دیدار سرلشکر باقری با فرمانده نظامی شانگهای

منبع: برترین ها

152

1398/6/22

02:34


سرلشکر «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه‌های سفر به جمهوری خلق چین عصر امروز وارد شانگهای شد و مورد استقبال مقامات عالیرتبه نظامی این شهر قرار گرفت.

ایرنا: سرلشکر «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه‌های سفر به جمهوری خلق چین عصر امروز وارد شانگهای شد و مورد استقبال مقامات عالیرتبه نظامی این شهر قرار گرفت.

در این ملاقات فرمانده نظامی منطقه شانگهای ضمن خیر مقدم به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و هیئت همراه حضور سردار باقری را در منطقه شانگهای دارای ثمرات راهبردی برای دو کشور قلمداد کرد. وی ضمن بیان گزارشی از روند پیشرفت شهر شانگهای و چشم انداز آینده آن به دیرینه روابط دوستانه دو کشور اشاره کرد و گفت دوستی چین و ایران سابقه در تاریخ دارد و ناگسستنی است.

دیدار سرلشکر باقری با فرمانده نظامی شانگهای

سرلشکر باقری نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمهوری خلق چین و دیدار با مقامات عالی رتبه این کشور، توسعه روابط فیمابین را امری لازم برای تقویت و استحکام پیوندهای دوستی دو ملت و مقابله با یکجانبه گرایی افراطی رژیم عهدشکن آمریکا بیان کرد. در ادامه سرلشکر باقری و هیات همراه در ضیافت شامی که توسط فرمانده نظامی شانگهای تدارک دیده شده بود شرکت کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو