رقابت ستاره‌های سینما برای اختراع برق/ عکس

منبع: ایران آرت

194

1398/6/21

12:34


فیلم "جنگ کنونی" درباره غول‌های عصر جدید صنعت و برق، توماس ادیسون و آلفرد وستینگهاوس است.

ایران آرت: جدیدترین مجموعه پوستر از فیلم سینمایی "جنگ کنونی" به کارگردانی آلفونسو رجیون همزمان با نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.

این فیلم دهمین تجربه آلفونسو رجیون و شاید مهمترین تجربه وی در عرصه کارگردانی است، البته وی در بخش تهیه کنندگی سینما سابقه بسیار بیشتری داشته است. از جمله مهمترین آثار کارنامه کاری وی می توان به مجموعه سریال چمبرز اشاره کرد که در زمان پخش با استقبال خوبی روبرو شد. 

به گزارش میزان، فیلم سینمایی "جنگ کنونی" به کارگردانی "آلفونسو گومز ریگون" قرار بود بار نخست بیست و نهم ژانویه ۲۰۱۸ اکران بین‌المللی خود را از سینما‌های امریکای شمالی آغاز کند، اما در حال حاضر تاریخ بیست و پنجم اکتبر ۲۰۱۹ را برای اکران بین المللی انتخاب کرده است.

1

این فیلم درباره غول‌های عصر جدید صنعت و برق یعنی توماس ادیسون و آلفرد وستینگهاوس بوده و رقابت آنها برای به دست آوردن بازار جهانی را به تصویر می‌کشد.

"بندیکت کمبربچ" در این فیلم نقش توماس ادیسون ظاهر شده و "مایکل شانون" نقش وستینگهاوس را ایفا می‌کند.

2

علاوه بر این دو این فیلم بازیگران مطرح دیگری همچون "تام هالند" بازیگر فیلم "مرد عنکبوتی"، "نیکولاس هالت" بازیگر فیلم "مردان ایکس" و "کاترین واتراستون" در تیم خود می‌بیند.

واتر استون در نقش همسر وستینگهاوس بازی کرده و نیکولاس هالت نقش نیکولا تسلای معروف را بازی می کند. این فیلم به تازگی مراحل پس از تولید خود را در میامی به پایان رسانیده و آماده پخش شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو