بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا

بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا


منبع: زیبامون

549

1398/3/12

15:29


در این بخش از زیبامون چندتا از بهترین عطرهای زنانه با کاندگای بالا رو معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا

عطر و رایحه دارای قدرت جادویی هستند و میتونن تا مدت های طولانی در حافظه باقی بمونن! پس بهتره در انتخاب عطر خیلی دقت داشته باشید و عطری رو انتخاب کنید که تناسب خیلی خوبی با شخصیت شما داشته باشه.

بسیاری از خانم ها دوست دارند عطری که استفاده می کنند ماندگاری خیلی بالایی داشته باشه. اگر شما هم به دنبال بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا هستید، بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها مطالعه کنید.

 

عطر زنانه ایو سن لورن مشکی - Yves Saint Laurent Black Opium

این عطر رو میتونیم به عنوان یکی از جذاب ترین عطرهای زنانه معرفی کنیم. ترکیب رایحه قهوه شیرین و وانیل عطر و بوی منحصر به فردی رو برای این عطر زنانه ایجاد کرده است. این عطر یکی از بهترین انتخاب ها برای دخترانه جوان هست و در تمام موقعیت ها و زمان هایی که احساس میکنند به عطر و بویی جسورانه و متفاوت نیاز دارند، مناسب هست.

 

عطر زنانه ایو سن لورن مشکی

 

عطر زنانه مارک جاکوبز - Marc Jacobs Fragrances Daisy Eau So Fresh

محبوب ترین عطر زنانه از برند مارک ژاکوبز عطر Daisy هست که رایحه ای تر و تازه داره و احساس بهاری و پر از شکوفه رو برای شما تداعی میکنه. این عطر برای استفاده روزانه و زمان هایی که دوست دارید رایحه ای زنانه و ظریف داشته باشید مناسب هست. این عطر زنانه نه تنها دارای روایح گلدار هست بلکه روایحی از میوه های تازه نیز در ان استفاده شده و ماندگاری بالایی هم داره. 

 

عطر زنانه مارک جاکوبز

 

عطر زنانه کوکو شنل - Chanel Coco Mademoiselle Eau De Parfum

همه خانم ها نیاز دارند که یک بطری از عطر شنل رو داشته باشند! عطر کوکو شنل یکی از پیچیده ترین و شیک ترین عطرهای زنانه موجود در بازار هست که از روایح مرکباتی ظریف و رایحه دلپذیر گل های تازه در ساخت آن استفاده شده است و همچنین اضافه کردن مقدار کمی رایحه مشک و وانیل به ان، رایحه این عطر رو جذاب تر و زنانه تر کرده است. اگر عطر و بوی نعنا هندی رو دوست داشته باشید، این عطر کلاسیک و شیک یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود!

 

عطر زنانه کوکو شنل

 

عطر زنانه تام فورد بلک ارکید - Tom Ford Black Orchid

عطر زنانه بلک ارکید تام فورد یک انتخاب عالی برای تمام خانم هایی هست که به دنبال عطری با رایحه قوی و ماندگار هستند! در ساخت این عطر منحصر به فرد از truffle سیاه، ylang، مقدار کمی ترنج و انگور سیاه استفاده شده است. این عطر دارای رایحه خیلی قوی هست و اگر شما راوایح لطیف و ظریف رو دوست دارید، انتخاب مناسبی برایتان نخواهد بود. 

 

عطر زنانه تام فورد بلک ارکید

 

عطر زنانه لانکوم - Lancome La Vie Est Belle

اگر دوست دارید عطری که استفاده می کنید فوق العاده منحصر به فرد و خاص باشه، این عطر از برند لانکوم که بسیار سبک، تروتازه و گلدار هست، میتونه یک انتخاب عالی برای شما باشه. این عطر دارای رایحه ای شیرین از گل زنبق، گل یاسمن، شکوفه پرتقال، نعنا هندی و مقدار کمی انگور سیاه و گلابی هست. این عطر زنانه ماندگاری خیلی بالایی داره و برای استفاده روزانه گزینه مناسبی هست. 

 

عطر زنانه لانکوم

 

عطر زنانه ویکتوریا سکرت -  Victoria’s Secret Bombshell Eau De Parfum

این عطر از ویکتوریا سکرت جز مورد علاقه ترین و بهترین عطرهای زنانه هست که رایحه خیلی خوبی داره و برای تمام خانم ها در هر سن و سالی که باشند، انتخاب مناسبی هست! ترکیبی از رایحه گل صدتومانی با رایحه میوه و وانیل عطر و بوی شیرینی برای این عطر زنانه ایجاد کرده اند. بسته بندی و بطری این عطر هم ظاهر بسیار زیبا و خاصی داره که تمام خانم ها دوست دارند آن را یک بار امتحان کنند!

 

عطر زنانه ویکتوریا سکرت

 

عطر زنانه گوچی - Gucci Bloom Eau De Parfum

این عطر از گوچی عطر و بویی دلپذیر، جذاب و درجه یک داره و از ترکیباتی همچون گل مریم، یاسمن و پیچ امین الدوله در آن استفاده شده و رایحه ای زنانه و ظریف رو برای این عطر ایجاد کرده اند. این عطر نیز برای تمام سنین و تمام فصول سال مناسب هست و ماندگاری خیلی خوبی هم داره.

 

عطر زنانه گوچی

 

عطر زنانه باربری -  Burberry Eau De Parfum

عطر باربری یک انتخاب کلاسیک و عالی برای خانم هاست! این عطر یک ترکیب فوق العاده از روایحی همچون زردآلو، هلو، وانیل، مشک و مقدار اندکی سرو، گلابی و چوب صندل هست که باعث شده تا این عطر، رایحه ای نرم و لطیف داشته باشه.

 

عطر زنانه باربری

 

مطالب پیشنهادی:

خوشبوترین عطر زنانه کلاسیک و ماندگار در تاریخ + عکس

منتخب خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه برای بهار 2019 + عکس

عطرهای مشترک مردانه و زنانه، لیست منتخب 2018

عطر جذاب زنانه، معرفی ادکلن های خاص و فریبنده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو