معرفی بهترین کافه های تهران | جایی دنج برای ایجاد لحظاتی ماندگار

معرفی بهترین کافه های تهران | جایی دنج برای ایجاد لحظاتی ماندگار


منبع: همگردی

878

1398/6/26

12:45


تهران از جمله شهرهای ایران بوده که از تعداد بسیار زیادی کافه و رستوران برخوردار است. در پایتخت ایران کافه گردی تبدیل به یک سرگرمی جذاب و صد البته خوشمزه برای طیف گسترده ای از طرفداران اینجور اماکن تفریحی و دنج شده که البته بخش عمده ای از آنان را دختران و پسران جوان تهرانی تشکیل می دهند. بی اغراق باید گفت امروزه در اغلب مناطق تهران و همچنین خیابان های اصلی و فرعی آن تعداد زیادی کافی شاپ تاسیس شده که هر کدامشان از حال و هوای خاصی برخوردار بوده و دارای منوهایی رنگارنگ و متنوع نیز هستند. اما در بین تمام کافه های تهران، تنها می توان تعداد مشخصی را به عنوان معروف ترین کافه های تهران بحساب آوریم که معیار اصلی این گزینش نیز رضایت عموم مشتریانی بوده که به این کافی شاپ ها مراجعه کرده اند. پس اگر در تهران به دنبال یک کافه مناسب برای برگزاری یک جشن خودمانی یا یک دورهمی دوستانه و خانوادگی هستید، حتما در ادامه مطلب کافه های معروف تهران با مجله گردشگری همگردی همراه شوید تا با فهرستی از بهترین کافه های تهران آشنایی پیدا نمایید.

کافه های معروف تهران

کافی شاپ ویونا

نخستین کافه ای که باید در صدر فهرست معروف ترین کافه های تهران قرار دهیم و از آن یادی کنیم، کافه ویوناست. ویونا نام یک مجموعه زنجیره ای از بهترین کافی شاپ های فعال و دوست داشتنی در پایتخت بوده که امروزه شمار شعبات آن در سطح شهر تهران به عدد 30 رسیده و آنطور که مشخص است، این کافی شاپ زنجیره ای در سایر شهرستان های نزدیک به تهران نیز دارای شعبه های مختلفی هست. کافی شاپ های زنجیره ای ویونا همگی از یک منوی تکراری و یا طراحی داخلی یکسانی برخوردار نیستند و حتی تعدادی از شعبات این کافه شاپ در مقایسه با برخی دیگر از آنان نیز کمتر مورد توجه و استقبال شما تهرانی های عزیز واقع شده که قطعا دلیل اصلی آن، پایین بودن سطح کیفیت خدمات و همچنین موارد غذایی مربوط به این گروه از شعبه های کافه ویونا بوده است. با تمام این اوصاف ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر در شهر شلوغی همچون تهران به دنبال یک کافی شاپ دنج و باکیفیت برای خود هستید، حتما سری به شعبه ونک، سعادت آباد، شریعتی کافه ویونا بزنید و اگر هم به دنبال ازدحام و تکاپو هستید، حتما سری به شعبه کافه ویونا در خیابان ولیعصر تهران بزنید. ناگفته نماند به دلیل زیاد بودن شعبات کافه ویونا ما تنها در بخش بهترین کافه های تهران به ارائه نشانی و شماره تماس تعدادی از بهترین های کافه ویونا خواهیم پرداخت.

آدرس و شماره تلفن کافه ویونا (شعبه سعادت آباد): تهران - سعادت آباد - بالاتر از میدان کاج - خیابان سوم غربی - شماره 16 | 22377944-021

آدرس و شماره تلفن کافه ویونا (شعبه ونک): تهران - میدان ونک - خیابان ونک - مرکز خرید ونک | 88886041-021 و 88886081-021

آدرس و شماره تلفن کافه ویونا (شعبه ولیعصر): تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از پارک ساعی - نبش کوچه مردوخی | 88196025-021

آدرس و شماره تلفن کافه ویونا (شعبه شریعتی): تهران - شریعتی میدان پلیس - باغ موزه قصر | 3883796-0921

کافی شاپ ویونا

کافی شاپ دیاموند

دیاموند نام یکی دیگر از کافه های معروف تهران بوده که در یک قدیمی قرار گرفته و از نمای داخلی بسیار شیک و چشم نوازی نیز برخوردار هست. کافه دیاموند تهران به دلیل سابقه فعالیتی خود معمولا در اغلب روزهای هفته با استقبال و شلوغی بسیاری از سوی عموم کافه گردها و کافه دوستانِ تهرانی مواجه می شود. منوی کافه دیاموند همچون دیگر کافه های پایتخت از تعدادی موارد خاص و ویژه تشکیل شده است. سیگار کشیدن در فضای بسته این کافه که یکی از معروف ترین کافه های تهران بوده، ممنوع و امکان انجام بازی های گروهی و یا تکی برای سرگرم شدن در این مجموعه نیز موجود هست. ناگفته نماند که دیاموند نه تنها یکی از بهترین کافه های تهران بوده، بلکه یکی از مجهزترین کافه بازی های پرطرفدار در قلب پایتخت نیز بحساب می آید.

آدرس کافی شاپ دیاموند: تهران - خیابان انقلاب - خیابان نجات الهی (خیابان ویلا) - خیابان فلاح پور - شماره 33

شماره تلفن کافی شاپ دیاموند: 88890196-021

کافی شاپ دیاموند

کافی شاپ لمیز

کافه لمیز یا بهتر است بگوییم قهوه لمیز یکی دیگر از کافه های معروف تهران بوده که انصافا در تمامی شعبات آن می توان با منوهایی جذاب، غذاهای خوشمزه و با کیفیت، پرسنلی خوش برخورد و حرفه ای و از همه مهمتر محیطی کاملا سالم و مفرح مواجه شد. در بین تمام شعبه های کافه لمیز، این شعبه ولیعصر است که از طرفداران بیشتری برخوردار بوده و به نوعی بایستی این شعبه را پرچمدار تمام شعبات مختلف لمیز در کل ایران قلمداد نماییم. انرژی و دیزاین داخلی کافه لمیز ولیعصر فوق العاده بوده و به جرات می توان گفت مشابه آن را نمی توان در تهران پیدا کرد. پس، اگر کافه گرد قهار و یا قهوه خور حرفه ای هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری به یکی از شعبات این کافه بزنید که بی تردید از بهترین کافه های تهران بحساب می آید.

آدرس کافی شاپ لمیز: خیابان ولیعصر - بالاتر از چهارراه ولیعصر - سمت راست - شماره 1435

شماره تلفن کافی شاپ لمیز: 66462205-021

کافی شاپ لمیز

کافی شاپ آوانسن

کافی شاپ آوانسن درست در طبقه فوقانی سینمای بلوار قرار گرفته و معمولا با استقبال اهالی هنر یا جوان هایی که ترجیح می دهند در یک محیط کاملا فرهنگی و هنری اجتماع کنند و در اصطلاح، پاتوقی برای خود داشته باشند، رو به رو شده است. کافه آوانسن تهران دارای فضای داخلی چشم نواز همراه با نورپردازی فوق العاده حرفه ای بوده و تمام کارکنان و پرسنل این مجموعه خوش اخلاق و کار بلد هستند. منوی این کافه نیز از نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه ای تشکیل شده است. ناگفته نماند که کافه آوانسن از 2 شعبه دیگر نیز در سطح پایتخت برخوردار است که تنها شعبه سینمای بلوار این کافه توانسته تا نام و آوازه ای برای خود در کلانشهری همچون تهران دست و پا کند و کاری کند که ما بتوانیم با خیال راحت از کیفیت بالای آن، نامش را در فهرست معروف ترین کافه های تهران قرار دهیم.

آدرس کافی شاپ آوانسن: تهران - بلوار کشاورز - بعد از خیابان 16 آذر - سینمای بلوار

شماره تلفن کافی شاپ آوانسن: 88944355-021 | 88982084-021

کافی شاپ آوانسن

کافی شاپ چای بار

چای بار نام کافه ای است با کیفیت که در یک عمارت باستانی مربوط به عصر قاجاریان جای خوش کرد. این کافه که یکی از کافه های معروف تهران به حساب می آید، از دو بخش مسقف و غیر مسقف برخوردار بوده و می توان در تمام فصول سال از منظره چشم نواز فضای بیرونی آن که با گذاشتن تعدادی میز و صندلی آماده پذیرایی از شما تهرانی های عزیز بوده، استفاده نمود. کافه گردهای عزیز توجه داشته باشید که مدیریت کافه چای بار برای استفاده هرچه بهتر از فضای بیرونی خود، تعدادی هیتر در نزدیکی میز و صندلی های خود قرار داده تا حتی بتوان در فصل زمستان نیز از فضای باز این مکان نهایت استفاده را بعمل آورد. منوی کافی شاپ چای بار که یکی از بهترین کافه های تهران بوده، سراسر پر شده از انواع نوشیدنی های سنتی، عرقیجات، چای ها، دمنوش های گیاهی که در کنار انواع میان وعده های اصیل ایرانی و همچنین صبحانه قطعا می تواند یک گزینه ایده آل برای تمام کسانی باشند که به معنای درست کلمه به دنبال مکانی دنج و به دور از هرگونه آلودگی و شلوغی در شهر تهران می گردند.

آدرس کافی شاپ چای بار: تهران - خیابان دزاشیب - خیابان کریمی - خیابان سلیمی - شماره 145

شماره تلفن کافی شاپ چای بار: 22210311-021

کافی شاپ چای بار

کافی شاپ مجنون

کافه مجنون یکی از معروف ترین کافه های تهران بوده که هر کافه گرد و جوان تهرانی حداقل یکبار باید از نزدیک موفق به درک کیفیت بالای تمام بخش های آن شود. در این کافه که یکی از کافه های معروف تهران بوده، شما با منوی متنوعی از خوراکی های میان وعده ای و همچنین نوشیدنی های سرد و گرم مختلف رو به رو خواهید شد. ظاهر کلی این کافی شاپ فوق العاده لوکس و لاکچری بوده و فضای داخلی آن نیز به شکل حرفه ای دیزاین شده تا شما از سپری کردن دقایق خود در این مجموعه نهایت لذت را ببرید. ناگفته نماند که چشم انداز این کافی شاپ که یکی از بهترین کافه های تهران بوده، بسیار دیدنی و خاطره انگیز هست، خصوصا برای کسانی که موفق به رزرو میز بر روی بالکن این کافه تهرانی شده باشند.

آدرس کافی شاپ مجنون: تهران - شهرک غرب - ایران زمین - بین چهارم و ششم - باغ راه فدک

شماره تلفن کافی شاپ مجنون: 88378949-021

کافی شاپ مجنون

سبوس کافه

سبوس کافه در حقیقت یک مجموعه بی نظیر از انواع نان های خوشمزه کره ای، معمولی و همچنین رژیمی بوده که با طیف گسترده ای از متریال های غذایی مزه دار، دارای طعم و مزه ای فوق العاده می شوند و سپس در کنار یک فنجان نوشیدنی داغ، ترجیحا قهوه و چای برای شما مشتریان عزیز سرو می شود. سبوس کافه نیز یکی از کافه های معروف تهران بوده که ارزشش را دارد بیش از یکبار بدان مراجعه کرد و با توجه به محیط سالم و دوست داشتنی که در فضای کلی آن حاکم است، حتی این کافی شاپ را به عنوان پاتوق خود و سایر دوستان نیز انتخاب نمایید. تهرانی های عزیز توجه داشته باشند اصل کار این کافه برای وعده های صبحانه بوده که اغلب با طبح لحظه ای نان مورد علاقه شما نیز صورت می پذیرد.

آدرس سبوس کافه: تهران - چهارراه پارک وی - ابتدای بزرگراه چمران - خیابان جوانان - خیابان الف

شماره تلفن سبوس کافه: 22015606-021

سبوس کافه

کافی شاپ نادری

نمی شود از معروف ترین کافه های تهران صحبت کنیم و از قدیمی ترین آن نامی به میان نیاوریم! کافه نادری یک کافه خاطره انگیز برای اهالی قدیمی تهران بوده که البته امروزه تبدیل به مکانی ویژه برای جوانان روشن فکر تهرانی نیز شده است. اگر بخواهیم در خصوص قدمت و ماجراهایی که در این کافه تهرانی به وقوع پیوسته اند، صحبت کنیم قطعا هم از صبر و حوصله شما خارج خواهیم شد و هم از موضوع اصلی خود که در خصوص معرفی کافه های معروف تهران است، فاصله خواهیم گرفت! فقط در همین حد بدانید که کافه نادری همیشه یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین اماکنی است که شما می توانید در آن بدون هیچگونه دغدغه ای به فکر لذت بردن از گذر زمان باشید. در این کافه هیچ چیز زرق و برق داری وجود ندارد و همه چیز همچون سال های گذشته در اوج سادگی قرار گرفته است. کافی شاپ نادری از دو سالن پذیرایی برخوردار بوده که در یکی از آنان با منوی کافه از مشتریانش پذیرایی می کند و در دیگری با منویی از غذاهای فرنگی اجازه سپری کردن اوقات بد را از مراجعه کنندگان می گیرد.

آدرس کافی شاپ نادری: تهران - خیابان جمهوری - حدفاصل خیابان سی تیر و چهارراه استانبول - شماره 524

شماره تلفن کافی شاپ نادری: 66708610-021 | 66701872-021 | 66720791-021

کافی شاپ نادری

وی کافه

وی کافه (V Cafe) یکی از معروف ترین کافه های تهران بوده که انصافا از همه جور شرایط و خصوصیاتی برای اینکه بتوان نام آن را به عنوان یکی از بهترین کافی شاپ های تهران قلمداد کنیم، برخوردار است. کیفیت غذاها و نوشیدنی های سرد و گرم آن بالا و رفتار پرسنل و خدمه نیز فوق العاده محترمانه است. در وی کافه شما می توانید انواع و اقسام میهمانی های دورهمی و همچنین جشن های مهم را برگزار کنید و حسابی از بودن در چنین مکانی لذت ببرید.

آدرس وی کافه: تهران - خیابان فلسطین - بالاتر از خیابان انقلاب - نبش خیابان نایبی

شماره تلفن وی کافه: 66976041-021

وی کافه

کافه نزدیک

کافی شاپ رفتن معمولا برای آدم هایی است که قصد لذت از تک تک لحظات عمرشان را دارند و چه بهتر که این سپری کردن اوقات، همراه شود با مطالعه یکسری کتاب جذاب و دوست داشتنی! کافه نزدیک یکی از معدود کافی شاپ های تهران بوده که واقعا اسمی مناسب بر روی خود برخوردار است. این کافی شاپ در مجموعه ای قرار گرفته که در طبقه فوقانی آن یک کتابفروشی بزرگ و مجلل دایر شده و می توان با رفتن به کافه نزدیک که یکی از کافه های معروف تهران بوده، با یک تیر 2 نشان زد! هم از حضور در این مجموعه زیبا لذت برد و هم از کتاب هایی که تنها در حدفاصل اندکی از شما قرار گرفته اند، استفاده کرد و یک روز عالی را برای خود و سایر همراهان به ارمغان آورد.

آدرس کافه نزدیک: تهران - خیابان کریمخان زند - حدفاصل ایرانشهر و ماهشهر - شماره 134 - طبقه اول

شماره تلفن کافه نزدیک: 88490726-021

کافه نزدیک کتاب

کافی شاپ آرتوس لانژ

چنانچه در میان معروف ترین کافه های تهران به دنبال یک مکان کاملا عجیب و غریب هستید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به کافه آرتوس بزنید. این کافی شاپ از فضای نسبتا بزرگی برخوردار بوده و تمام دکوراسیون داخلی آن را موتورهای مختلف و رنگی تشکیل داده که البته می تواند گزینه مناسبی برای علاقمندان به موتور یا حتی موتورسواران کافه گرد نیز بحساب آید. کافی شاپ آرتوس لانژ از منوی بسیار منحصر به فردی نیز برخوردار بوده و می توان با مشاهده منوی آن وارد دنیای خوشمزه ای از غذاهای فست فود شد. از قلم نیفتد که پخش موسیقی هر چند با صدای بلند یکی از فاکتورهای همیشگی این مکان دنج و دوست داشتنی هست.

آدرس کافی شاپ آرتوس لانژ: تهران - اقدسیه - انتهای بلوار ارتش

شماره تلفن کافی شاپ آرتوس لانژ: 22934492-021

کافی شاپ آرتوس لانژ

کافی شاپ ری را

کافی شاپ ری را در حقیقت یک کافه رستوران فوق العاده در شهر تهران بوده که می توان با توجه به تمام جذابیت های بصری و تاریخی و همچنین کیفیت خدمات انجام گرفته در این مکان، نام آن را با خیالی آسوده در فهرست کافه های معروف تهران قرار داد. ساختمان این کافه تهرانی درست در نزدیکی یک گالری هنری واقع شده که همین می تواند دلیل خوبی برای سر زدن به این مجموعه دوست داشتنی و تماشای آثار دیدنی موجود در گالری شود. بد نیست بدانید قدمت ساختمان این کافه در حدود 80 سال تخمین زده شده و فضا و دکوراسیون داخلی کافی شاپ نیز تماما به سبک و سیاق تهران قدیم طراحی شده است.

آدرس کافی شاپ ری را: تهران - خیابان انقلاب - خیابان حافظ - خیابان نوفل نوشاتو - کوچه لولاگر - شماره 5

شماره تلفن کافی شاپ ری را: 66707646-021

کافی شاپ ری را

کافی شاپ پارادیزو

یکی از اصول نه چندان واجب که باید در هر کافه ای رعایت شود، استفاده از میزان نور کم در محیط مربوط به کافه بوده که البته این مهم در خصوص کافی شاپ پارادیزو از حد متداول و رایج خودش تجاوز کرده و فضای این کافی شاپ تهرانی را بیش از اندازه تاریک کرده است! به هر حال هر کافه ای مشتریان خاص خودش را دارد و کافی شاپ پارادیزو نیز از این قاعده مستثنی است. در این کافی شاپ که یکی از کافه های معروف تهران بوده، همیشه یک نوای ملایم از موسیقی راک به گوش می رسد که قطعا برای علاقمندان به این نوع موسیقی می تواند بسیار جذاب و دلفریب قلمداد شود. در کافه پارادیزو یک منوی جذاب و خوشمزه نیز به چشم می خورد که طرفداران صبحانه انگلیسی در آن بیش از سایر غذاهای دیگر بحساب می آیند.

آدرس کافی شاپ پارادیزو: تهران - خیابان مطهری - بعد از مفتح - خیابان مهرداد - شماره 12

شماره تلفن کافی شاپ پارادیزو: 88848022-021

کافی شاپ پارادیزو

کافی شاپ عصر یخ

عصر یخ نام یکی از کافی شاپ های بسیار متفاوت نه تنها در شهر تهران بلکه در کل کشور در مقایسه با دیگر کافه های فعال هست. در کافه عصر یخ شما با فضای بسیار عجیب و غریبی مواجه می شوید! فضایی که شاید تنها با سفر به یکی از کشورهای اروپایی بتوانید حضور در آن را تجربه کنید. همانطور که از نام این کافی شاپ نیز مشخص است، استفاده از یخ به عنوان دیزاین اصلی آن کاملا ملموس است. این مجموعه که یکی از معروف ترین کافه های تهران بوده، از دو سالن مختلف برخوردار است که یکی از سالن ها همچون کافه های معمولی بوده و سالن دیگر با بخ های مکعبی از دیوار گرفته تا میز و صندلی طراحی شده است. حضور در هر یک از سالن های کافه عصر یخ بسته به سلیقه و نظر شما دارد. اما بدانید اگر بخش یخی این کافه را انتخاب کنید، نیازی نیست اصلا با خود لباس گرم به همراه ببرید، چرا که خود پرسنل کافه به شما کاپشن هایی گرم را ارائه خواهند داد تا در حین حضور در بخش یخی این کافه و نوشیدن یک فنجان قهوه و یا دمنوش گرم، حسابی به وجد بیایید. کافه گردهای عزیز شهر تهران توجه داشته باشند که حضور در سالن سراسر یخ زده این کافی شاپ همراه با یک هزینه جانبی و اضافه خواهد بود و دمای این سالن نیز معمولا در درجه منفی 6 قرار گرفته است. همچنین بد نیست بدانید همچون خلاقیت مدیران این کافه برای ایجاد یک فضای فوق العاده متفاوت، آنان از منوی غذایی بسیار قابل توجهی نیز برای مجموعه استفاده کرده اند که تنها با حضور در این کافی شاپ که یکی از کافه های معروف تهران بوده، می توان متوجه جادوی موجود در منو شد.

آدرس کافی شاپ عصر یخ: تهران - شهرک غرب - بلوار فرحزادی - مقابل میلادنو - نبش مسجد جامع شهرک غرب

شماره تلفن کافی شاپ عصر یخ: 88377015-021

کافی شاپ عصر یخ

سام کافه

سام کافه نام کافی شاپی است در طبقه دوم از مرکز خرید سام سنتر واقع در خیابان فرشته که قطعا می تواند با توجه به فضای پر از آرامش و منوی بسیار لذیذ، خستگی را از تن شمایی که به گشت و کذار در میان طبقات مختلف این مرکز خرید مشهور تهرانی پرداخته اید، خارج کند. تهرانگردهای عزیز توجه داشته باشید سام سنتر نام یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید موجود در کلانشهر تهران بوده که حتی اگر برای ارزیابی معیارهای سام کافه نیز بخواهید به آن مراجعه کنید، قطعا پشیمان نخواهید شد.

آدرس سام کافه: تهران - سام کافه - خیابان فرشته - مرکز خرید سام سنتر - طبقه دوم

شماره تلفن سام کافه: 22653842-021

سام کافه

عباس کافه

نام کافی شاپ عباس یا همان عباس کافه مشهور هم بایستی به فهرست بهترین کافه های تهران اضافه نماییم. این کافی شاپ از محیطی فوق العاده دنج و شیک برخوردار بوده و دارای منویی جذاب در کنار پرسنلی کاملا خوش اخلاق و خوش برخورد است و می توان لحظات خوشی را در این مکان سپری کرد. ناگفته نماند با توجه به دیزاین و امکانات موجود در عباس کافه می توان بر روی آن به عنوان مکانی مناسب جهت برگزاری دورهمی های خودمانی و همچنین جشن های تولد حساب ویژه ای باز نمود.

آدرس عباس کافه: تهران - خیابان بزرگمهر - حد فاصل خیابان فلسطین و وصال - نبش فریمان - شماره 69

شماره تلفن عباس کافه: 66954250-021

عباس کافه

کافی شاپ ویکولو

چنانچه تمایل دارید در یک فضای اروپایی با یک منوی کاملا ایتالیایی از میهمانان خاص خود پذیرایی کند و به نوعی حفظ آبرو نمایید، حتما سری به کافه ویکولو بزنید. ویکولو بی تردید نه تنها نام یکی از بهترین کافه های تهران بلکه نام یکی از بهترین کافی شاپ های کل کشور بوده که به سبک و سیاق کافی شاپ های ایتالیایی ساخته و همچون کوچه های این کشور نیز دیزاین شده است. کافی شاپ ویکولو بر فراز بام مجتمع تجاری و سوپرلوکس الهیه واقع شده و بیشتر مناسب کسانی است که به دنبال سنگ تمام گذاشتن برای مجالس و میهمانی های خود هستند. ناگفته نماند امکان سیگار کشیدن در این کافه موجود بوده و تمام پرسنل آن نیز مسط به زبان انگلیسی هستند.

آدرس کافی شاپ ویکولو: تهران - الهیه - بلوار آفریقای شمالی - مجتمع مدرن الهیه - رویال فلور - شماره 4

شماره تلفن کافی شاپ ویکولو: 26205966-021

کافی شاپ ویکولو

کافه قنادی اوریانت

کافه قنادی اوریانت نام یکی از معروف ترین کافه های تهران بوده که هنوز هم از تازگی های مخصوص خود برای مشتریان عام و خاصش برخوردار است. کافه اوریانت در سال 1321 خورشیدی تاسیس شده و از همان ابتدا مدیریت آن توسط یک خانواده کاملا ارمنی انجام شده و هنوز هم توسط نسل دیگری از این خانواده فعال در جامعه ایرانی اداره می شود. دکوراسیون و منوی کافه قنادی اوریانت همچون سال های نخست فعالیت این کافه ارمنی، ساده و عاری از هرگونه غذای خارجی و یا نوشیدنی های عجیب و غریبی است که امروزه در کافه ها برای مشتریان سرو می شود. میز و صندلی های چوبی در کنار غرفه و یخچال های این کافی شاپ وجود داشته که می توانید از هرچه دوست داشتید، برای سایر اعضای خانواده و دوستانتان نیز تهیه کرده و با خود از کافه خارج کنید. همین امر سبب می شود تا با خیالی راحت از این کافه و شیرینی های منحصر به فردش به عنوان یکی از کافه های معروف تهران یاد کنیم.

آدرس کافه قنادی اوریانت: تهران - خیابان شهید مفتح جنوبی - نرسیده به انقلاب - کنار زیرگذر دروازه دولت - شماره 16

شماره تلفن کافه قنادی اوریانت: 88347810-021

کافه قنادی اوریانت

کافی شاپ روحی

کافی شاپ روحی نیز می تواند مقصد شگفت انگیزی برای تمام شما کافه گردهای عزیز باشد. کافی شاپ روحی از فضایی کاملا سنتی و دلربا برخوردار است. محیط این کافه در باغ دیدنی و جذاب نگارستان واقع شده و به همین خاطر سر زدن به آن هم فال است و هم تماشا! کافه روحی معمولا با استقبال مناسبی از سوی عموم مردم شهر تهران مواجه می شود و به همین خاطر همیشه از پیشنهادهای جذابی برای جلب توجه شما مراجعه کنندگان عزیز برخوردار است. پس توصیه می کنم در اولین فرصت ممکن و در کنار جمعی از دوستان و آشنایانتان حتما سری به یکی از بهترین کافه های تهران یعنی کافه روحی بزنید که قطعا پشیمان نخواهید شد.

آدرس کافی شاپ روحی: تهران - میدان بهارستان - خیابان دانشسرا - خیابان شریعتمدار - درب اصلی باغ نگارستان

شماره تلفن کافی شاپ روحی: 33900138-021

کافی شاپ روحی

کافی شاپ رئیس

رئیس نام یکی دیگر از کافی شاپ های پرطرفدار در شهر تهران بوده که تنها از یک شعبه برخوردار نیست و می توان در سطح شهر تهران با سایر شعبات این کافی شاپ محبوب نیز مواجه شد. شعبه مدنظر ما در این مطلب، کافه رئیس واقع شده در مجتمع پارک دو پرنس بوده که معروف است به داشتن فضایی دنج و آرامش بخش با قهوه هایی فوق العاده خوش طعم و خوشمزه که پیشنهاد می کنیم چنانچه یک قهوه خور قهار هستید، حتما از قهوه های این کافه تهرانی نیز امتحان نمایید.

آدرس کافه رئیس (پارک پرنس): تهران - بلوار ملاصدرا - خیابان شیراز شمالی - کوچه زاینده رود - مجتمع مسکونی پارک دو پرنس

شماره تلفن کافه رئیس: 88618564-021

کافی شاپ رئیس

کافه سینما

قطع به یقین باید از کافی شاپی که در داخل باغ فردوس قرار گرفته، نیز در فهرست کافه های معروف تهران یاد کنیم. کافه سینما یک مکان دنج و رویایی برای فرار از تمام شلوغی ها و آلودگی های شهر تهران است. رفتن به این کافه که در فضای فوق العاده روح نواز و تمیزی واقع شده، هم فال است و هم تماشا! هم می توانید به گشت و گذار در باغ دیدنی فردوس بپردازید و هم سری به موزه سینمای ایران زده و در آخر جهت رفع خستگی به همراه دوستان و سایر اعضای خانواده سری به کافه سینمایی که در همین محوطه تاسیس شده، بزنید و حسابی از گذراندن دقایق در این نقطه از پایتخت لذت ببرید. کافه سینما از ظرفیت نسبتا بالایی در مقایسه با دیگر کافه های هم ردیف خود برخوردار است. ظرفیت این کافه آنطور که می گویند نزدیک به 130 نفر بوده و هر کس می تواند با توجه به وجود میز و صندلی در فضای باز یا سرپوشیده این کافه، خود انتخاب کند که دوست دارد در کجا بنشیند و یک نوشیدنی گرم و یا سرد را نوش جان کند. میزهای این کافه به شکل گرد طراحی شده اند که ظاهر دوست داشتنی را برای آن ایجاد کرده اند. در خصوص منوی کافه نیز شاید دیگر لازم نباشد خیلی صحبت کنیم، زیرا واقعا از منویی جادویی و بسیار بامزه که همراه شده با اسامی سینمایی برخوردار بوده که البته همگی آن ها از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

آدرس کافه سینما: تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از زعفرانیه - باغ فردوس

شماره تلفن کافه سینما: 22756531-021

کافی شاپ سینما

کافی شاپ تهرون

درست به همان اندازه که نام پایتخت ایران بصورت کاملا خودمانی بر روی این کافی شاپ جذاب با حال و هوایی سنتی و قدیمی گذاشته شده، فضا و طراحی دکوراسیون آن نیز از تهران قدیم الهام گرفته شده است. کافه تهرون یکی از کافه های دوست داشتنی مردم تهران بوده که در ابتدا فعالیت خود را از باغ نگارستان تهران آغاز کرد و خیلی زود به دلایل مختلفی از جمله کیفیت پذیرایی، پخش موسیقی، منوی جذاب و خدمات مطلوب به مشتریان بر سر زبان ها افتاد. با اتمام قرارداد کافه تهرون با باغ نگارستان، این کافه برچشیده و خیلی زود در مکان فعلی خود یعنی خیابان ویلا مجددا تاسیس شد. اگر کافه تهرون باغ نگارستان تداعی گر سال 1300 بود، کافه تهران ویلا زنده نگهدار تهران دهه 40 است! این کافه که امروزه در یک خانه قدیمی قرار گرفته، از فضایی به شکل کاملا خانگی و صمیمانه برخوردار است تا آنجا که هر کسی به کافه تهرون مراجعه کرده، اصلا پشیمان نشده است! محیط دنج همراه با سرو انواع و اقسام غذاهای اصیل ایرانی در کنار برخورداری از یک منوی کافه فوق العاده قوی و اشتهاآور سبب شده تا بتوانیم به راحتی نام کافه تهرون را نیز به لیست معروف ترین کافه های تهران اضافه نماییم.

آدرس کافی شاپ تهرون: تهران - خیابان ویلا (خیابان استاد نجات اللهی) - کوچه خسرو - شماره 39

شماره تلفن کافی شاپ تهرون: 88906813-021

کافی شاپ تهرون

کافی شاپ سپنج

سپنج نام یک کافه نسبتا بزرگ در منطقه یوسف آباد شهر تهران بوده که دارای یک اسموکینگ روم وسیع نیز برای تمام کسانی که نمی توانند قهوه را بدون سیگار تحمل کنند، هست. کیفیت کافی شاپ سپنج در تمام بخش های غذایی، طراح فضای داخلی در سطح مناسبی قرار گرفته و نوع پذیرایی و رفتار پرسنل و کارکنان کافه با مشتریان و مراجعه کنندگان نیز بسیار خوب است. از آنجایی که معمولا هر یک از کافه های تهران برای بدست آوردن برتری به سراغ ایجاد خلاقیت های مختلف در فضای داخلی می روند، کافه سپنج نیز دارای یک دیوار نسبتا بزرگ است که بر روی آن تعداد زیادی کاست (نوار) قرار گرفته که هم سبب ایجاد فضایی نوستالژی در این بخش از کافه شده و هم شما می توانید در صورت تمایل، هر یک از نوارهایی که دوست دارید را انتخاب و از پرسنل کافه بخواهید که برایتان آن ها را پخش کنند.

آدرس کافی شاپ سپنج: تهران - یوسف آباد - نبش خیابان 63 - شماره 2/483

شماره تلفن کافی شاپ سپنج: 88060975-021

کافی شاپ سپنج

کافی شاپ وادی

وادی نام یکی از کافه ها و رستوران های موجود در مرکز خرید اسکان است که به نسبت بسیاری دیگر از کافی شاپ هایی که در داخل ساختمان های تجاری و مراکز خرید قرار گرفته اند، از فضای نسبتا بزرگتری برخوردار بوده و طراحی داخلی آن نیز کاملا ساده اما شیک انجام شده است. دور تا دور کافی شاپ وادی با گلدان های رنگی تزئین شده و به همین خاطر معمولا یک جو دل انگیز و دنج در وادی همیشه وجود داشته و دارد که قطعا برای اهالی شهر شلوغ و پر هیاهویی همچون تهران می تواند یک مکان ایده ال برای سپری کردن زمانی هر چند کوتاه بحساب آید. در وادی شما با خوراکی های لذیذ و خوشمزه ای نیز مواجه می شوید و می توانید بعد از یک گشت زنی حسابی در مرکز خرید اسکان خود را به این کافی شاپ رسانده و با خوردن یک غذای باکیفیت خستگی را از تن خارج نمایید.

آدرس کافی شاپ وادی: تهران - خیابان ولیعصر - خیابان میرداماد - ساختمان اسکان - طبقه همکف

شماره تلفن کافی شاپ وادی: 88198455-021

کافی شاپ وادی

کافی شاپ رومنس

یکی از معروف ترین کافه های تهران که بی اغراق برای هر نوع دورهمی و جشن تولد و قرارهای کاری و دوستانه مناسب بوده، کافه رومنس هست. در خصوص سابقه فعالیتی این کافه حرف و حدیث های بسیاری مبنی بر اینکه آیا رومنس قدیمی ترین کافه موجود در شهر تهران هست یا خیر وجود دارد؛ اما به هر حال حتی اگر این کافی شاپ قدیمی ترین کافه پایتخت نیز نباشد، یکی از قدمتی ترین کافه های کلانشهر تهران محسوب می شود. رومنس از حال و هوای بسیار تاریخی برخوردار است. این کافه از معدود کافی شاپ های کل ایران بوده که دارای مشتریانی از جوانان قدیم ایرانی است که معمولا هر چند روز یکبار در این کافه دور هم جمع می شوند و شروع به خاطره بازی برای یکدیگر می کنند. کافه رومنس از 4 سالن مجزا نیز برخوردار است که شما می توانید در صورت تمایل برای برگزاری یک جشن تولد و یا یک میهمانی، یکی از سالن های این کافه را رزرو کرده و با خیالی آسوده از نحوه پذیرایی و کیفیت خوراکی های آن تنها از جشن مورد نظرتان لذت ببرید.

آدرس کافی شاپ رومنس: تهران - خیابان فردوسی - نرسیده به میدان فردوسی - کوچه ضرابی - شماره 4

شماره تلفن کافی شاپ رومنس: 66749574-021

کافی شاپ رومنس

کافی شاپ دیگر

اگر قصد گذاشتن یک قرار دو نفره با حال و هوایی کاملا عاشقانه را کرده اید، توصیه می کنیم حتما کافه دیگر را برای این کار انتخاب کنید. کافه دیگر از فضای فوق العاده دوست داشتنی و دنجی برخوردار است و می تواند با صفایی که در سراسر محیط آن موج می زند، دقایق لذت بخشی را برایتان به ارمغان آورد.

آدرس کافی شاپ دیگر: تهران - زعفرانیه - بالاتر از سه راه آصف - مجتمع بامیک - طبقه همکف

شماره تلفن کافی شاپ دیگر: 26800668-021

کافی شاپ دیگر

کافی شاپ هارمونی

هارمونی نام کافه ای است با دیوارهایی نقاشی شده از نت های مختلف و میزهای گرد و رنگی 4 نفره که انصافا حال و هوای خاصی را به فضای داخلی این مکان بخشیده است. منوی کافی شاپ هارمونی از خوراکی های خاص و مخصوص برخوردار بوده که قطعا ارزش یکبار مراجعه و استفاده از منو را دارا است. ناگفته نماند بنا به استقبال پرشمار تهرانی ها از این کافه، نام آن در فهرست بهترین کافه های تهران قرار گرفته است.

آدرس کافی شاپ هارمونی: تهران - بالاتر از چهارراه ولیعصر - خیابان بزرگمهر - نبش فریمان

شماره تلفن کافی شاپ هارمونی: 66175430-021

کافی شاپ هارمونی

کافی شاپ شنف دیدار جای

کافه شنف یکی از بهترین کافه های تهران بوده که از محیط آرام و بسیار چشم نوازی برخوردار است و انصافا از منوی خوراکی ها و غذاهای کاملا متنوع و خوشمزه ای نیز برخوردار بوده که تنها با یکبار مراجعه به آن می تواند شما را مشتری ثابت خود کند. دکوراسیون کافه شنف دیدار جای همیشه دستخوش تغییرات بوده و اغلب قیمت های در نظر گرفته شده برای خوراکی ها و یا نوشیدنی های سرد و گرم این کافه نیز در مقایسه با دیگر کافه های هم رده کمی گرانتر به نظر می آید.

آدرس کافی شاپ شنف دیدار جای: تهران - خیابان انقلاب - حدفاصل چهارراه ولیعصر و پل حافظ - خیابان خارک - شماره 14

شماره تلفن کافی شاپ شنف دیدار جای: 66703878-021

کافی شاپ شنف دیدار جای

کافی شاپ روبرتو

و اما آخرین کافه ای که در مطلب بهترین کافه های تهران به آن خواهیم پرداخت، کافی شاپی نیست به جز کافه روبرتو! روبرتو نیز از بهترین کافه های تهران بوده که معمولا در تمام روزهای هفته از محیطی خلوت و دنج برخوردار است و تنها در روزهای پایانی هفته است که با ازدحام زیادی از سوی عموم کافه گردها و کافه بازان شهر تهران مواجه می شود. ناگفته نماند از جمله دلایل مشهور شدن کافه روبرتو در سطح شهر تهران، ارائه قهوه های خاص هست.

آدرس کافی شاپ روبرتو: تهران - پاسداران - بوستان دوم - شماره 4

شماره تلفن کافی شاپ روبرتو: 26701830-021

کافی شاپ روبرتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو