اولین پوستر متفاوت Birds of Prey منتشر شد

منبع: گیمفا

187

1398/6/27

12:58


اولین پوستر متفاوت Birds of Prey منتشر شد

اولین پوستر Birds of Prey و رهایی فوق‌العاده هارلی کوین منتشر شده تا آن‌هایی که تیزر اول فیلم را دیدند و لذت بردند، خیالشان راحت شود همه چیز خوب پیش می‌رود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پوستر با کپشن Mind Over Mayhem نسخه مینیمالی شخصیت‌های اصلی فیلم مانند هارلی با بازی مارگو رابی (Margot Robbie)، رومن سیونیس با بازی ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) و دینا لنس با بازی جورنی اسمولت-بل (Jurnee Smollett-Bell) با بال‌های پرنده، پرواز و مبارزه دور سر تصویر بزرگ هارلی است. این پوستر مسخره و عجیبی برای یک فیلم ابر قهرمانی است.

این پوستر بُعد زیبایی‌شناختی فیلم را زیر سوال برده: به ویکتور ساز با بازی کریس مسینا (Chris Messina) نگاه کنید، شاید مرتب‌ترین قاتل سریالی فیلم و مایل‌ها فراتر از تصور کمیکی غیر خدایی باشد. سونیس تبهکار نیز ماسک سیاهش را که بخاطرش لقب ابر تبهکار گرفته، ندارد و خط چشم کمرنگ، کت و شلوار سفید و کفش‌های ورزشی دارد. شاید جالب‌ترین مورد، کاساندرا کین با بازی الا جی باسکو باشد که نوجوان معمولی است تا یک قاتل سابق شکنجه شده در کتاب‌های کمیک.

تلاش برای تبلیغ فیلم قبل از اکرانش در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ شروع شده و تیزر فیلم پیش از نمایش فیلم It: Chapter Two در سینماها نشان داده شد، اما مشخص نیست چه موقع تریلر کامل منتشر می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو