کمپانی پارامونت تغییر چهره‌ی جدیدی را انجام خواهد داد

منبع: گیمفا

222

1398/6/20

16:00


کمپانی پارامونت تغییر چهره‌ی جدیدی را انجام خواهد داد

Paramount Pictures فیلم Face/Off محصول اکشن هیجانی سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان وو (John Woo)، با بازی جان تراولتا (John Travolta) و نیکلاس کیج (Nicolas Cage) را با بازیگرانی تازه بازسازی خواهد کرد. اورن اوزیل (Oren Uziel) نویسنده، نیل موریتز (Neal Moritz) تهیه‌کننده و دیوید پرمیو (David Permut) تهیه‌کننده‌ی اجرایی این اثر خواهند بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان فیلم اصلی درباره‌ی مامور فدرالی به نام شان آرچر با بازی تراولتا، کسی که عمیقا به دنبال دستگیری قاتلی روانی به نام کاستر تروی که مسئول قتل پسرش بود، است. آرچر تحت عمل جراحی صورتی قرار می‌گیرد تا بتواند به زندان رفته و اطلاعاتی ضروری را به دست آورد. در این بین اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود در زندان گیر افتاده و نتواند صورت خود را پس بگیرد؛ از طرفی شخص دیگری صورت آرچر را دارا می‌شود و وارد زندگی شخصی او می‌شود. اما سرانجام قهرمان داستان و شخصیت منفی آن با یکدیگر روبرو خواهند شد. فیلم، سرشار از صحنه‌های اکشن زیبا است و در زمان اکران، ۲۴۵ میلیون دلار در جهان به فروش رفت که باعث تبدیل شدنش به بیشترین مقدار فروش در کارنامه‌ی هنری وو شد. مایک ورب (Mike Werb) و مایکل کالری (Michael Colleary) نویسندگان فیلم اصلی بودند.

اوزیل در ساخت آثاری مانند ۲۲ Jump Street، فیلم The Cloverfield Paradox و Sonic the Hedgehog نقش داشته است. این ماجرا به Paramount امکان آن را می‌دهد تا از مجموعه‌ی فیلم‌های قدیمی خود بیشتر بهره‌برداری کند، درست مانند کاری که با مجموعه فیلم‌های Mission Impossible و فیلم مورد انتظار Top Gun: Maverick انجام داده است.

منبع: Deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو