دانلود بازی Battlefield 4: Premium Edition برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Battlefield 4: Premium Edition برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

106

1398/6/27

01:15


بازی Battlefield 4 داستان گروهی را روایت میکند که برای کسب اطلاعاتی از یک مقام روسی به باکو اعزام میشوند اما پس از دریافت اطلاعات با مشکلات متعددی روبرو شدند.آن ها لو رفته و اکنون در بین آتش دشمن گیر افتادند. باکو در این نسخه در محور جنگ هاست این مکان به دلیل داشتن جزئیات بالا چه از لحاظ خط فرهنگی، تنوع ماشین ها و گاهی با صحنه هایی عجیب از فقیر نشینان مواجه خواهید شد از علل اصلی انتخاب باکو بوده البته در باکو برج هایی هم هستند که بودن آن ها در بازی خالی از لطف نیست و میتواند بر بازی هیجان خاصی ببخشد که این جزئیات برای موتوری که برای پردازش این مکان ها و ساختن این بازی در نظر گرفته شده مناسب است.

این تنوع در تعداد اسلحه های موجود در بازی Battlefield 4 هم اعمال شده که تأثیر مستقیمی بر اکشن آن خواهد گذاشت. صحنه های سینمایی به سبک هالیوود بسیار بیشتر و هیجان انگیزتر به نظر می رسند، به طوری که در هر مرحله چندین بار روی خواهند داد و در نتیجه هر عملی باید انتظار یک صحنه سینمایی و فوق العاده جذاب را داشته باشید. در کنار بخش تک نفره عالی، DICE از حالت چندنفره بی نقص نیز برای بازی خود استفاده کرده که گفته شده بیش از ۶۴ نفر در حالت آنلاین را پشتیبانی خواهد کرد و دارای مدها و ویژگی های جدید و قابل توجهی خواهد بود. موتور بازیسازی فراست بایت ۳ اینبار برای این عنوان در نظر گرفته شده است که توانایی خلق دنیایی وسیع همراه با جزئیات و نورپردازی فوق العاده را داراست. همچنین از توانایی بالای این موتور به تخریب پذیری عالی آن میشود اشاره کرد. تم اصلی موسیقی های بازی Battlefield 4 ساخته شده توسط Johan Skugge و Jukka Rintamaki هستند.

Battlefield 4: Premium Edition v179547 PC-FitGirl

دانلود-بازی-Battlefield-4

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس بک آپ رسمی از Origin آپدیت شده تا ورژن v179547 ساخته شده است.
  • تمامی بسته های الحاقی در بخش مالتی پلیر قابل دسترسی هستند. کرک آفلاین بازی توسط Christsnatcher بر روی بازی اعمال شده است.
  • با استفاده از کلاینت ZClient و استفاده از ZLOrigin می توانید با سایر گیمرهای نسخه کرکی به صورت آنلاین در ZLOrigin بازی کنید. آموزش نصب در بخش راهنمای نصب گفته شده. فایل انتخابی بخش مالتی پلیر به صورت جداگانه قابل دریافت است و اگر نمی خواهید از بخش آنلاین بازی استفاده کنید، الزامی به دریافت این فایل نیست.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۷۲٫۲گیگابایت به حداقل ۱۴٫۴گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۰ الی ۲۰ دقیقه خواهد بود. اگر بخواهید فایل انتخابی مالتی پلیر را نصب کنید، این زمان دو برابر خواهد شد.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۷۳گیگابایت (در صورت نصب تمامی زبان ها و فایل انتخابی مالتی پلیر) است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Embrace unrivaled destruction in Battlefield 4™. Revel in the glorious chaos of all-out war packed with rewarding, tactical challenges in an interactive environment. Demolish the buildings shielding your enemy and lead an assault from the back of a gun boat. You have the freedom to do more and be more, playing to your strengths and carving your own path to victory. There is no comparison. Immerse yourself in the glorious chaos of all-out war.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 32-bit

Processor (AMD): Athlon X2 2.8 GHz

Processor (Intel): Core 2 Duo 2.4 GHz

Memory: 4 GB

Hard Drive: 30 GB

Graphics card (AMD): AMD Radeon HD 3870

Graphics card (NVIDIA): Nvidia GeForce 8800 GT

Graphics memory: 512 MB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 8 64-bit

Processor (AMD): Six-core CPU

Processor (Intel): Quad-core CPU

Memory: 8 GB

Hard Drive: 30 GB

Graphics card (AMD): AMD Radeon HD 7870

Graphics card (Nvidia): NVIDIA GeForce GTX 660

Graphics memory: 3 GB

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای setup.exe به نصب بازی بپردازید.

3) حتما مطمئن شوید که تیک نصب گزینه های اضافی (مانند DirectX یا باندل های Visual C++) را حتما بردارید که نصب شما هنگ نکند. چرا که این محتواها بایستی از اینترنت دانلود شوند. شما می توانید این باندل ها را به صورت جداگانه و کاملا آپدیت شده از وبسایت دانلودها دریافت کنید.

4) اندکی صبور باشید تا بازی نصب شود…!

——————

آموزش استفاده از بخش آنلاین بازی:

1) ابتدا مطمئن شوید که فایل انتخابی مالتی پلیر را دانلود کرده اید.

2) این فایل را در پوشه ای قرار بدهید که ستاپ برای نصب نسخه فیت گرل قرار دارد. درواقع شما باید این فایل انتخابی را همراه با بازی خود نصب کنید.

3) شما می توانید در سرورهای ZLOrigin از بخش آنلاین بازی به صورت کاملا رایگان استفاده کنید. مطمئن شوید که کلاینت ZClient را حتما نصب کرده اید تا مشکلی در اجرای بخش آنلاین نداشته باشید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی Battlefield 4: Premium Edition برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو