قوه‌قضائیه: خانواده سخر خدایاری را آزار ندهید

منبع: برترین ها

155

1398/6/26

15:39


سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه از رسانه‌ها می‌خواهم شرایط خانواده سخر خدایاری را هم ببینیم و بیش از این آنها را آزار ندهیم، گفت: آنها خودشان صحبت‌هایشان را مطرح می‌کنند. در کنار ادعاهای دروغ، حرف والدین را هم بشنویم.

خبرگزاری ایلنا: غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص امکان وجود روند غلط در مورد فردی مانند سحر خدایاری، گفت: ما به مناسبت پرونده‌های اخیر سیاست قوه قضائیه را توسط رئیس قوه اعلام کردیم و طبیعی است علاوه بر رکن مادی جرم شخصیت فرد مجرم و سوابق او را در زمره عوامل مخففه یا مشدده می‌دانیم.

وی ادامه داد: یکی از دستورات در این حوزه دستورالعملی است تحت عنوان تشکیل پرونده شخصیت برای مرتکبان که دو بخش دارد و می‌تواند کمک خوبی برای تشکیل پرونده شخصیت باشد و مورد توجه قرار خواهد گرفت. در این پرونده هم مجددا ضمن عرض تسلیت از رسانه‌ها می‌خواهم شرایط خانواده را هم ببینیم و بیش از این آنها را آزار ندهیم. آنها خودشان صحبت‌هایشان را مطرح می‌کنند. در کنار ادعاهای دروغ، حرف والدین را هم بشنویم.

اسماعیلی در رابطه با اظهارنظر معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در رابطه با سحر خدایاری، اظهار کرد: من نمی‌دانم منظور ایشان چه بوده است. ما در رابطه با این موضوع در مقام عمل آنچه اقتضا داشت انجام دادیم و چه در این موضوع و سایر موضوعات معتقدیم باید وظیفه قانونی خود را انجام دهیم و اطلاع‌رسانی هم انجام شده است. من تماسی با خانواده داغدار داشتم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو