ابطال مجوز برگزاری فعالیت‌های تجاری حوزه مد و لباس از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور

122

1398/6/26

13:29


مجوز برگزاری فعالیت‌های حوزه مد و لباس که صرفاً جنبه تجاری و فروش دارد، ازاین‌پس توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور صادر نمی‌شود.

ابطال مجوز برگزاری فعالیت‌های تجاری حوزه مد و لباس از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مهدی سیف‌جمالی سرپرست دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور طی نامه‌های به‌تمامی مدیران کل و سرپرست‌های ادارات کل ارشاد استان‌های کشور طی نامه‌ای به تاریخ 23 شهریورماه 1398 ابلاغ کرد که دیگر مجوز برگزاری فعالیت‌های مد و لباس که صرفاً جنبه تجاری و فروش دارد ازاین‌پس توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ارائه نمی‌شود.

مشروح این ابلاغیه به شرح زیر است:

"به اطلاع می‌رساند در جهت اجرای مفاد قانون ساماندهی مد و لباس اسلامی ایرانی مصوب 12/10/1385 مجلس شورای اسلامی و مصوبات کارگروه مربوطه و به منظور رویه قانونی ثابت در صدور مجوز، فعالیت و نحوه نظارت بر جشنواره یا نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی اسلامی و افزایش سطح کیفی و محتوایی آن، اعطا مجوز برگزاری فعالیت‌های مد و لباس که صرفاً جنبه تجاری و فروش داشته و در قالب برگزاری ایونت صورت گرفته است، خارج از چارچوب مجوزهای قانونی بوده و متقاضیان جهت اخذ مجوز فروش می‌بایست از مراجع ذیصلاح همانند؛ وزارت صمت، اتحادیه اصناف و پوشاک اقدام لازم را به عمل آورند.

مهدی سیف‌جمالی

سرپرست دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور"

تصویر این نامه توسط مجتبی حیدری مدیر امور استان‌ها و واحد نظارت و ارشیابی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به شکل اختصاصی در اختیار هنرآنلاین قرار گرفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو