سفیدی واژن با لیزر، اطلاعاتی که شاید ندانید

منبع: نی نی بان

119

1398/6/30

14:26


در حال حاضر لیزر واژینال برای روشن کردن ناحیه لابیا و قسمت ولو در بسیاری از کشورها مانند امریکا و انگلیس رایج است . در واقع این عمل تغییر رنگ تیره شده را با لیزر برمی دارد .

علت تیرگی واژن چیست؟
بسیاری از افراد به علت های ذیل دچار تغییر رنگ ناحیه ژنیتال می شوند:
بارداری
-پوشیدن لباس های تنگ
-شیو کردن های مداوم
-چاقی
-برخی از بیماری ها
-بسیاری از افراد در هنگام بلوغ به دلیل تغییرات هورمونی دچار تغییر رنگ در این ناحیه می شوند .

جالب است بدانید در برخی افراد نه تنها رنگ پوست ناحیه تناسلی تغییر می کند حتی ضخامت و تونیسته پوست دچار تغییر می شود .

سفید کردن واژن با لیزر
در حال حاضر درمان تیرگی واژن با لیزر قابل دسترس می باشد که :
-درمان راحتی است .
-نیاز به استراحت ندارد .
-فرد دردی احساس نمی کند.
-معمولا هیچ عارضه ای ندارد .

تعداد جلسات سفید کردن واژن با لیزر
برای سفید کردن ناحیه تناسلی نیاز به ۳ تا ۵ جلسه مراجعه می باشد . لیزر بافت های تیره تر از رنگ پوست فرد مورد هدف است . حتما به یاد داشته باشید در یک یا دو جلسه انتظار نداشته باشید پوست سفیدتر شود و حتما باید جلساتش را ادامه دهد .

بهترین روش سفید کردن واژن
در واقع لیزر نه تنها تیرگی ناحیه تناسلی را از بین می برد، پوست را نرم کرده و به رنگ صورتی در می آورد . به همین خاطر پوست جوانتر به نظر می رسد .

بعد از سفید کردن واژن با لیزر امکان تیره شدن مجدد آن وجود دارد ؟
اگر فرد به علت چاقی ران های پایش دائم در تماس باشد و کشاله ران او دچار تیرگی شده باشد و اکنون لاغر شده ولی این ناحیه هنوز تیره است . اگر فرد لیزر انجام دهد ماندگاری آن زیاد است. ولی فردی که هنوز چاق است و ران های پای او دائما در تماس باهم هستند در صورتی که لیزر انجام دهد ممکن است تیرگی مجدد بازگرد و بهتر است فرد بعد از لاغری اقدام به انجام لیزر کند.
اگر تیرگی ناحیه تناسلی در بارداری ایجاد شده باشد و فرد زایمان کرده و هورمون های فرد ثابت شده باشد ، پریودها منظم شده باشد ، می تواند لیزر انجام دهد . احتمال برگشت به تیرگی ناحیه تناسلی پایین است .
فردی که قبلا دائم شیو می کرده و الان لیزر موهای زائد یا اپیلاسیون انجام می دهد در صورتی که لیزر روشن کننده واژن انجام دهد دیگر تیرگی ناحیه تناسلی بازنمی گردد . البته به شرطی که فرد بعد از لیزر سفید کننده مجدد شیو نکند .

عوارض سفید کردن واژن با لیزر
معمولا لیزر سفید کننده واژن عارضه ای به همراه ندارد اما بندرت ممکن است فرد بعد از لیزر تاول بزند یا التهاب شدیدی پیدا کند . که در این موارد لیزر را نباید ادامه داد . به۸ خاطر داشته باشید اگر می خواهید لیزر انجام دهید حتما نزد متخصص زنانی که دوره های زیبایی زنان را گذرانده باشد مراجعه کنید تا دچار عارضه خاصی نشوید .

لیزر سفید کننده واژن برای چه افرادی بهتر است ؟
معمولا لیزر سفید کننده واژن در افرادی که دارای تایپ های پوستی ۱ تا ۳ هستند بهتر جواب می دهد .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو