پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار The Irishman منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

140

1398/6/26

18:08


پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار The Irishman منتشر شد

به تازگی پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار The Irishman (ایرلندی) با بازی رابرت دنیرو، آل پاچینومنتشر شده است که در ادامه این پست می توانید آن را تماشا کنید. 

مدتی پیش شبکه نتفلیکس اولین تیزر فیلم The Irishman (ایرلندی) را منتشر کرد و همچنین اعلام شد که مدت زمان فیلم 210 دقیقه خواهد بود که این به معنای آن است که تماشاگران در سینما 3 ساعت و 30 دقیقه فیلم را باید ببینند. حال به تازگی پوستری جدید از تازه ترین ساخته مارتین اسکورسیزی منتشر شده است که در این پوستر شاهد حضور بازیگرانی چون رابرت دنیرو، بازیگر نقش فرانک شیران ملقب به ایرلندی، آل پاچینو، بازیگر نقش جیمی هوفا و جو پشی، بازیگر نقش راسل بوفالینو هستیم که درواقع در این پوستر سه اسطوره دنیای بازیگری حضور دارند که پس از سال‌ها بار دیگر با اسکورسیزی در یک فیلم همکاری کرده‌ اند. در ادامه شما شاهد این پوستر هستید:

باید گفت که فیلم جدید مارتین اسکورسیزی یکی از شانس های اصلی اسکار امسال است. فیلم ایرلندی براساس رمان جنایی I Heard You Paint Houses اثر چارلز برانت، تولید شده که این فیلم داستان فرانک شیران ملقب به ایرلندی را روایت خواهد کرد که بیشتر به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای برای گروه‌های مافیایی شناخته می‌شود. رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام، دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Irishman حضور دارند.

اکران محدود فیلم The Irishman قرار است از تاریخ 1 نوامبر 2019 (10 آبان 1398) در دو شهر لس آنجلس و نیویورک آغاز شود. در ادامه فیلم ایرلندی قرار است نمایش‌های بیشتری در دیگر شهرهای آمریکا و همچنین در بریتانیا را تجربه کند و 27 روز قرار است روی پرده باشد و پس از آن در تاریخ 27 نوامبر 2019 (6 آذر 1398) که روز شکرگزاری است، از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو