زمان پخش سریال ترور خاموش با سعید راد مشخص شد

زمان پخش سریال ترور خاموش با سعید راد مشخص شد


منبع: نمناک

662

1398/6/20

19:18


سریال ترور خاموش ساخته جدید احمد معظمی روی آنتن شبکه یک خواهد رفت و باز هم پخش محکومین 2 به زمان دیگری موکول شد.

زمان پخش سریال ترور خاموش با سعید راد مشخص شد

سریال ترور خاموش روی آنتن شبکه یک میرود

سریال ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری سریالی برای شبکه یک سیما است که از جمعه 22 شهریورماه روی آنتن این شبکه میرود.

کنداکتور شبکه یک سیما مدتی است که با پخش سریال هایی پی در پی دچار تغییرات زیادی شده است و زمان پخش سریال محکومین 2 در این شبکه دستخوش این تغییرات گردیده است و با پخش سریال ترور خاموش ، پخش محکومین 2 به بعد از این سریال موکول شد.

پخش سریال ترور خاموش از جمعه 22 شهریور

ترور خاموش سریال جدید احمد معظمی است که با حضور بازیگرانی مشهور از جمعه روی آنتن میرود.

سریال ترور خاموش

سعید راد، جلال فاطمی و رویا میرعلمی در سریال ترور خاموش

ترور خاموش با هدف کاهش آسیب های اجتماعی موضوعی امنیتی را براساس یک پرونده واقعی به تصویر میکشد و در 30 قسمت آماده پخش از شبکه یک شد.

سریال ترور خاموش

سریال ترور خاموش با بازی سعید راد

بازیگران سریال ترور خاموش عبارتند از :سعید راد، پریوش نظریه، پرویز فلاحی پور، ستاره اسکندری، رضا مولایی، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، شایسته ایرانی، سامیه لک، مهدخت مولایی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف زاده، سمیرا حسینی، سپیده خداوردی، علیرضا جلالی تبار، علی جلالی، آوا دارویت و هادی نوری بازیگران سریال ترور خاموش را تشکیل میدهند.

پریوش نظریه

بازی پریوش نظریه در سریال ترور خاموش

عوامل ساخت سریال ترور خاموش عبارتند از:کارگردان:احمد معظمی، تهیه کننده:ابوالفضل صفری،نویسنده:حسین تراب نژاد و هومان فاضل، مدیرتولید:مرتضی متولی، جانشین تولید:کامیاب متولی، مدیر فیلمبرداری:علیرضا وداد تقوی، تدوین:حمیدرضا قربانی، پریسا ناهیدپور، جلوه های ویژه بصری:مهدیار سزاوار، طراح گریم:مهدیه اعرابی، طراح لباس:مرجان گلزار، طراح صحنه:سعید آهنگرانی، طراحی و ترکیب صدا:رامین ابوالصدق، مدیر صدابرداری:حمیدرضا یارندپور، موسیقی:آرش بادپا، مدیر برنامه ریزی:سید جواد حسینی.

ستاره اسکندری

عکسی از ستاره اسکندری در سریال ترور خاموش

در حالی که پیش از این اعلام شده بود که سریال محکومین 2 سریال محرمی شبکه یک سیما است، مینی سریال به وقت صبح جایگزین آن در پخش شد و قرار بر پخش این سریال در دهه دوم محرم بود که این اتفاق هم رخ نداد و ترور خاموش تا دو روز دیگر روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

نازنین فراهانی

عکسی از بازی نازنین فراهانی در سریال محکومین 2 

علاقه مندان به پخش سریال محکومین 2 باید تا اواخر مهرماه منتظر پخش این سریال بمانند.

سپند امیرسلیمانی

بازی سپند امیرسلیمانی در سریال محکومین 2 

باز هم تاخیر در پخش محکومین 2 + زمان پخش سریال ترور خاموش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو