«پشت دیوار عمارت» به تماشاخانه سرو می‌آید

منبع: برترین ها

126

1398/6/19

11:18


حمید ابراهیمی از روی صحنه بردن نمایش «پشت دیوار عمارت» از ۲۴ شهریورماه در تماشاخانه سرو خبر داد.

خبرگزاری مهر: حمید ابراهیمی از روی صحنه بردن نمایش «پشت دیوار عمارت» از ۲۴ شهریورماه در تماشاخانه سرو خبر داد.

حمید ابراهیمی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر درباره تازه ترین فعالیتش گفت: از مدت‌ها قبل مشغول تمرین نمایش «پشت دیوار عمارت» هستیم که قرار است از ۲۴ شهریور ماه اجرای عمومی خود را در تماشاخانه سرو آغاز کند. این اثر نمایشی نوشته خودم است و علاوه بر ۱۳ بازیگر اصلی گروهی از بازیگران فرم نیز در کنار کار حضور دارند.

«پشت دیوار عمارت» به تماشاخانه سرو می‌آید

وی ادامه داد: این نمایش اثری تاریخی، سیاسی و اجتماعی است که وقایع آن در دوران رضاخان اتفاق می‌افتد و چالش‌های یک رابطه عاشقانه را در بستری تاریخی به نمایش می‌گذارد. در «پشت دیوار عمارت» طرح و توطئه‌ای برای تصاحب عمارتی در جریان است؛ صاحب عمارت دختری عاشق امام حسین(ع) است و این افراد از عشق این دختر به اباعبدالله حسین(ع) برای بالاکشیدن این ملک سوءاستفاده می‌کنند.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون یادآور شد: در این نمایش که بخش‌هایی از آن بر حرکات فرم بازیگران استوار است صحنه‌های کوتاهی از تعزیه را هم شاهد هستیم اما قصه پردازی و داستان گویی نقش پررنگ‌تری در روایت داستان دارد.

وی در پایان صحبت هایش درباره بازیگران نمایش عنوان کرد: جلیل فرجاد، شیوا خسرومهر، جمشید صفری، زری اماد، حامد آقایی، علیرضا درویش‌نژاد، پانته‌آ کی‌قبادی، ماریه ماشاالهی، اهورا ابراهیمی، محمدرضا موهبتی، پژمان کاشفی، نسیم مسلمی نیا، فرزاد صبوری بازیگران این اثر نمایشی هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو