جملات زیبا درباره سی سالگی

جملات زیبا درباره سی سالگی


منبع: ستاره

252

1398/6/26

01:35


این مجموعه از جملات زیبا درباره سی سالگی شما را با احساسات مرتبط با این دوره از زندگی از بیشتر آشنا کرده و می‌توانید افکار و احساسات خود را نیز با کمک این جملات سی سالگی بیان کنید.

جملات سی سالگی

 
ستاره | سرویس سرگرمی - سی سالگی یک سن خاص است که می‌تواند به یک نقطه عطف در زندگی بدل شود. انسان‌ها در این سن بیشتر به پشت سر خود نگاه کرده و بیش از قبل به خودشان و زندگی فکر می‌کنند. جملات زیبا درباره سی سالگی مجموعه‌ای است که شما را بیشتر با احساسات و افکار مرتبط با این دوره آشنا می‌کند.
 

جملات زیبا درباره سی سالگی

سی سالگی سال جشن گرفتن، خندیدن‌های بلند و تصمیمات بزرگ است. اصلا باید دوباره عاشق شد و دوست داشته شدن را عمیق‌تر تجربه کرد.
 
~~~~~✦✦✦~~~~~
 
دل به دریا زدن و شوق رسیدن بعد از سی سالگی حال دیگری دارد، واقعی‌تر است و می‌توانی با قدم‌های مصمم به ناخوشی‌ها پشت کرده و دست و دلت را برای تجربه‌های خوش جدید بگشایی.
 
~~~~~✦✦✦~~~~~
 
در سی سالگی هیجان بیست سالگی جای خود را به آرامش می‌دهد و شور نوجوانی اکنون ذوقی منطقی است برای زندگی را زیستن.
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

آنجا که با هر بادی نمی‌لرزی و احساساتت تثبیت شده‌اند، دوست داشتن‌هایت و دیدگاهت به زندگی عمیق است، آنجا که خواسته‌هایت دست یافتنی‌تر و اهدافت عاقلانه‌تر شده‌اند... آنجا که رفتن‌ها را با آرامش می‌پذیری و ماندنی‌ها، انتخاب‌های زیبا و دائمی‌ات می‌شوند... آنجا سی سالگی است.
 

جملات سی سالگی - عکس مرد در جاده

♦♦♦ جملات زیبا درباره سی سالگی ♦♦♦

سی سالگی یعنی مراقب باش بی گدار به آب نزنی، بترسی از اشتباه و متین و درست رفتار کنی؛ چرا که زندگی در مسیر اصلی خود افتاده است و هر پیچ اشتباه به معنای یک مقصد اشتباه است.
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

سی سالگی مزه گسی دارد، باید آرام پیش بروی، اما با قدم‌های محکم می‌توانی تکیه گاه باشی و هم تکیه کنی. می‌دانی چه عطری باید بزنی، چطور باید لباس بپوشی و چطور باید عاشق بشوی ...
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

سی سالگی چیزی شبیه سه شنبه است، شبیه ساعت‌های بعد از ظهر، برای بعضی کار‌ها دیر و برای بعضی کار‌ها زود...
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

به عنوان کسی که از سی سالگی عبور کرده است به شما می‌گویم که قسمت وحشتناک سی ساله شدن تنها در ذهن شماست و سن به معنای واقعی تنها یک کلمه است.
 
~~~~~✦✦✦~~~~~
 
بعد از سی سالگی که عاشق شوی دیگر اسمش را روی کاعذ نمی‌نویسی و دورش قلب بکشی، یا عکس را لای کتاب نمی‌گذاری تا مدام نگاه کنی... سی سالگی به بعد که عاشق شوی غروب‌های پاییز یک لیوان چای می‌ریزی و از پشت پنجره تمام شهر را زیر بارانی که نمی‌بارد با خیال او قدم می‌زنی...
 

جملات سی سالگی - عکس زن در جاده


سی سالگی آنجایش ترسناک است که به خودت می‌آیی و می‌بینی به هیچ چیز نرسیده‌ای... برای عبور از این هراس باید داشته‌ها و خواسته‌هایت را دوباره از نو بنویسی.
 
~~~~~✦✦✦~~~~~
 
پیشانی‌ام آینه سی سالگی‌ام شده است و شقیقه‌هایم از خاطراتی که نیستند سخن می‌گوید و من هنوز برایت لبخند نزده‌ام...
 
~~~~~✦✦✦~~~~~
 
وقتی سی ساله می‌شوید همه مدام از شما سؤال می‌کنند که آیا شغل دارید؟ خانه دارید؟ ازدواج کرده‌اید؟ انگار زندگی یک لیست خرید است. اما هیچ کس هرگز از شما سؤال نمی‌کند که خوشحال هستید یا نه.
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

سی و چند سالگی یک زن را هر کسی نمی‌فهمد. سی و چند سالگی یک زن یعنی شیطنت و دلفریبی در کنار وقار و متانت؛ چه ترکیب جذابی. سی و چند سالگی آغاز پختگی یک زن است؛ سرشار از هوش و زیبایی.
شبیه یک نسیم خنک در عصر تابستان یا صوت دل انگیز باران هنگام نوازش برگ‌ها، هر چه تو را وارد یک خلسه می‌کند؛ زن سی و چندساله زندگی را سرحال می‌آورد... یک نقاشی بی نقص از هر آنچه می‌توان در یک قاب جمع کرد.
 

جملات سی سالگی - زن سی ساله

♦♦♦ جملات زیبا درباره سی سالگی ♦♦♦

در سی سالگی هستم، در اوج ناامیدی با کوله باری از تجربه و انبوهی از حسرت هنوز در انتظار فرصت؛ خسته‌ اما سرشار از انرژی، در انتهای قصه و در ابتدای ماجرا.
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

سی سالگی یعنی هنوز جوانی، اما با تجربه
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

زنان در حوالی سی سالگی شاید دیگر روی بخار شیشه قلب نکشند، اما دوستت دارمشان را می‌توان در روزمرگی زندگی، شاید در طعم مربای آلبالو یا یک پیراهن اتو کرده دید...

~~~~~✦✦✦~~~~~

پیش از این فکر می‌کردم با گذر از سی سالگی، زندگی‌ام وارد سراشیبی می‌شود و اکنون که از حوالی سی گذشته‌ام، فهمیده‌ام تازه اینجا همان جایی است که می‌توان ذهن را شکوفا و زندگی را متحول کرد.

~~~~~✦✦✦~~~~~

وقتی به سی سالگی می‌رسی می‌دانی اصرار بی مورد یا پافشاری روی حرف شاید پشیمانی به دنبال داشته باشد. می‌دانی زود از حرف دیگران آزرده نشوی، چون حرف‌ها دیدگاهند نه واقعیت و هر چیز را نباید پذیرفت، چون صرفا زاویه دید هستند نه حقیقت.
 

جملات سی سالگی - مرد سی ساله

♦♦♦ جملات زیبا درباره سی سالگی ♦♦♦

در سی سالگی می‌توان بی‌پروا عمل کرد، چون هنوز هم قدرت ریسک داریم، می‌توان یک انتخاب هیجان انگیز داشت، چون خودمان را می‌شناسیم، سرزنده‌ایم پس رنگارنگ می‌پوشیم و بلند بلند می‌خندیم، چون فهمیده‌ایم که زندگی کوتاه و دنیا بی ارزش است.
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

وقتی سی ساله شده‌ای متوجه می‌شوی هیچ چیز هیچ عیبی ندارد، پس آنگونه زندگی کن که می‌خواهی.
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

وحشی، دیوانه و بی رحم است، سی سالگی! گویی جهان به قبل و بعد از آن تقسیم می‌شود. سی ساله شده‌ام، ازدواج نکرده و بچه‌ای ندارم، اما یک عالمه تجربه دارم. دیگر شعر نمی‌نویسم، سفر می‌کنم. با صراحت خود را نقد می‌کنم. در سی سالگی احساسات تثبیت و دوست داشتن‌ها عمیق می‌شوند. در سی سالگی با نگاهی متفاوت می‌توانی مرز‌های خواسته‌هایت را جا به جا کنی. دیگر آنکه که از زندگی می‌رود را با متانت بدرقه خواهی کرد و آنکه می‌آید می‌شود تمام دنیایت. سی سالگی را می‌شود جور دیگری دوست داشت؛ عمیقا.
 

جملات سی سالگی - عکس زن در جاده

 

جملات سی سالگی از افراد مشهور

یکی از چیز‌های فوق العاده در مورد سی سالگی این است که یاد گرفته‌ای چگونه لباس بپوشی که هم راحت باشی و هم زیبا.
«کوبی اسمولدر»
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

سی سالگی فرصتی است برای شناخت دوباره خود، در سی سالگی می‌توانی دریابی چه چیزی واقعا برایت معنا دارد. 
«نیل پاتریک هریس»
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

هرچه می‌دانم بعد از سی سالگی یاد گرفته‌ام.
«گورگ کلمنسو»
 
~~~~~✦✦✦~~~~~
 
در سن سی سالگی، فرد قدرت می‌گیرد.
«تالمود»
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

بین سنین سی تا سی و پنج سال بدن در بهترین حالت خود قرار دارد. 
«آریستوتل»
 
~~~~~✦✦✦~~~~~

سی و پنج سالگی بسیار جذاب است. جامعه لندن مملو از زنانی است که آزادانه انتخاب می‌کنند که سال‌ها سی و پنج ساله بمانند. 
«اسکار وایلد»
 

جملات سی سالگی - عکس زن در جاده

♦♦♦ جملات زیبا درباره سی سالگی ♦♦♦

اگر در ۲۰ سالگی کمونیست نیستید، پس قلبی ندارید. اگر در سی سالگی کاپیتالیست نباشید، مغز ندارید.
«جورج برنارد شاو»
 
~~~~~✦✦✦~~~~~
 
من از سی ساله بودنم حظ می‌کنم. سی سالگی‌ام را همچون شرابی خوش طعم می‌نوشم. سی سالگی زیباست، سی و یک سالگی هم و سی دو سالگی، سی و سه، سی و چهار و پنج همه زیبا هستند. آدمی در این دوره احساس آزادی می‌کند و از آنجا که اضطراب انتظار تمام شده و غم سراشیبی آغاز نشده است، سرکش می‌شود. احساس روشنی کرده و حس می‌کنیم فکرمان کار می‌کند. اگر مذهبی هستیم، دیگر مذهبی هستیم. اگر به خدا بی اعتقاد باشیم، دیگر بی اعتقادیم. اگر شک داریم، بدون خجالت و با خیال راحت شک داریم. از اینکه مورد تمسخر جوان‌ها قرار بگیریم نمی‌ترسیم، چون هنوز جوانیم و از سرزنش بزرگتر‌ها واهمه نداریم جون دیگر بزرگیم. از گناه نمی‌هراسیم، چون آن را یک نوع دیدگاه می‌دانیم و از اطاعت کردن نمی‌ترسیم، چون مطیع بودن را احمقانه می‌دانیم. می‌دانیم دوست داشتن عیب نیست و اگر قرار است عاشق شویم، عاشق می‌شویم و اگر قرار است جدا شویم، جدایی را می‌پذیریم. دیگر قرار نیست به معلم و مدرسه یا هیچ کس دیگر حساب پس بدهیم.
«اوریانا فالاچی»
 

حرف آخر

امیدواریم از این جملات زیبا درباره سی سالگی لذت برده و انرژی مثبت گرفته باشید. اگر وارد دهه سی زندگی خود شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم مقاله «بحران سی سالگی چیست و چه عواملی باعث بروز آن می‌شود؟» را خوانده و نظرات خود را در بخش نظرات و پرسش‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو