دانلود نسخه هک شده بازی LEGO Jurassic World برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی LEGO Jurassic World برای PS4


منبع: دانلود ها

226

1398/6/26

00:33


بازی LEGO Jurassic World، داستان هر چهار فیلم سری Jurassic یعنی Jurassic Park ،The Lost World: Jurassic Park ،Jurassic Park III و Jurassic World را روایت می‌کند و در واقع این بازی اقتباسی از هر چهار فیلم سری است که در یک پکیج بزرگ قرار گرفته. به هر حال اگر از اولین فیلم این سری که در سال ۱۹۹۳ منتشر شده تا آخرین نسخه‌ی آن که در مورد یک دایناسور بزرگ و جهش‌یافته است نسخه‌ای وجود دارد که آن را ندیده‌اید، این بازی گزینه‌ی خوبی برای امتحان کردن است. بازی LEGO Jurassic World، یک بازی با دایناسورهای متفاوت می باشد، دایناسورها در LEGO Jurassic world ترسناک، بزرگ، کوچک، دوستانه، عصبانی، مسخره و کلی چیز دیگر می باشند! همینطور دایناسورهای خردسال و بالدار نیز در این بازی حضور دارند. اما مورد جالبی که در این باره وجود دارد این است که می توانید به عنوان یکی از این دایناسورهای دوست داشتنی بازی کنید.

LEGO Jurassic World (CUSA-01519) PS4-DUPLEX

قابل اجرا بر روی Exploit 4.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-LEGO-Jurassic-World

هر کدام از فیلم ها لحظاتی دارند که شما در آن کنترل یک موجود با مقیاس بالا را در اختیار می گیرید که متاسفانه مدت زمان زیادی را با آن ها در بخش Story Mode سپری نمی کنید. این بخش ها حتی اگر به طور ویژه به منبع خود وفادار نباشند اما عموما خارق العاده هستند. دور کردن Raptorها توسط یک Ankylosaurus در بخش Jurassic Park 3، جزو نمونه های کمیاب مبارزات واقعا لذت بخش است. استفاده کردن از یک T.Rex در وسط میدان نبرد که در آن شما با استفاده از (QTE (Quick Time Event، بخش های دکمه زنی Raptor ها را دور می کنید و به گروه بازماندگان اجازه می دهید که با حل یک سری پازل کار آن ها را تمام کنند جزو بخش های لذت بخش نوستالژیک بازی است.

دایناسور ها فقط به مبارزات بازی روح و زندگی نبخشیده اند، بلکه در مورد بخش شوخی و طنز بازی نیز همین گونه بوده است. صحنه آشپزخانه و Raptor فیلم اول که تاریک و ترسناک بود، حالا با دیدن دایناسوری با یک کلاه کوچک پشمی که شما در فریزر منجمدش کرده اید خیلی جالب تر است. صحنه ی علف های بلند در The Lost World به طرز بیرحمانه ای مورد تمسخر قرار گرفته است و به نظر می رسد لحظه ای که در Jurassic World پلیس ها با مرگ و ترس دست و پنچه نرم می کنند، برای تیم سینماتیک Traveller’s Tales یک چالش بوده است که راهی آرام برای ناپدید کردن کرکتر های پیدا کنند. اگر سینماتیک های بازی مشکلی داشته باشند، آن مشکل کیفیت صدای پایین دیالوگ هایی است که مستقیما از سه فیلم اول گرفته شده اند که در طول مرحله ها حضور دارند و در مقابل سایر صداهایی که تازه هستند قرار دارند. مراحل نسخه Worlds، از شر این مشکل گریخته اند و پچ پچ ها و صداهای بیش تری برای اجرا شدن دارند.

خارج از بخش داستانی بازی، شما می توانید ببینید که واقعا لیست حیوانات Lego Jurassic World چه کار می تواند بکند. این لیست باعث بازگشت شما برای بازی کردن دوباره مرحله به صورت Free Play و تکرار مراحل بازی می شود تا همه ی آیتم های قابل جمع کردن و آجر های طلایی را بدست آورید. همچنین در بخش های آزاد و خارج از مراحلی که در مناطق Isla Nublar و Isla Sorna جریان دارند (در اصطلاح بازیسازی Overworld) نیز آجر های براق دیگری در انتظار شما هستند (که آن ها را جمع کنید) و علاوه بر این مراحل تعقیب و گریز نیز وجود دارند که در آن ها اغلب شما (شخصیت بازی) در حال دویدن به سمت دوربین و جاخالی دادن از حملات و دنبال کردن مسیر پیچ و مهره ها (Stud) هستید. در کل، بخش های دویدن، کوتاه مدت هستند و اگر بخواهید همه ی آیتم های جمع کردنی را بدست آورید، کمی حالت تست حافظه دارند ولی با این حال خوب قاب بندی شده اند.

منبع توضیحات : گیمفا

info

LEGO® Jurassic World™ is the first video game to let players experience all four Jurassic films in humorous LEGO form. The thrilling adventure recreates unforgettable scenes and action sequences from the films, allowing fans to play through key moments and giving them the opportunity to fully explore the expansive grounds of Isla Nublar and Isla Sorna.

• Relive key moments from all four Jurassic films: An adventure 65 million years in the making – now in classic LEGO brick fun!

• Wreak havoc as LEGO dinosaurs: Choose from 20 dinosaurs, including the friendly Triceratops, deadly Raptor, vicious Compy and even the mighty T. rex.

• Customize your own dinosaur collection: Collect LEGO amber and experiment with DNA to create completely original dinosaurs.

• Populate and explore Isla Nublar and Isla Sorna: Put your unique dinosaur creations in to paddocks as you complete special Free Play missions.

• Play with friends with easy access drop-in, drop-out gameplay option. (Console only.)

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود نسخه هک شده بازی LEGO Jurassic World برای PS4

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو