جام جهانی بسکتبال ؛ ایران95 – 75 فیلیپین ؛ توکیو ، ما آمدیم !

منبع: آسمونی

73

1398/6/17

23:09


به گزارش ورزشی آسمونی ، تیم ملی بسکتبال کشورمان موفق شد تیم فیلیپین را در هم شکسته و بع دلیل عملکرد بهتر نسبت به چین راهی المپیک توکیو شود .

کوارتر اول مسابقه ، با امتیاز آوری های حامد حدادی شروع شد ، برتری نسبی تیم ایران در دقایق ابتدایی و البته پا پس نکشیدن تیم فیلیپین ، نوید یک بازی جذاب و پر از دلهره را می داد . عملکرد عالی بازیکنان ایران در بازی مرگ و زندگیشان و همچنین حملات تیم فیلیپین تا جایی ادامه داشت که تیم ایران موفق شد کوارتر اول را با امتیاز 30 بر 24 پیروز شود .

کوارتر دوم نیز برتری با تیم ایران بود و تیم فیلیپین کمی تحلیل رفته بود . در این کوارتر بود که اختلاف امتیازی به 14 امتیاز رسید و برتری تیم ایران تا حدود زیادی تثبیت شده بود . پیروزی با امتیاز بالا در این مسابقه به علاوه ناکامی چین ، چیزی بود که ایران را به المپیک می رساند و فعلا تیم ایران در این امر موفق بود . کوارتر دوم نیز با برتری 18 بر 10 ایران خاتمه یافت تا نیمه اول در مجموع با امتیاز 48 بر 34 به اتمام برسد .

تیم ایران که اصلا دلش نمی خواست دوباره به مشکلات سری پیش دچار شود در کوارتر سوم اوج قدرت خود را نشان داد و تیم فیلیپین را دست و پا بسته تر از کوارتر های پیش کرده بود . امتیاز آوری ایران تا حدی ادامه داشت که این کوارتر با برتری 27 بر 16 به اتمام رسید تا اختلاف امتیاز به 25 امتیاز برسد .

در کوارتر چهارم ، باز هم مشکل خستگی بازیکنان ایران ، گریبانگیر تیم شاهین طبع شد . البته اختلاف امتیاز 25 ، به حدی زیاد بود که تیم فیلیپین نتواند آنرا جبران کند و امتیاز آوری های ایران نیز مانع از بازگشت فیلیپین به بازی می شد تا در نهایت ، ایران با امتیاز 95 بر 75 پیروز این مسابقه شود و به المپیک صعود کند.

0/5 ( 0 نظر )


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو