بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت

بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت


منبع: زیبامون

353

1398/6/17

11:56


در این بخش از زیبامون با بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت

همه ما دوست داریم همواره خوشبو و معطر باشیم و از این طریق جذابیت بیشتری نیز داشته باشیم. شاید به همین دلیل هست که برندهای متنوع و زیادی در سرتا سر جهان وجود دارند که مخصوص طراحی و تولید عطر و ادکلن بوده و متناسب با سلیقه های مختلف عطرهایی شگفت انگیز با رایحه های عالی و خاص رو تولید میکنند.

ویکتوریا سکرت (Victoria’s Secret) یکی از برندهای معروف و شناخته شده در سطح جهانی هست که در سال 1977 تاسیس شده و انگار از خواسته قلبی تمام خانم ها اطلاع دارد! عطرهای تولید شده از این برند دارای رایحه های زنانه و ظریفی هستند و عطر و بویی بی نظیر دارند. در ادامه با زیبامون دات کام همرا  باشید و با تعدادی از بهترین عطرهای ویکتوریا سکرت بیشتر آشنا شوید.

 

عطر Bombshell از برند ویکتوریا سکرت

 

عطر Bombshell از برند ویکتوریا سکرت

 

این عطر عنوان پرفروش ترین رو در بین عطرهای ویکتوریا سکرت داره و به رایحه ی گلدار و میوه ای که داره معروف هست. این عطر حاوی روایحی همچون میوه های شور و بنفش، گل صد تومانی Shangri-La، وانیل و ارکیده بوده که در نهایت ترکیبی کامل از روایح گلدار و میوه ای رو شامل میشه. این عطر برای تمام افراد در هر سنی مناسب خواهد بود.

 

عطر Heavenly از برند ویکتوریا سکرت

 

عطر Heavenly از برند ویکتوریا سکرت

 

این عطر دارای رایحه ای گرم و ظریف هست و برند ویکتوریا سکرت از آن به عنوان " angel favorite" یاد میکند. این عطر دارای روایحی همچون مشک سفید، چوب صندل، وانیل و گل صد تومانی هست که با یکدیگر ترکیب شده و عطر و بویی خاص و زیبا رو ایجاد کرده اند. این عطر دارای رایحه ای سبک، دلپذیر و با ماندگاری طولانی بوده برای خانوم های بالغ گزینه مناسبی هست.

 

عطر Love Spell از برند ویکتوریا سکرت

 

عطر Love Spell از برند ویکتوریا سکرت

 

اگر تمایل دارید رایحه ای گلدار در تمام طول روز همراه شما باشه، حتما این عطر خوشبو رو امتحان کنید. این عطر برای افرادی که دوست ندارند از عطرهایی با رایحه قوی استفاده کنند، گزینه مناسبی هست. رایحه این عطر بسیار ملایم و ماندگار بوده و میتونه جز انتخاب های عالی برای فصل تابستان باشه. 

 

Endless Love Fragrance Mist از برند ویکتوریا سکرت

 

Endless Love Fragrance Mist از برند ویکتوریا سکرت

 

اگر تمایل دارید اطرافیان خودتون رو با عطر و بویی بی پایان و جذاب، محسور کنید، این عطر میتونه انتخاب خوبی برای شما باشه! این عطر که حالت میست داره از ترکیب آلوئه ورا و بابونه ساخته شده که هر دو دارای خاصیت آرامش بخش برای بدن دارند. علاوه بر این دارای رایحه ای فوق العاده هست که دوست دارید همیشه از ان استفاده کنید. این بادی میست برای استفاده روزانه مناسب بوده و حتما باید مستقیما روی پوست زده بشه و برای اینکه رایحه آن ماندگاری طولانی داشته باشه باید سخاوتمندانه از آن استفاده کنید.

 

بادی میست Love Rocks از برند ویکتوریا سکرت

 

بادی میست Love Rocks از برند ویکتوریا سکرت

 

این بادی میست ترکیبی از رایحه نارنج، گل صد تومانی، گل بنفشه و وانیل هست و به طور کلی عطر و بویی گلدار و جذاب داره. این بادی میست دارای رایحه مشک دار بوده و یکی از گزینه های عالی برای خانم هایی هست که عطرهای مردانه و قوی رو دوست دارند. این محصول به دلیل در دسترس نبودن و تقاضای زیاد دارای قیمت بالایی هست!

 

عطر Bombshell New York از برند ویکتوریا سکرت

 

عطر Bombshell New York از برند ویکتوریا سکرت

 

این عطر با نام و نشانی از مشهورترین شهر جهان، عطری است با الهام از گلهای شب و عطر و بویی فوق العاده جذاب و فریبنده دارد این عطر نه تنها رایحه قوی دارد بلکه ماندگاری خیلی زیادی نیز داشته و طرفدارن خیلی زیادی هم داره. 

 

عطر Wicked از برند ویکتوریا سکرت

 

عطر Wicked از برند ویکتوریا سکرت

 

از روایح به کار رفته در این عطر میشه به فریزیا، شکر سیاه و وانیل تاهیتی اشاره کرد. این عطر دارای رایحه ای گرم هست که توسط 99 درصد از فرشته های ویکتوریا سکرت مورد استفاده قرار می گیره. این عطر جز انتخاب های خوب برای تمام افراد هست، ماندگاری طولانی داره و دارای رایحه ای شیرین هست.

 

عطر Night از ویکتوریا سکرت

 

عطر Night از ویکتوریا سکرت

 

عطر Night از عطر midnights in Paris الهام گرفته شده و عطری گرم و درخشان هست و باعث میشه تا تمام توجهات به سمت شما جلب بشه. از روایح به کار رفته در این عطر میشه به آلو سیاه، چوب مخملی و سیب خوشمزه اشاره کرد! این عطر بسیار لطیف بوده و رایحه ای میوه ای دارد اما ماندگاری زیادی نداره.

 

مطالب پیشنهادی:

عطر و ادکلن های زنانه با رایحه دلنشین و ماندگار

معرفی بهترین عطر و ادکلن برای پاییز 2019

راهنمای خرید اینترنتی عطر

منتخب خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه برای بهار 2019 + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو