دانلود بازی Archeo Shinar برای کامپیوتر

دانلود بازی Archeo Shinar برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

82

1398/6/23

04:09


Archeo Shinar از آن دست بازی های ناب سال ۲۰۱۹ است که بی سر و صدا قصد دارد طرفداران زیادی را برای خود جلب کند. دقت کنید که با یک اثر ساده که باستان شناسان به غارهای اعجاب انگیز رفته و چیزهای عجیب کشف می کنند روبرو نیستید! شما با یک بازی کاملا استراتژیک و فکری روبرو هستید که باید تصمیمات درستی بگیرید و المان هایی از مدیریت اقتصادی و کنترل حیات مردم در دستان شماست. شما درواقع یکی از مدیران باستان شناسی هستید که در دفتر خود نشسته و مامورانش را به بخش های باستانی ارسال می کند. حالا چالش چیست؟ چالش های یک سازمان باستان شناسی واقعی! ترس جان کارمندان، استرس های خبرنگاران و روزنامه ها درباره ی مصاحبه ها و سختی کار شما، دکترهای مورد نیاز برای رفع مشکلات کارمندان و …!

بازی Archeo Shinar مملوء از المان های هیجان انگیز است که به سبک استراتژی نوبتی برای شما شکل گرفته. شما باید منابع خود را به درستی مدیریت کنید و دیدگاه اقتصادی حرفه ای داشته باشید. حتی در سکانس های خنده دارد این بازی، سایه ای هنرمندانه از حرفه ی باستان شناسی نهادینه شده است. از نکات جالب گیم پلی، قابلیت پشتیبانی از حالت لوکال کو-آپ هست که می توانید با دوستان خود به صورت آفلاین این بازی را تجربه کنید و با یکدیگر ماموریت های آن را انجام دهید. استودیو Artists Entertainment وظیفه ی توسعه و انتشار این اثر فاخر را داشته است. شما باید خود را برای گیم پلی کاملا جدید که ترکیبی از دو سبک استراتژی در لحظه و استراتژی نوبتی می باشد آماده کنید. تیم خود را به درستی انتخاب کرده و برای خوب بودن آن همیشه تلاش کنید. سعی کنید تا پول و اعتبار را باهم بدست آورید چرا که پایداری شما، در داشتن هر دو مورد است.

Archeo Shinar PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Archeo-Shinar

info

Archeo: Shinar is an economic turn-based strategy set in the world of archeology. It blends the preparation period (turn-based strategy) with expeditions (real-time strategy) in unique gameplay mixup with a lot of small stories and grotesque humor.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Operating Systems (Windows 7, Windows 8.1)

Processor: Intel Core i3-4170 or AMD FX-8120

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics 505

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DX11 compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Archeo Shinar-DARKSiDERS با لینک مستقیم

ADs

دانلود بازی Archeo Shinar برای کامپیوتر

نظرات


تصویری


ویدئو