مدل شلوار فاق بلند زنانه و دخترانه جدید و جذاب

مدل شلوار فاق بلند زنانه و دخترانه جدید و جذاب


منبع: آرگا

828

1398/6/21

14:18


در این مطلب تصاویری از انواع مدل شلوار فاق بلند زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

روند مد همواره در حال تکرار می باشد و امروزه انواع مدل شلوار فاق بلند دوباره وارد دنیای مد و زیبایی شده اند و اغلب خانم ها تمایل دارند از این طرح شلوارها در مکان های مختلف استفاده نمایند.

مدل شلوار فاق بلند زنانه و دخترانه

شلوار فاق بلند و شلوار مام استایل امروزه به یکی از پرطرفدارترین طرح های شلوار در بین خانم ها و دختران جوان تبدیل شده اند و اگر شما تمایل دارید تیپ و استایلی به روز داشته باشید بهتر است این شلوارها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

شلوار مجلسی فاق بلند

طرح های شلوار فاق بلند شیک و زیبا

مدل شلوار فاق بلند در انواع طرح های مجلسی و اسپرت و راحتی موجود می باشد و این شلوارهای زنانه روی ناحیه کمر تاکید زیادی دارند و می توانند منحنی های کمر را زیباتر نشان دهند همچنین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید اندام ساعت شنی داشته باشید بهتر است شلوارهای فاق بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
شلوارهای فاق بلند پاها را کشیده و بلندتر نشان می دهند و شما می توانید برای تکمیل زیبایی استایل تان این طرح شلوارها را به همراه کفش های پاشنه بلند بپوشید.
شلوارهای فاق بلند با مانتوهای جلوباز زیباتر هستند و در صورت تمایل به استفاده از این شلوارها در مکان های عمومی بهتر است آن ها را با این طرح مانتوها بپوشید.
اگر تمایل دارید از شلوارهای فاق بلند در مجالس استفاده نمایید می توانید آن ها را به کمک تیشرت های کوتاه و نیم بوت بپوشید همچنین شلوارهای پارچه ای فاق بلند را بهتر است با کفش های مجلسی پاشنه بلند بپوشید.
شلوارهای فاق بلند برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب و ایده آل هستند همچنین اگر شما دور کمرتان چربی دارید بهتر است از این طرح شلوارها استفاده کنید تا شکم و پهلوهای تان لاغر و متناسب تر به نظر برسند.

شلوار جین دخترانه

شلوار لی فاق بلند

شلوار رنگ روشن

شلوار مجلسی

شلوار لی

مدل شلوار لی

شلوار زنانه

شلوار زنانه فاق بلند

مدل شلوار فاق بلند

شلوار اسپرت دخترانه

شلوار اسپرت و فاق بلند

مدل شلوار اسپرت

شلوار مشکی

شلوار فاق بلند پارچه ای

مدل شلوار

شلوار دخترانه فاق بلند

شلوار فاق بلند

شلوار شیک و فاق بلند

شلوار اسپرت

شلوار اسپرت فاق بلند

شلوار مجلسی

طرح شلوار فاق بلند

شلوار دخترانه

مدل شلوار دخترانه

شلوار پارچه ای

شلوار پارچه ای و مجلسی فاق بلند

مدل شلوار

شلوار فاق بلند شیک

شلوار پارچه ای فاق بلند

شلوار دخترانه فاق بلند

شلوار فاق بلند

شلوار زنانه فاق بلند

طرح شلوار مجلسی

طرح شلوار دخترانه

شلوار فاق بلند

شلوار اسپرت و فاق بلند

شلوار دخترانه

شلوار طرح دار فاق بلند

طرح شلوار

شلوار اسپرت و رنگ تیره فاق بلند

شلوار اسپرت

شلوار اسپرت فاق بلند

شلوار اسپرت

شلوار جین فاق بلند

شلوار زیبا و شیک

طرح شلوار دخترانه فاق بلند

مدل شلوار فاق بلند

شلوار رنگ روشن دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل شلوار فاق بلند آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها شلواری با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو