بیوگرافی پیام دهکردی و عکس های متفاوت وی

بیوگرافی پیام دهکردی و عکس های متفاوت وی


منبع: آرگا

298

1398/6/21

21:37


در این مطلب بیوگرافی پیام دهکردی ایفاگر نقش مایکل هاشمیان در سریال گاندو را به همراه تصاویری متنوع از این مدرس و بازیگر توانمند کشورمان مشاهده می کنید.

بیوگرافی پیام دهکردی و عکس های متفاوت وی

پیام نادری دهکردی در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶ در شهرکرد به دنیا آمد. وی از بازیگران شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون و مدرس فن بیان و بازیگری است. او مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته تئاتر را از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ادبیات دراماتیک (نمایشی) را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفته است. در ادامه بیوگرافی پیام دهکردی را می خوانید.

بیوگرافی پیام دهکردی به همراه تصاویر وی

پیام دهکردی بازیگر موفق کشورمان بازیگری را اولین بار در سال ۱۳۸۱ با بازی در سریال باغ بلور به کارگردانی رامبد جوان تجربه کرد. اما حضور وی در سریال شهریار ساخته کمال تبریزی نقش زیادی در دیده شدنش داشت، او در این سریال زیبا، نقش ابوالقاسم شیوا دوست شهریار را بازی می کرد. دهکردی سینما را نیز با فیلم سینمایی «یک تکه نان» کمال تبریزی تجربه کرد و در تئاتر با نمایش هایی همچون جنایت و مکافات، کرگدن، آخرین نوار کراپ و … به روی صحنه رفته است.

بیوگرافی پیام دهکردی

دهکردی در دوران کودکی خود در شهر کرد و در تابستان ها با فرفره هایی که پدرش درست می کرد، کاسبی می کرد. وی همچنین یک صندوق آدامس و شانسی داشت که با چرخیدن در کوچه ها، آنها را به فروش می رساند. کار کردن در ساندویچی پسر عمه اش و نیز زمین های کشاورزی دایی و شوهر عمه هایش از دیگر مشاغلی بود که وی در آن روزگار از طریق آنها، کسب درآمد می کرد.

بیوگرافی درباره پیام دهکردی

وی قبل از معروفیتش دوران سختی را سپری کرده است، به طوری که با ماهی ۱۱ هزار تومان اموراتش را می گذراند و به گفته خودش هر روز آنقدر پیاده می رفت که پینه های پایش هنوز معلوم است.

بیوگرافی از پیام دهکردی

او در اصفهان شاگرد مرحوم ابراهیم کریمی بود، در اراک دانشجوی تئاتر و در تهران نیز در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت می کرد.

بیوگرافی پیام دهکردی

جدیدترین کاری که از او پخش شده است، سریال گاندو می باشد که در آن ایفاگر نقش مایکل هاشمیان یک جاسوس آمریکایی بود، مجموعه تلویزیونی گاندو دارای داستانی واقعی بوده و حواشی زیادی به همراه داشت. در این سریال بازیگرانی چون داریوش فرهنگ، سارا خوئیی ها، محمدرضا شریفی نیا، سید مهرداد ضیایی، وحید رهبانی، لیلا اوتادی، کمند امیر سلیمانی، نگار عابدی، کامبیز دیرباز، آزیتا ترکاشوند ، پندار اکبری، مجید نوروزی، سوگل طهماسبی، صالح میرزا آقایی و … ایفای نقش می کردند.

بیوگرافی و زندگینامه پیام دهکردی

پیام دهکردی چند سالی است که در کنار بازیگری، مشغول تدرس می باشد و در دانشکده های هنری و آموزشگاه های بازیگری این کار را برعهده دارد. وی همچنین یک جشنواره تئاتر به نام امید پایه گذاری کرده و هم اکنون نیز دارای یک آموزشگاه خصوصی بازیگری در لاهیجان می باشد. وی به دلیل بیماری که به آن مبتلا شده بود، تصمیم گرفت به دور از تهران و در شهر خوش و آب و هوای لاهیجان سکونت گزیند.

بیوگرافی کامل پیام دهکردی

وی در سال ۱۳۸۵ به بیماری سختی که دارای علایمی مشابه سرطان بود، مبتلا گردید و متوجه شد که زمان کمی برای زنده ماندن دارد، اما قاطعانه تصمیم گرفت با این بیماری مبارزه کند و سرانجام نیز موفق شد. وی در گذشته سیگار می کشید، ولی به دلیل بیماری اش و نیز بعد از مهاجرت خود از تهران به شمال توانست برای همیشه سیگار را ترک کند.

بیوگرافی جالب پیام دهکردی

پیام دهکردی متاهل است و دارای دو فرزند دختر می باشد. وی در زمان ازدواج، از پدرش خواست تا مخارج عروسی اش را به او دهد تا بتواند با آن کاری انجام دهد، نهایتا به سختی پدرش را راضی به این امر کرده و با کلی قرض یک پیکان مدل ۶۲ خریداری کرد و مشغول مسافر کشی شد.

بیوگرافی پیام دهکردی

اکنون بعد از مطالعه بیوگرافی پیام دهکردی می توانید برخی تصاویر گردآوری شده وی را ملاحظه نمایید.

سرگذشت پیام دهکردی

عکس جدید پیام دهکردی در شهر کتاب

بیوگرافی و تصاویر پیام دهکردی

عکس پیام دهکردی

زندگی نوشته پیام دهکردی

عکس و بیوگرافی پیام دهکردی

بیوگرافی جدید و جذاب پیام دهکردی

پیام دهکردی و آتنه فقیه نصیری

بیوگرافی خواندنی پیام دهکردی

عکسی از ژست پیام دهکردی

بیوگرافی پیام دهکردی

عکس پیام دهکردی بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی پیام دهکردی

عکس و زندگینامه پیام دهکردی

بیوگرافی جذاب پیام دهکردی

کارنامه بازیگری وی

مجموعه های تلویزیونی

باغ بلور (۱۳۸۱، رامبد جوان)، شهریار (کمال تبریزی)، مدار صفر درجه (حسن فتحی)، هوش سیاه ۲ (مسعود آب‌پرور)، گاوصندوق (۱۳۸۸، مازیار میری)، گذر از رنج‌ها (۱۳۹۳، فریدون حسن‌پور)، گاندو (۱۳۸۹، جواد افشار)

بیوگرافی پیام دهکردی

فیلم های سینمایی

بی‌صدا (۱۳۹۵، حسین شهابی)، تگرگ و آفتاب (۱۳۹۳)، دلم می خواد (۱۳۹۳)، تراژدی (۱۳۹۲، آزیتا موگویی)، بی خداحافظی (۱۳۹۰، احمد امینی)، جیب بر خیابان جنوبی (۱۳۹۰، سیاوش اسعدی)، راه آبی ابریشم (۱۳۸۹، محمد بزرگ نیا)، همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶، کمال تبریزی)، یک بوس کوچولو (۱۳۸۴، بهمن فرمان‌آرا)، یک تکه نان (۱۳۸۳، کمال تبریزی)، در همین نزدیکی

بیوگرافی جدید پیام دهکردی

تئاتر

جنایت و مکافات (۱۳۹۸)، آخرین نوار کراپ، افسون معبد سوخته، کرگدن، بازرس، بحرالغرائب، می‌بوسمت و اشک، مرگ فروشنده، رقص زمین، تکه‌های سنگین سرب، مرد بالشی

بیوگرافی پیام دهکردی+عکس

جوایز و افتخارات وی

  •  دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر در بیست و دومین جشنوارهٔ بین‌المللی تئاتر فجر
  • دریافت جایزهٔ فعال‌ترین بازیگر تئاتر در روز جهانی تئاتر در سال ۲۰۰۴
  • کاندید بهترین بازیگر در بیست و یکمین جشنوارهٔ بین‌المللی تئاتر فجر
  • کاندید بهترین بازیگر در جشنوارهٔ بین‌المللی نمایش‌های آیینیـ سنتی در سال ۱۳۸۲
  • انتخاب بهترین بازیگر مرد سال توسط خانهٔ تئاتر و کانون ملی منتقدان در سال ۱۳۸۶

زندگینامه پیام دهکردی

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما دوستداران عرصه سینما و تلویزیون قرار گرفته باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با بیوگرافی سایر هنرمندان ایرانی و خارجی و تماشای جدیدترین تصاویر آنها می توانید بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو