بازیگران جدید و داستان The French Dispatch اعلام شدند

منبع: گیمفا

135

1398/6/31

12:01


بازیگران جدید و داستان The French Dispatch اعلام شدند

فیلم The French Dispatch فیلم جدید وس اندرسون (Wes Anderson) بعد از انیمیشن Isle of Dogs (جزیره سگ‌ها) خواهد بود. استودیو Fox Searchlight که Isle of Dogs, The Grand Budapest Hotel, Fantastic Mr. Fox و The Darjeeling Limited را برای این فیلم‌ساز منتشر کرده، The French Dispatch را در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این فیلم بصورت نامه عاشقانه‌ای به روزنامه‌نگاران روزنامه آمریکایی در شهر خیالی قرن ۲۰ پاریس و روایت مجموعه‌ای از داستان‌های منتشر شده در مجله The French Dispatch توصیف شده است.

بازیگران جدید این فیلم عبارتند از:

بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro)، فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDorman)، جفری رایت (Jeffrey Wright)، آدرین برادی (Adrien Brody)، تیموتی شالامی (Timothee Chalamet)، لیا سیدو (Lea Seydoux)، تیلدا سوئینتن (Tilda Swinton)، متیو آمالریک (Mathieu Amalric)، لینا کودری (Lyna Khoudri)، استفان پارک (Stephen Park)، اوون ویلسون (Owen Wilson) و بیل مری (Bill Murray).

اندرسون قبلا درباره داستان فیلم گفته بود:

این فیلم درباره خبرنگار آمریکایی است که مجله‌اش را در فرانسه تاسیس می‌کند و بیشتر نمایش این مرد است، این روزنامه‌نگار که برای نوشتن چیزی که می‌خواهد می‌جنگد. این فیلمی درباره آزادی مطبوعاتی نیست، اما وقتی درباره خبرنگاران حرف می‌زنید، در واقع درباره اتفاقی که در دنیای واقعی می‌افتد صحبت می‌کنید.

اندرسون ۷ بار نامزد اسکار شده اما هیچگاه موفق به دریافت این جایزه نگردیده و امسال Isle of Dogs او، نامزد بهترین فیلم انیمیشن در کنار Spider-Man: Into the Spider-Verse شد.

استیو گیلولا و نانسی اتلی، مدیران فاکس سرچ‌لایت پیکچرز، گفته‌اند:

بسیار خوشحالیم به دنیای بدون اشتباه و کاملا اورجینال وس اندرسون باز می‌گردیم. همکاری ما با وس در گذشته فوق‌العاده بوده و خوشحالم باز با او و تیم Indian Paintbrush برای ساخت The French Dispatch مشارکت خواهیم داشت.

منبع: EW

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو