدن زمان کلی فصل نیست، یعنی ممکن است که هر قسمت فصل سوم زمان بیشتری نسبت به دو فصل قبل داشته باشند.  ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، تندی نیوتون، اد هریس، لوک همسورث، آرون پال، ونسان کسل، مارشاون لینچ و لنا وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Westworld حضور دارند. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فصل سوم سریال وست‌ورلد منتشر نشده و تنها طبق تریلرهای آن می‌ دانیم که پارک دوباره بازگشایی شده که شاهد دوره جنگ جهانی دوم خواهیم بود و بخش زیادی از تمرکز فصل سوم نیز احتمالا در شهر است. پخش فصل سوم سریال Westworld قرار است از اوایل سال 2020 از شبکه HBO آغاز شود که هنوز تاریخ رسمی برای آن اعلام نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو