نحوه خرید و فروش پرفکت مانی

منبع: نمناک

91

1398/6/17

17:39


با گسترش دنیای اینترنت و کاهش زمان لازم برای انجام تمامی تراکنش ها و معاملات تجاری، روش های متعددی نیز در جهت پرداخت پول به وجود آمده است.

نحوه خرید و فروش پرفکت مانی

راهنمای خرید و فروش پرفکت مانی ارزان

با گسترش دنیای اینترنت و کاهش زمان لازم برای انجام تمامی تراکنش ها و معاملات تجاری، روش های متعددی نیز در جهت پرداخت پول به وجود آمده که برای کاربران این فرصت را فراهم آورده که نه تنها در کشور خودشان، بلکه با سایر کشورهای دنیا معاملات تجاری و پرداخت پول داشته باشند. در واقع علاوه بر ظهور انواع ارزها و پول های دیجیتال مانند بیت کوین، راه های انتقال پول و انجام معاملات مالی نیز به همان نسبت تغییر کرده و در جهت افزایش سرعت، کارایی، امنیت و تعاملات بین المللی پیشرفت قابل توجهی داشته است. از جمله منحصربفردترین سیستم های انتقال ارزهای رایج و دیجیتال، ووچرو پرفکت مانی است که در ادامه به تفصیل شرح داده شده است.

کسب وکار با پرفکت مانی

روش کار با پلتفرم ووچر پرفکت مانی به این صورت است که پس از اینکه کاربر از حساب شخصی پول دریافت کند، متناسب با پرداخت اولیه که حداقل 100 دلار است، سیستم پرفکت مانی به حساب شخص پاداشی اضافه می کند. پرفک مانی روشی منحصربفرد برای کاربران اینترنتی و کسانی است که کسب و کار اینترنتی دارند. در واقع، این اولین گام در شروع و استفاده از فرآیند ووچر است. استفاده از روش ووچرو سیستم پرفکت مانی بسیار آسان و کاربردی است؛ چرا که امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار می دهد. به عنوان مثال، علاوه بر انتقال پول، می توان داد و ستدهای مختلفی مانند خرید بیت کوین، طلا و انواع ارزهای رایج دنیا مانند دلار و یورو، خرید کالا، صدور و دریافت وام داخل سیستم و... را انجام داد.
 
مهم ترین ویژگی سیستم ووچر که آن را به جایی قابل اطمینان برای مشتریانی با اهداف گوناگون تبدیل کرده این است که کاربران می وانند میزان سرمایه ای که دارند را به صورت حساب معادل به شکل انواع مختلفی مانند دلار، یورو، طلا و یا حتی بیت کوین در حساب خود داشته باشند. همچنین کاربران می توانند حساب-های متفاوتی مانند حساب معمولی، همکار و دارای حق بیمه در پرفکت مانی داشته باشند که به صورت شخصی و تجاری شناخته خواهند شد.

چرا پرفکت مانی؟

سیستم پرفکت مانی قابلیت های بسیار قابل توجهی دارد زیرا امکان استفاده در بیش از 110 کشور با 22 زبان مختلف را به کاربران سراسر دنیا ارائه می دهد. از طرفی، اگرچه در این سیستم تمامی تراکنش های مالی با ارزهای معتبر دنیا انجام می شوند، محدودیت مشخصی در انتخاب پول قابل مبادله در آن وجود دارد. البته هزینه ی کارمزد بسیار پایین در این پلتفرم، که تنها 0.5 درصد است، و میزان بهره ی قابل قبول آن که حدود 4 درصد از تمام بودجه ی باقیمانده در حساب شخصی است، به محبوبیت آن میان کاربران افزوده است. لازم به ذکر است که برداشت پول از حساب شخصی در این سیستم در تمامی دفاتر صرافی صورت می گیرد ولی کاربران باید توجه نمایند که تمامی تراکنش های آن غیرقابل برگشت هستند.
 
از جمله قابل توجه ترین ویژگی های پرفکت مانی این است که به کاربران این فرصت را می دهد که به جای استفاده از روش انتقال پول به صورت وجه و از طریق ووچرز، از کدهای الکترونیکی در جهت انتقال وجه اقدام کنند زیرا استفاده از روش سرعت بسیار بالایی داشته و نیازی به گذراندن روش ها و تاییدیه های روش قبلی را ندارد. این روش که به ووچرالکترونیکی معروف است، تنها با داشتن حداقل مقدار مشخصی پول در حساب شخصی فعال می شود و تنها با پردازش تعدادی کد، معاملات قابل انجام هستند.
در واقع با استفاده از سیستم پرفکت مانی می توان هرنوع ارزی را به ووچرالکترونیکی و یا برعکس تبدیل کرد و حتی بیت کوین نیز استخراج نمود. از طرفی، این سیستم، محدودیت خرید بیت کوین در حساب PayPal را نیز ندارد و به سرعت و سهولت انجام می شود. 

امنیت پرفکت مانی

پلتفرم پرفکت مانی از امنیت بالایی برخوردار است زیرا ورود به حساب کاربری با ارسال کد تاییدیه به تلفن همراه کاربر صورت می گیرد. هم چنین، برای انجام تمامی تراکنش ها و انتقال پول از رمز عبور مشخصی که به شخص داده شده، استفاده می شود. از طرفی امکان تبادل پول بدون پرداخت حق کمیسیون نیز با ارائه 6 حساب به سایت و انتقال از حساب فرعی به اصلی امکان پذیر است.
 
در واقع، این روش از امنیت بالایی برخوردار است و اعتبار آن دائمی می باشد و تنها با داشتن کد امنیتی مشخصی قابل دسترس در تمامی کشورهاست. از طرفی، امنیت حساب کاربری تا زمانی که اطلاعات شخصی افراد در اختیار سایرین قرار نگیرد کاملا تامین شده است و تنظیمات آن نیز به صورتی است که متناسب با نیاز هر شخص به آسانی قابل تغییر می باشد.

تبدیل به سایر ارزها

تبدیل ووچر پرفکت مانی به سایر ارزهای رایج مانند دلار و یورو و یا ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، Payeer و یا ارزهای فیات دیجیتال آمریکا و اروپا به راحتی انجام می شود. لازم به ذکر است که انجام این عملیات در صرافی ها و با کمیسیون های 0.5 تا 4 درصد صورت می گیرد.
 

 

راهنمای خرید و فروش پرفکت مانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو